• instellen? Want mijn quiz gaat over tokio hotel en anders komt ie er bij het filter gewoon door maar ikn heb maar 1 serie maar ik vat niet hoe je dat kan instellen :3

    xox <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TH filter doet het volgens mij ook niet goed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar je moet dat kunnen instellen ofzo en ik snap dat niet :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon aanvinken toch?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    HOE? O_O Ik snap der geen reet van XD waar kan je dat aanvinken? Ik heb 2 delen van me serie online die zijn meer dan 100x gedaan en de eerste meer dan 200 x maar hoe kan je aanvinken mijn quiz gaat over TH?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je een quizlet aanmaakt, Bij het begin scherm. Krijg je Naam, uitleg, deel van serie, etc. Daaronder staat sinds kort ook een hokje met iets als th-serie en dat hokje kun je aanvinken.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Als hij er al opstaat kan het niemeer :S maar als je een nieuwe maakt, moet je het idd aanvinken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Als je een quizlet aanmaakt, Bij het begin scherm. Krijg je Naam, uitleg, deel van serie, etc. Daaronder staat sinds kort ook een hokje met iets als th-serie en dat hokje kun je aanvinken.

    x. kirsten

    Bedankt maar weetje o.o
    Er staan al twee delen online dus dan kan ik dat niet meer instellen en ik ga ze niet verwijderen en er overnieuw opzetten want hij is vet vaak gedaan enzo n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.