• Bezika is een klein landje waar alleen de rijkste mensen van de wereld verblijven. De mensen hebben er alles wat ze willen. Dit jaar gaan een paar studenten naar de universiteit waar ze gaan mogen logeren een luxe hotel en hun slaaf gaan krijgen. Het wordt vast en zeker een onvergetelijk jaar voor de studenten, maar de slaven zullen het wat moeilijker hebben.

    Wat meer info :

    De studenten

    De studenten zijn de mensen die naar de universiteit gaan. Bij de eerste komst hiernaartoe krijgen ze de kans om een slaaf te kiezen. De studenten zijn vaak opgevoed als verwende nesten. De meeste zijn arrogant en fier maar hier en daar kunnen er wel wat lievere tussen zitten. Ze hebben elk een aparte kamer in een luxe hotel, samen met een badkamer, een woonkamer, een balkon, een wc en een keuken. Studenten hebben veel rechten en mogen een eigen mening hebben.

    Geschiedenis
    De studenten worden vaak geboren in een rijke familie in het land Bezika. Ze krijgen vanaf 6 jaar les op een hoog niveau, en dat maakt hun erg intelligent. Ze hebben in één dag maar 4 uur les en mogen daarna alles doen wat ze willen. Na hun opleiding (16-20 jaar) gaan ze naar de universiteit en krijgen ze hun eigen slaaf.


    De slaven

    Slaven zijn mensen die studenten moeten dienen zonder ook maar iets te weigeren. Degene die brutaal, agressief of onbeleefd doen tegen hun meester/meesteres kunnen straffen krijgen, maar dat beslissen de studenten als ze dat nodig vinden. De slaven mogen het woord 'nee' nooit uitspreken, dit is een verplichting. Ze hebben geen rechten, hebben niets te zeggen, en moeten alleen maar braaf luisteren naar hun baas/bazin. Als je eenmaal een slaaf bent kan je nooit meer terug. Ze hebben ook maar één naam.

    Hoe wordt/ben je een slaaf ?
    Er zijn meerdere reden waardoor je een slaaf kan worden.
    - Je ouders kunnen slaven zijn geweest en dan ben jij dat automatisch ook, of je het nu wilt of niet.
    - Het kan ook zijn dat je geen geld genoeg hebt om je rekeningen te betalen en dan als slaaf moet gaan werken om niet in de gevangenis terecht te komen).
    - Je kan jezelf vrijwillig aanbieden om een dak te hebben.
    - Als je iets heel ergs hebt gedaan.

    Geschiedenis van een slaaf
    Wat het vaakst voorkomt is dat de ouders slaven waren en dan een kind hebben gemaakt (als een rijke persoon en een slaaf samen een kind maken wordt dat kind sowieso ook een slaaf). Het kindje wordt dan vaak opgevoedt door de meester/meesteres van zijn mama. Als het kind 12 jaar wordt, krijgt hij/zij een opleiding om een goeie slaaf te worden. Na hun opleiding (16,17,18 jaar) worden ze aan studenten gegeven voor de rest van hun leven normaal gezien.


    Relatie tussen student en slaaf

    De relatie tussen student en slaaf kan erg verschillen. De slaven moeten altijd naar hun baas luisteren en meteen doen wat deze vraagt. Sommige bazen zijn streng en lachen hun slaaf graag uit andere blijven eerlijk met hun maar dat zijn de meeste toch niet. Slaven kunnen ook irritant en koppig zijn, of braaf en aardig. De student heeft het recht om alles te mogen zeggen of doen aan hun slaaf.


    Invullijst

    Studenten
    Naam :
    Leeftijd :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Slaaf : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :

    Slaven
    Naam : Ze hebben maar één naam
    Leeftijd :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Meester/meesteres : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :

    Rollen
    Bij de rijke studenten zijn er twee personnen (meisje en jongen) die het recht hebben om twee slaven te hebben omdat ze de kinderen van de rijkste persoon ter wereld zijn. Vraag hier eerst toestemming voor.
    Rijke studenten :
    - Rijkste Gereserveerd | IJsvogel
    - Gereserveerd | The_Glue
    -
    -

    - Rijkste Gereserveerd | Backbiter
    -
    -
    -

    Slaven : Meiden zijn vol
    - Lucia | PrettyLittleAli
    - Gereserveerd | Backbiter
    - Gereserveerd | LoveEeyore
    - Jazzlynn | Molla
    - Gereserveerd | Balloo

    - Gereserveerd | Backbiter
    - Gereserveerd | The_Glue
    -
    -
    -

    Regels
    - Minimum 200 woorden.
    - Geen ruzie buitensluiten de RPG
    - 16+ is toegestaan
    - Geen personnages van andere besturen zonder toestemming
    - Have fun !


