• Er zijn geen rollen meer vrij!
    Clark Stables


    Op één van de bekendste Britse paardenstallen wordt dit jaar een uitwisselingsprogramma georganiseerd voor jongeren tussen de zestien en twintig jaar. De jongeren leren met paarden omgaan en leren rijden in hun discipline naar keuze, of de discipline die zij toegewezen hebben gekregen. Een deel zal al kunnen rijden en zal enkel beter gaan leren rijden, terwijl het andere deel vanaf de basis begint. Het jongere personeel en enkele vrijwilligers van Clark Stables krijgt ieder een partner toegewezen die zij moeten helpen en begeleiden gedurende de periode van een maand. Het is dan ook de bedoeling dat het personeel een band ontwikkelt met de jongeren van het programma. Het doel van het project is dan ook een vriendschap en vooral dat de jongeren (beter) leren rijden en omgaan met paarden. Sommige jongeren zullen hier heen gestuurd zijn door hun ouders terwijl anderen zich enthousiast opgegeven hebben.

    Rollen
    Personeel en vrijwilligers
    EthereaI — Emma Alissa Jackson [1.4] — Dressuur en Springen
    [R] Blurrieface — Charlotte Erin Cassidy [1.5] — Dressuur
    CiriOfRivia — Cyrilla Sophia Estelle Chevalier [1.4] — Dressuur

    Necessity — John Christian Ward [1.2] — Dressuur
    LukeRHemmings — Finnegan Jasper Bell [1.2] — Springen (en dressuur)
    [R] Balloo — Charlie Dean Miller [1.4] — Dressuur (en springen)

    Jongeren van het uitwisselingsprogramma
    [R] LoveEeyore — Ella Ninette Thomson [1.2] — Dressuur
    [R] The_Glue — Ruby Dyani Wade [1.2] — Springen
    [R] Curia — Evry Maria Patterson [1.6] — Springen

    RheagaI — Nordin Rhys Williams [1.2] — Dressuur
    [R] StarkiIIer — Joseph Anthony Lang [1.5] —
    [R] Shinoa — Christopher Jonathan Montgomery [1.5] — Springen en Dressuur


    Invullijst
    Naam —
    Leeftijd — [16-20 voor Uitwisselingsstudenten en 18-22 voor personeel/vrijwilligers]
    Ervaring —
    Discipline —
    Paard — [Alleen voor personeel/vrijwilligers. Uitwisselingsstudenten krijgen een paard toegwezen]
    Uiterlijk —
    Innerlijk —
    Geschiedenis —
    Familie —
    Relaties —
    Overig —

    Regels RPG
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Reageer met regelmaat.
    — Denk goed na voordat je je inschrijft, het zou jammer zijn als het RPG al snel doodloopt.
    — Je hebt drie dagen om de opzet te maken aan je personage, en daarna nog twee dagen de tijd om je personage af te maken. Als dit langer duurt vervalt je rol zonder pardon.
    — Alleen ik (EthereaI) open de nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    — Houd jongens en meisjes, uitwisselingsstudenten en personeel, gelijk.
    — Wees Realistisch
    — Er is geen personage limiet, maar neem er niet meer dan je aan kan. Wel geldt dat je bij meerdere personages van beiden geslachten minimaal een personage moet hebben.
    — 16+ is toegestaan, maar meld het wel even aan de bovenkant van je post.
    — Maak een volledige post, dit betekend dat er word verwacht dat je een foto van je faceclaim, de naam van je personage, de naam van het paard van je personage en je post- post.
    — Sluit niemand buiten.
    — Zonder toestemming mag je andermans personages niet besturen.
    — Gelieve geen ruzie te maken.


