• Ja ik heb een probleempje en ik denk dat jullie dat misschien wel hebben gemerkt.
    Het zit zo, typ kunsten zijn niet geweldig. En dat komt door mijn coördintie, die werkt niet zo goed. Daar typ ik vaak neit in plaats van niet en ene in implaats van een. Ik heb daar ook last van met mijn series en verhalen, dus vraag ik jullie:
    Willen jullie daar mijn series of verhalen neit op afrekenen, ik doe mijn best ik ga binnekort zelfs op typles omdat dat nodig is voor mijn MBO opleiding die ik hoogswaarschijnlijk wil gaan volgen over 2 jaar.
    Ik probeer overal zoveel fouten die ik zei te verbeteren, maar soms lukt eht gwn niet. Sorry daar voor...
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    Doe je verhaal eerst in word, dat helpt stukken! :]

    Is toch helemaal niet erg? (:
    Dat komt allemaal wel in orde.

    maar dat maakt toch helemaal niets uit?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat maakt toch niets uit?
    Dat komt wel goed. :}

    Ach joh, ik vertyp me ook wel eens en dan typ ik 'neit', maar als het voor je serie of een SA is kan je die idd ook in Word zetten, die toont dan gelijk schrijffouten aan.
    =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    daar gaan we niet dood aan denk ik :')


    All was well.

    Ja het komt allemaal wel goed, alleen soms heb ik het idee dat mensne mijn verhalen daarom niet maken omdat het irritant is ofzo...
    En daar baal ik van want ik doe er zo mijn best op! En meestal dan komt het ineens in me op en heb ik geen tijd om het eerst in word te typen.


    Tears are crashing out of my eyes

    Het valt soms op bij het lezen. Soms ook niet.
    Meestal lees ik mijn stukken nog even na en typ ze idd eerst in Word. Ook mijn forum berichten check ik na (als ik niet te snel op verzenden druk ;) )
    Maar typcurcus helpt echt! Misschien niet altijd, omdat wanneer je te snel typt nog wel eens neit typt ipv niet. Maar dat heeft iedereen.

    Dat heb ik ook heel vaak, om dat ik gewoon te snel wil. Gelukkig haalt word de meeste van die fouten eruit.


    I am an idiot, I move.

    als je 'neit' typt lezen mensen het toch nog altijd als 'niet' ?


    None but ourselves can free our minds.

    Als je ze eerst op Word typt, is het al meteen een gouden hulp.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik typ altijd ene inplaatsvan een -_-''


    don't Worry...Be gay.

    Ja, doe ik soms ook. Maar das vaak omdat ik te snel typ. Ik typ vrij snel voor iemand die maar 3 vingers gebruikt :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Lieverd, dat geeft helemaal niks. ik lees je verhailen niet, ik lees bijna geen verhalen meer, maar k vind dat zoiets niet uitmaakt. Zeker als ik het nu weet :D Ik hou van ABN, maar spelfoutjes vind ik niet erg. Zelf heb ik dyslexie, kan ik ook niet heel veel aan doen... :)