• En ik ben er razend blij mee, want ik werk al sinds nieuwjaar op die van mijn vader, want toen is mijn oude absoluut naar de zak geholpen! Hij werkte al sinds vorige zomer maar half en half, maar toen werkte hij tenminste nog! Dus nou heb ik een nieuwe en ik ben er super blij mee! (Vooral omdat mijn vader heeft aangeboden hem te betalen - de vorige heb ik namelijk zelf gekocht. Nou heb ik wel wat geprotesteerd, maar hij ook, dus als-ie het echt wil doen, is dat ook goed voor mij, haha. Bedankt, dad!) Ik heb er even over gedaan foto's te vinden, maar dit is het model:




    Welk soort laptop hebben jullie? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeh, ziet er gaaf uit c:
    Ikzelf heb voorlopig nog een Macbook Pro die dateert van 2008 (':


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Die ziet er goed uit!!

    Ik heb een lenovo met breedbeeld. Ideapad ofzo :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah, wat gaaf! Een Harry Potter laptop. :Y)

    Ik heb er eentje van Acer, maar meer specifieke dingen weet ik niet. Hij is inmiddels wel alweer twee jaar oud en begint langzamerhand wat kuren te krijgen. Gisteren werd hij zo heet dat hij vanzelf uitsprong met een klik, en dat was bij mijn vorige laptop het begin van het einde, dus ik maak me wat zorgen. Maar ach, voorlopig heeft hij alle toetsen nog. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, super! Dat is echt heel lief van je vader. (:
    Ik heb ook een HP.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, dat is heel lief van je vader! Bevalt je laptop? :Y)