    Praattopic

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 21:13 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Is Charlie goedgekeurd? c:


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Naam: Evry Maria Patterson
    Leeftijd: 16, 21-01
    Ervaring: Rijdt al bijna tien jaar paard en heeft een verzorgpaard (Rafa) en -pony (Bibi)
    Discipline: springen
    Uiterlijk: -
    Innerlijk:
    ~ vastberaden
    ~ energiek
    ~ enthousiast
    ~ snel beledigd
    ~ voelt zich snel aangevallen
    ~ flapuit
    ~ dus eerlijk
    ~ durfal
    Geschiedenis:
    Haar moeder is frans en haar vader engels.
    Familie:
    Camille Delacour ~ moeder
    James Patterson ~ vader
    Myra Roth Patterson ~ zus
    Relaties:
    WIE? ( als je intresse hebt laat dan een berichtje achter op mijn profiel, kan namelijk pas na 25-08 weer online komen)
    Overig:
    Ze spreekt vloeiend Frans en Engels


    I am not as think as you drunk I am

    Het Speeltopic is geopend!


    take me back to the basics and the simple life

    Kan ik nog een rol reserveren of heb je liever niet nog meer mensen erbij..?


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Kan ik nog een rol reserveren of heb je liever niet nog meer mensen erbij..?


    Eigenlijk is het vol, zoals bobenaan aan staat gegeven. Ik kan je, mocht iemand zich uitschrijven, een berichtje sturen? (:


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het vol, zoals bobenaan aan staat gegeven. Ik kan je, mocht iemand zich uitschrijven, een berichtje sturen? (:


    Schrijf mij dan maar uit. Ik denk niet dat het lukt mijn rol af te maken C:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FIash schreef:
    (...)

    Schrijf mij dan maar uit. Ik denk niet dat het lukt mijn rol af te maken C:


    :c Okay


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het vol, zoals bobenaan aan staat gegeven. Ik kan je, mocht iemand zich uitschrijven, een berichtje sturen? (:


    Owh daar heb ik heel dom overheen gelezen dus :'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Owh daar heb ik heel dom overheen gelezen dus :'D


    Maar je kan een rol krijgen, gezien Xantha de hare opzegt


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Maar je kan een rol krijgen, gezien Xantha de hare opzegt


    Okee (:


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Okee (:


    ^^ Ik heb dan wel graag dat ie Dressuur rijdt, gezien ik anders de hele indelibg om moet gooien


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    ^^ Ik heb dan wel graag dat ie Dressuur rijdt, gezien ik anders de hele indelibg om moet gooien


    Is goed, ik zat er aan te denken om een jongen te maken die geen verstand heeft van paarden maar omdat zijn ouders er helemaal in zitten hebben ze hem hierheen gestuurd, dus dan is springen ook niet een geweldig idee haha.
    goed idee?


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Is goed, ik zat er aan te denken om een jongen te maken die geen verstand heeft van paarden maar omdat zijn ouders er helemaal in zitten hebben ze hem hierheen gestuurd, dus dan is springen ook niet een geweldig idee haha.
    goed idee?


    Primaa. Kan je zsm beginnen? Aangezien er al wat geschreven word


    take me back to the basics and the simple life

    Ja ik zal bezig met mijn rol (:


