• Bezika is een klein landje waar alleen de rijkste mensen van de wereld verblijven. De mensen hebben er alles wat ze willen. Dit jaar gaan een paar studenten naar de universiteit waar ze gaan mogen logeren een luxe hotel en hun slaaf gaan krijgen. Het wordt vast en zeker een onvergetelijk jaar voor de studenten, maar de slaven zullen het wat moeilijker hebben.

    Wat meer info :

    De studenten

    De studenten zijn de mensen die naar de universiteit gaan. Bij de eerste komst hiernaartoe krijgen ze de kans om een slaaf te kiezen. De studenten zijn vaak opgevoed als verwende nesten. De meeste zijn arrogant en fier maar hier en daar kunnen er wel wat lievere tussen zitten. Ze hebben elk een aparte kamer in een luxe hotel, samen met een badkamer, een woonkamer, een balkon, een wc en een keuken. Studenten hebben veel rechten en mogen een eigen mening hebben.

    Geschiedenis
    De studenten worden vaak geboren in een rijke familie in het land Bezika. Ze krijgen vanaf 6 jaar les op een hoog niveau, en dat maakt hun erg intelligent. Ze hebben in één dag maar 4 uur les en mogen daarna alles doen wat ze willen. Na hun opleiding (16-20 jaar) gaan ze naar de universiteit en krijgen ze hun eigen slaaf.


    De slaven

    Slaven zijn mensen die studenten moeten dienen zonder ook maar iets te weigeren. Degene die brutaal, agressief of onbeleefd doen tegen hun meester/meesteres kunnen straffen krijgen, maar dat beslissen de studenten als ze dat nodig vinden. De slaven mogen het woord 'nee' nooit uitspreken, dit is een verplichting. Ze hebben geen rechten, hebben niets te zeggen, en moeten alleen maar braaf luisteren naar hun baas/bazin. Als je eenmaal een slaaf bent kan je nooit meer terug. Ze hebben ook maar één naam.

    Hoe wordt/ben je een slaaf ?
    Er zijn meerdere reden waardoor je een slaaf kan worden.
    - Je ouders kunnen slaven zijn geweest en dan ben jij dat automatisch ook, of je het nu wilt of niet.
    - Het kan ook zijn dat je geen geld genoeg hebt om je rekeningen te betalen en dan als slaaf moet gaan werken om niet in de gevangenis terecht te komen).
    - Je kan jezelf vrijwillig aanbieden om een dak te hebben.
    - Als je iets heel ergs hebt gedaan.

    Geschiedenis van een slaaf
    Wat het vaakst voorkomt is dat de ouders slaven waren en dan een kind hebben gemaakt (als een rijke persoon en een slaaf samen een kind maken wordt dat kind sowieso ook een slaaf). Het kindje wordt dan vaak opgevoedt door de meester/meesteres van zijn mama. Als het kind 12 jaar wordt, krijgt hij/zij een opleiding om een goeie slaaf te worden. Na hun opleiding (16,17,18 jaar) worden ze aan studenten gegeven voor de rest van hun leven normaal gezien.


    Relatie tussen student en slaaf

    De relatie tussen student en slaaf kan erg verschillen. De slaven moeten altijd naar hun baas luisteren en meteen doen wat deze vraagt. Sommige bazen zijn streng en lachen hun slaaf graag uit andere blijven eerlijk met hun maar dat zijn de meeste toch niet. Slaven kunnen ook irritant en koppig zijn, of braaf en aardig. De student heeft het recht om alles te mogen zeggen of doen aan hun slaaf.


    Invullijst

    Studenten
    Naam :
    Leeftijd :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Slaaf : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :

    Slaven
    Naam : Ze hebben maar één naam
    Leeftijd :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Meester/meesteres : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :

    Rollen
    Bij de rijke studenten zijn er twee personnen (meisje en jongen) die het recht hebben om twee slaven te hebben omdat ze de kinderen van de rijkste persoon ter wereld zijn. Vraag hier eerst toestemming voor.
    Rijke studenten :
    - Rijkste Gereserveerd | IJsvogel
    - Gereserveerd | The_Glue
    -
    -

    - Rijkste Gereserveerd | Backbiter
    -
    -
    -

    Slaven : Meiden zijn vol
    - Lucia | PrettyLittleAli
    - Gereserveerd | Backbiter
    - Gereserveerd | LoveEeyore
    - Jazzlynn | Molla
    - Gereserveerd | Balloo

    - Gereserveerd | Backbiter
    - Gereserveerd | The_Glue
    -
    -
    -

    Regels
    - Minimum 200 woorden.
    - Geen ruzie buitensluiten de RPG
    - 16+ is toegestaan
    - Geen personnages van andere besturen zonder toestemming
    - Have fun !


    Face Claims
    - Colton Haynes
    - Barbara Palvin
    - Jamie Dornan
    - Lily Collins
    - Dylan O'Brien
    - Bridget Satterlee

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:29 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Hoe willen jullie trouwens dat we de slaven 'verdelen' ? :')


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    PrettyLittleAli schreef:
    Hoe willen jullie trouwens dat we de slaven 'verdelen' ? :')


    Ehh.. Naja, misschien gewoon bespreken wie met wie wilt? En mocht dat nou echt uitdraaien op niets, kunnen we een randomizer gebruiken? Al denk ik dat wij allen oud en wijs genoeg zijn dat op te lossen. :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ehh.. Naja, misschien gewoon bespreken wie met wie wilt? En mocht dat nou echt uitdraaien op niets, kunnen we een randomizer gebruiken? Al denk ik dat wij allen oud en wijs genoeg zijn dat op te lossen. :3


