• En ik ben er razend blij mee, want ik werk al sinds nieuwjaar op die van mijn vader, want toen is mijn oude absoluut naar de zak geholpen! Hij werkte al sinds vorige zomer maar half en half, maar toen werkte hij tenminste nog! Dus nou heb ik een nieuwe en ik ben er super blij mee! (Vooral omdat mijn vader heeft aangeboden hem te betalen - de vorige heb ik namelijk zelf gekocht. Nou heb ik wel wat geprotesteerd, maar hij ook, dus als-ie het echt wil doen, is dat ook goed voor mij, haha. Bedankt, dad!) Ik heb er even over gedaan foto's te vinden, maar dit is het model:




    Welk soort laptop hebben jullie? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeh, ziet er gaaf uit c:
    Ikzelf heb voorlopig nog een Macbook Pro die dateert van 2008 (':


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Die ziet er goed uit!!

    Ik heb een lenovo met breedbeeld. Ideapad ofzo :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah, wat gaaf! Een Harry Potter laptop. :Y)

    Ik heb er eentje van Acer, maar meer specifieke dingen weet ik niet. Hij is inmiddels wel alweer twee jaar oud en begint langzamerhand wat kuren te krijgen. Gisteren werd hij zo heet dat hij vanzelf uitsprong met een klik, en dat was bij mijn vorige laptop het begin van het einde, dus ik maak me wat zorgen. Maar ach, voorlopig heeft hij alle toetsen nog. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, super! Dat is echt heel lief van je vader. (:
    Ik heb ook een HP.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, dat is heel lief van je vader! Bevalt je laptop? :Y)

    Momenteel leen ik de laptop van mijn zus zo nu en dan, omdat die van mij afgelopen jaar het af liet weten. Ik wil nog altijd een laptop kopen, maar weet niet welke goed is (en goedkoop, laten we dat vooral niet vergeten.) :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    Ah, wat gaaf! Een Harry Potter laptop. :Y)

    Ik heb er eentje van Acer, maar meer specifieke dingen weet ik niet. Hij is inmiddels wel alweer twee jaar oud en begint langzamerhand wat kuren te krijgen. Gisteren werd hij zo heet dat hij vanzelf uitsprong met een klik, en dat was bij mijn vorige laptop het begin van het einde, dus ik maak me wat zorgen. Maar ach, voorlopig heeft hij alle toetsen nog. :'D


    Dan is het tijd om hem van binnen schoon te maken. 8D Er hoopt zich stof op in de ventilator waardoor hij steeds minder goed kan afkoelen. Mijn vorige laptop is echt meer dan 5 jaar meegegaan omdat ik hem regelmatig open maakte om hem schoon te maken.

    Ik heb een Dell Inspiron, een redelijk gewoon, simpel ding. Die is ondertussen al 2,5 jaar oud, dus eigenlijk raakt hij wel aan vervanging toe.


    Your make-up is terrible

    Gaaaf! Ik heb ook een HP Pavilion maar die van mij is alweer 4 jaartjes oud.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 18:50 ]


    The truth is out there.

    Lookin' good! Het zal wel een hele opluchting zijn nu je eindelijk een nieuwe hebt. (:
    Ik heb sinds enkele weken ook een nieuwe laptop, een Acer.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Wat fijn! Ik heb een HP Superoud, die mijn vader gratis heeft kunnen regelen via zijn werk. Hij doet het eigenlijk hartstikke prima, maar hij is wel te zwaar om mee te nemen naar college.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb een dell inspiron 15 5000 16 GB RAM 2 TiB HDD en 4 GB video RAM


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lief van je vader!
    Ik heb een HP Compaq.


    Tell me about it, stud.

    Ik ken je frustratie. Mijn Macbook pro had ik 2 maanden kwijt. Ondertussen heb ik een Macbook Air gekregen. Ziet er een leuke computer uit! (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb volgens mij exact dezelfde. Zo ziet hij er in ieder geval uit x'D
    Dus, ja, ik ben er erg tevreden mee, haha. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, mooi ding hoor!

    Ik heb een Samsung Ativ Book, uit 2013. Hij is nog steeds net zo snel en geweldig als toen hij net nieuw uit de doos kwam. Er zit alleen wel altijd overal stof haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dan is het tijd om hem van binnen schoon te maken. 8D Er hoopt zich stof op in de ventilator waardoor hij steeds minder goed kan afkoelen. Mijn vorige laptop is echt meer dan 5 jaar meegegaan omdat ik hem regelmatig open maakte om hem schoon te maken.

    Ik heb een Dell Inspiron, een redelijk gewoon, simpel ding. Die is ondertussen al 2,5 jaar oud, dus eigenlijk raakt hij wel aan vervanging toe.


    Hm, ik heb het idee dat het niet alleen daaraan ligt, want hij wordt alleen zo warm als hij aan de oplader hangt terwijl ik ermee bezig ben. Maar ik zal dan in ieder geval eens op zoek gaan naar stof, wie weet helpt het. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan