• Ik word langzamerhand echt gillend gek hier. Ik woon in een flat en deze flat is heel erg gehorig, als de bovenbuurvrouw al tegen haar hond aan het kletsen is, kan ik dat al horen. Nou zijn soort dingen niet erg, maar waar ik nu zo'n beetje een gloedhekel aan krijg, is dat men bedenkt om al de hele vakantie lang 's ochtends vroeg te beginnen met klussen. Ik word nou al elke ochtend mijn bed uitgejaagd door het hameren, timmeren, en boren. Nu zijn ze bij mij op het achterbalkon nieuwe isolering aan het plaatsen en ik voel letterlijk mijn bed trillen door het gehamer en getik. Ik snap dat het moet gebeuren, maar ik word er zo ongelooflijk gek van. T_T

    De vakantie is bijna voorbij, dus hoe was jullie vakantie?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn vakantie is ook best wel gruwelijk i know the feeling. Onze buurman klust of om 5 uur in de ochtend of om middernacht en het liefst ook als ik examens heb. Heel veel succes, mijn tip een noise cancelling muziek koptelefoon is goddelijk. (:


    The truth is out there.

    Ah, dat is echt vervelend. Ik zou ook helemaal gek worden daarvan!
    Mijn vakantie was ook niet bepaald leuk, twee weken ziekenhuis & nu herstellen daarvan. Maar ik ben wel bemiddelaar geworden, dus dat is sowieso het toppunt van mijn vakantie!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oei, wat vervelend! Ik had dat heel vaak met mijn hamster; ze vond het altijd nodig om rond 4 of 5 uur in de ochtend belachelijk veel lawaai te maken, ze staat nu (gelukkig) in het washok. (krul) Mijn vakantie was erg saai, als ik eerlijk moet toegeven. Maar het weekje België maakte het wel weer voor op, ik heb met veel nieuwe dingen kennisgemaakt en veel plezier gehad c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Clarice schreef:
    Mijn vakantie is ook best wel gruwelijk i know the feeling. Onze buurman klust of om 5 uur in de ochtend of om middernacht en het liefst ook als ik examens heb. Heel veel succes, mijn tip een noise cancelling muziek koptelefoon is goddelijk. (:

    Hahah, ja mijn oortjes zijn redelijk geluidsdicht, maar alsnog hoor je het er doorheen. :'D
    Ook leuk, zo'n buurman zeg...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Hahah, ja mijn oortjes zijn redelijk geluidsdicht, maar alsnog hoor je het er doorheen. :'D
    Ook leuk, zo'n buurman zeg...


    Ja echt heerlijk, ik dacht ook dat oortjes genoeg zouden zijn. Maar hell yes voor een koptelefoon.


    The truth is out there.