    Ja, dat lijkt me wel goed. Maar dan moeten we wel zien dat we geen mensen buitensluiten (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    als het zo blijft gaat backbiter ons allemaal onder der hoede nemen hihihihi(lol)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik schrijf me toch uit, sorry heb het te druk en vrees dat ik anders deze rpg ga verwaarlozen

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 22:24 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik schrijf me toch uit, sorry heb het te druk en vrees dat ik anders deze rpg ga verwaarlozen


    Jammer :/.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    CourageKindness schreef:
    als het zo blijft gaat backbiter ons allemaal onder der hoede nemen hihihihi(lol)


    Gezellig hoor, al die vrouwen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    • L U C I A •
    [Lus •• Ja]
    "I say what i think, without hesitation."
    __________________________________________



    "Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead."




          • Leeftijd
    Lucia is zeventien lentes jong.

          • Innerlijk
    Aardig - Als je Lucia ontmoet merk je al snel dat het een lief meisje is. Ze is het type dat naar mensen toeloopt en een gesprek begint met een grote glimlach. Ze probeert vaak een goed beeld van zichzelf aan anderen te geven ook al is dat soms moeilijk door de situatie waar ze in zit.
    Gek - Je kan haar ook echt 'onserieus' noemen soms. Ze houdt ervan om eens lekker te springen en te dansen, maar hier heeft ze niet vaak de gelegenheid voor. Ze zou de hele dag door kunnen grappen of onzin uitspreken, maar dit kan spijtig genoeg niet. Lucia kan dus soms erg gek zijn maar ze weet wel wanneer het moment is een wanneer niet. Ze kan zich wel inhouden.
    Charmant - Lucia is zeker en vast te beschrijven als 'charmant'. Ze is een aangename persoon die ondanks dat ze een slaaf is vaak ook met andere slaven kan flirten. Dit doet het meisje als ze aandacht nodig heeft, of gewoon als ze een jongen aantrekkelijk vindt. Maar met de 'rijke' mensen flirt ze niet want ze intimideren haar een beetje.
    Eerlijk - Als het meisje iets te zeggen heeft zegt ze dat dan ook gewoon. Ze zal niet aarzelen of niet denken, maar meteen zeggen. Ook zal ze nooit liegen, eerst en vooral omdat ze dat helemaal niet kan, maar ook omdat Lucia dit onzin vindt en tijdsverspilling. Door haar eerlijkheid heeft ze sommige mensen gekwetst, maar dat is nooit haar bedoeling geweest.
    Onhandig - Deze eigenschap kan best irriterend zijn voor een slavin. Het meisje is altijd al zo geweest. Ze werkt altijd heel erg traag en er is meestal iets dat er voor zorgt dat ze dingen stukmaakt of laat vallen. In de opleiding werkt ze hier heel hard voor, dit is haar zwakste punt.
    Goedgelovig - Lucia is erg naïef, en niet een beetje. Ze gelooft letterlijk alles. Vroeger zijn er al een paar moppen met haar uitgehaald waar ze later straf voor heeft gekregen, maar het is niet verbeterd.
    Koppig - Eigenlijk haat het meisje het feit dat ze niet mag doen wat ze wilt in haar leven. Een slaaf zijn is voor haar een echte nachtmerrie, maar ze zal hier toch niet vaak over zeuren, ze houdt het liever voor zichzelf. Lucia toont dit wel door haar koppigheid. Ze laat zich vaak niet doen en kan hierdoor hatelijk zijn.
    Kan brutaal zijn - Dit gebeurt niet vaak, maar als Lucia echt heel erg boos is kan ze best brutaal uit de hoek komen. Ze kan dan schelden en onbeleefd zijn maar deze kant van haar laat ze het liefst niet zien. Als Lucia gewoon slechtgehumeurd is --wat niet zomaar gebeurt-- zal ze eerder sarcastisch doen maar niet op het punt dat het te veel wordt.


          • Uiterlijk
    -- 1m73, Smal
    -- Hele blanke huid
    -- Platte buik
    -- Genoeg rondingen
    -- Honingblonde lokken
    -- Golvend haar
    -- Diepbruine ogen
    -- Lange wimpers
    -- Kleine neus
    -- Volle, donkerroze lippen
    -- Drie littekens
    -- Mooi

          • Relatie's
    Wie wilt ?

    - Mother • Marinnah
    - Father • James Erikon Smith
    - Brother • Who ?

          • Meester/meesteres
    Valt te bespreken.

          • Extra
    -- Lucia heeft een mooie stem, ze zingt graag.
    -- Ze is allergisch aan melkproducten.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 23:25 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zou ik misschien die dochter van de rijkste persoon ter wereld mogen?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Zou ik misschien die dochter van de rijkste persoon ter wereld mogen?


    Jep (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Backbiter schreef:
    (...)

    Gezellig hoor, al die vrouwen x)


    Hahaha, vindt hij vast niet erg x)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    (...)

    Hahaha, vindt hij vast niet erg x)


    Muah, niet echt wss x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zijn de rijkste jongen en het rijkste meisje broer en zus? Aangezien er staat dat ze kind van de rijkste persoon ter wereld zijn ;3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 14:56 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Zijn de rijkste jongen en het rijkste meisje broer en zus? Aangezien er staat dat ze kind van de rijkste persoon ter wereld zijn ;3


    Ja (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    We hebben echt jongens nodig :') Ik twijfel om er één bij te nemen maar ben bang dat ik niet genoeg tijd heb voor twee rollen.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”