    Face Claims
    - Colton Haynes
    - Barbara Palvin
    - Jamie Dornan
    - Lily Collins
    - Dylan O'Brien
    - Bridget Satterlee

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:29 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    PrettyLittleAli schreef:
    We hebben echt jongens nodig :') Ik twijfel om er één bij te nemen maar ben bang dat ik niet genoeg tijd heb voor twee rollen.

    Ik zal er ook nog even over nadenken!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    PrettyLittleAli schreef:
    We hebben echt jongens nodig :') Ik twijfel om er één bij te nemen maar ben bang dat ik niet genoeg tijd heb voor twee rollen.


    *studenten jongens :')

    Ik weet immers niet of ik in dat geval rijkste hou, betreft iets dat ik in gedachte had. Voor de verdeling lijkt het nu het beste, dus ik kijk het even aan :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    *studenten jongens :')

    Ik weet immers niet of ik in dat geval rijkste hou, betreft iets dat ik in gedachte had. Voor de verdeling lijkt het nu het beste, dus ik kijk het even aan :3


    Wat had je dan in gedachten ?^^ Je hebt me nieuwsgierig gemaakt :').


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    ons allemaal denk ik xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    ons allemaal denk ik xd


    Mooi :Y) Ik kijk nog wel even hoe ik dit aan ga pakken hoowr x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat is gemeen!! Beetje ons schiewnierig maken! Da's sadistisch :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    Dat is gemeen!! Beetje ons schiewnierig maken! Da's sadistisch :(


    Ik kan nu wel alles vertellen, maar ik ben nog bezig het uit te werken, zodat het weer klopt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hahahha :P

    ik ga eens een opzet voor mijn personage maken denk ik :3




    psst, toch hou je me nieuwschierig :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 22:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    Hahahha :P

    ik ga eens een opzet voor mijn personage maken denk ik :3




    psst, toch hou je me nieuwschierig :3


    Als alles uitgewerkt is, kom je er snel genoeg achter :3

    Zondag ga ik aan mijn personages beginnen wss, want dan ben ik weer thuis.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whahahha :3 over 6 maand ergens halverwege de rpg zeker hihihihihihhihi x)



    Oeehhh ben je op vakaaaaaaaaaaaaaaaantie? :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    Whahahha :3 over 6 maand ergens halverwege de rpg zeker hihihihihihhihi x)



    Oeehhh ben je op vakaaaaaaaaaaaaaaaantie? :D


    Naah, ik ben wel van plan deze maand er nog mee te komen x)

    En jaaa

    (En ist geen tijd voor een praattopic? :3)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vind ik wel hihihihi pretty, als je weer online bent he, zou je ons dan alsje alsje alsjebliieeeft een praattopic willen openen? :3


    *gaat op knietjes*


    fijne vakantie :3

    ik ben aan het zoeken naar een leuke FC,.. zo moeilijk kiezen, zo verdomd moeilijk kiezen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    Vind ik wel hihihihi pretty, als je weer online bent he, zou je ons dan alsje alsje alsjebliieeeft een praattopic willen openen? :3


    *gaat op knietjes*


    fijne vakantie :3

    ik ben aan het zoeken naar een leuke FC,.. zo moeilijk kiezen, zo verdomd moeilijk kiezen..


    :') Ik zal dat praattopic speciaal voor je maken x)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    De liefde <3

    Misschien dat ik daar straks even mijn idee neergooi, gezien twee mensen nu de "draft version" weten x) Al werk ik hem dan natuurlijk eerst even uit


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik hou van je!

    *nogmaals op knietjes* "trouw met me?" x)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign