• Ja drop hier je mening over Humanoid het nieuwe album van TH. Over het engelse en duitse album.




    Ik luister op het momen liedje voor liedje, dus eerst nummer 1 van het engelse album en daarna nummer 1 van het duitse en zo de heletijd. Ik vind het album tot nu toe heel leuk, ze zijn zo volwasse geworden! Aan de ene kant best jammer dat de 'oude' TH weg is maar hun nieuwe sound is ook echt gaaf! Ik vind het echt het wachten waard! ;D


    -

    Ik vind het anders... Maar wel heel leuk ;D
    Bills stem is nog even prachtig =3
    En ja, het is het wachten waard geweest.
    En het is goed geweest voor ze.

    Zeker weten!^^


    -

    Ik wil die erg graag hebben.
    Alleen vind ik de hoes niet zo mooi..
    Ik vind dat mechanische hart een beetje creepy..

    Ik ben er nog niet over uit. Ik vond de oude TH krachtiger, qua sound. Sowieso heb ik nooit echt iets met TH gehad - maar ik weet het te waarderen.


    we were young but we were blind.

    Het is anders.. een nieuwe sound, maar echt kei goed!^^ Ik kan niet stoppen met luisteren ö


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Ik heb hem nog niet :'D


    rules don't stop me

    Micaiah schreef:
    Ik wil die erg graag hebben.
    Alleen vind ik de hoes niet zo mooi..
    Ik vind dat mechanische hart een beetje creepy..

    Dat is de single hoes van Automatic! Het album cover is die robot met het gezicht van een sooort Bill ofzo. XD


    -

    Héél erg apart. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment écht 3 liedjes de hele tijd luisteren en de rest links laat liggen, maar dat is denk ik nog even wennen. Voor de rest zijn ze wel vet. En het wachten waard natuurlijk :Y)


    Het is je Fred

    Iemand enig idee welk liedje de engelse versie is van Alien? XD


    -

    het is echt te goed! hoe meer ik luister hoe meer ik ervan begin te houden , tot nu toe is ALIEN mijn lievelings liedje ,
    ik heb van beide talen de standaardversie xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Everlasting schreef:
    Iemand enig idee welk liedje de engelse versie is van Alien? XD
    wat dacht je van : ALIEN X'D ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het is echt wat anders dan de vorige albums maar ik like het :3 Maar ohmygad dat begin van Pain of Love dudes, ik dacht eerst dat iemand aan het hijgen was in het begin :'D ben echt verslaafd aan dat liedje, btw ook aan Darkside of the Sun. Ik vind het album echt cuuuuul<3 Het was het wachten echt waard! En morgen ga ik ene shirt kopen dat speciaal is gemaakt voor de release van het album!

    PrettyPedo schreef:
    Het is echt wat anders dan de vorige albums maar ik like het :3 Maar ohmygad dat begin van Pain of Love dudes, ik dacht eerst dat iemand aan het hijgen was in het begin :'D ben echt verslaafd aan dat liedje, btw ook aan Darkside of the Sun. Ik vind het album echt cuuuuul<3 Het was het wachten echt waard! En morgen ga ik ene shirt kopen dat speciaal is gemaakt voor de release van het album!
    jaah en kampf der liebe is oook supermooi <3 die text is zo totaal anders dan int engels , mooi <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zoom is mooi <3
    Alien is mooi <3
    Phanthomride is wauw <3

    Heel het album is gewoon, woow! <3


    -

    Ik heb hem niet & ik wil hem ook niet hebben, dus ik kan er geen mening over geven. ^^


    None but ourselves can free our minds.