    Little do you know

    Daniel James Lahey

    Leeftijd


    20 jaar.
    Ervaring
    Daniel heeft totaal geen ervaring in het zadel. Het is dat hij op een top stal woont, maar hij komt nooit in de stallen.
    Zijn ouders zijn topruiters en hebben hun zoon altijd willen betrekken in het 'paardenwereldje' maar Daniel was er gewoon niet voor geboren. Hij had er nooit echt interesse in, maar zijn vrienden hebben hem er alleen maar verder vandaan gehouden. Sinds de middelbare school heeft Daniel geen enkele stap meer in de stallen gezet, terwijl hij daarvoor nog best wel eens wilde helpen. Vandaar dat zijn ouders hem hebben aangemeld voor dit programma.
    Discipline
    Dressuur
    Uiterlijk
    Daniel is ongeveer 1.80 lang, hij heeft zich al in geen tijden meer gemeten -de laatste keer was toen hij zijn ID moest laten aanmaken toen hij 16 was- dus weet hij het niet 100% zeker. Zijn ogen hebben een blauw-grijze kleur en zijn haar is donkerblond en warrig, wat voornamelijk door de krullen komt.
    Hij heeft een atletisch lichaam omdat hij -natuurlijk- elke week 3/4 keer in de sportschool staat.
    Innerlijk
    Daniel is een jongen met een tikkeltje arrogantie en een aardige ego. Hij 'weet' van zichzelf dat hij er goed uit ziet en loopt hier dan ook graag mee te koop. Hij heeft enorme schijt aan wat mensen van hem denken, het kan hem niks boeien. Wat meiden van hem denken is trouwens een ander verhaal, Daniel is een Flirt. Hij speelt graag met de gevoelens van meiden en doet dit dan ook op elke gelegenheid. Als een meisje hem af wijst kan hij dit vaak niet hebben. Niet dat hij boos word, maar het laat breukjes achter in zijn enorme ego; aangezien hij denkt dat hij ieder meisje kan krijgen.
    Hij is een erg trouw persoon tegenover zijn vrienden. Hij zal zijn vrienden boven alles kiezen -ook boven familie- en hij zal ook altijd voor hen opkomen. Iets wat een kenmerk is in zijn hele vriendengroep, het zijn net de 'drie musketiers' maar dan met meer.
    Ook is deze jongen enorm trots. Hij zal nooit toegeven dat hij fout zit -tenzij hij om de persoon geeft waar hij bij de fout in is gegaan- al is het maar een discussie. Hij zal zijn eigen standpunt behouden ook al weet hij inmiddels dat hij fout zit. Hij is ook te trots om sorry te zeggen, iets wat hij dus ook weinig zegt. Waardoor je wel kan bedenken dat hij het écht meent wanneer hij dat woord wel uit spreekt. Hij zou het zelfs niet zeggen als hij op school weer eens ruzie heeft gehad en de leraren hem dwingen sorry te zeggen.


    Daniel is ijdel, maar niet zo ijdel dat hij 's ochtends lang voor de spiegel staat. Hij word gewoon niet graag vies en hij vind het niet fijn om er bij te lopen in 'gemakkelijke' kleding waar anderen bij zijn. Hij wil er gewoon ten alle tijden goed uit zien, want stel je voor dat er een mooie meid de kamer binnen loopt?
    Als laatste is Daniel graag populair. Hij wil écht geen outsider zijn en doet er dan ook alles aan om dit niet te zijn. Zich zelf is hij dus al jaren nooit écht geweest, maar hij heeft er geen moeite mee. Zolang hij er maar bij hoort vind hij het allemaal helemaal oké.
    Geschiedenis
    Daniel heeft nooit een echte interesse gehad in paarden. Je zou denken dat wanneer je op groeit op een stal je toch wel enige interesse zal krijgen in de dieren? Maar dat was in Daniel's geval niet zo. Zijn ouders probeerden hem van jongs af aan al in het zadel te krijgen, maar Daniel wilde niet. Hij hielp in het begin wel in de stallen, tot hij nieuwe vrienden kreeg op de middelbare school. Die trokken hem helemaal uit de stallen vandaan en sindsdien heeft hij nooit meer een voet in de stallen gezet, ook al liggen die allemaal achter zijn huis. Hij steekt zijn handen niet uit om ook maar iemand met een paard te helpen, zelfs al zouden ze los over het terrein lopen.
    Zijn kleine zusje Stephanie is echter een echte paardengek, ze rijd inmiddels al wedstrijden op hoog niveau en Daniëlle en Stephan zijn trots op hun dochter. Iets wat Daniel altijd jaloers heeft gemaakt, hij spendeert nooit zoveel tijd met zijn ouders dan zijn zusje doet. En dat allemaal omdat hij gewoon niet van paarden houd? Het is gewoon niet eerlijk...
    Familie
    Daniëlle Mary Lahey (Moeder, 44)
    Stephan Dean Lahey (Vader, 47)
    Stephanie Megan Lahey (Zusje, 15)
    Relaties
    Anyone? hehe
    Overig

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 19:47 ]


    Little do you know