• En ik ben er razend blij mee, want ik werk al sinds nieuwjaar op die van mijn vader, want toen is mijn oude absoluut naar de zak geholpen! Hij werkte al sinds vorige zomer maar half en half, maar toen werkte hij tenminste nog! Dus nou heb ik een nieuwe en ik ben er super blij mee! (Vooral omdat mijn vader heeft aangeboden hem te betalen - de vorige heb ik namelijk zelf gekocht. Nou heb ik wel wat geprotesteerd, maar hij ook, dus als-ie het echt wil doen, is dat ook goed voor mij, haha. Bedankt, dad!) Ik heb er even over gedaan foto's te vinden, maar dit is het model:




    Welk soort laptop hebben jullie? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziet er goed uit. (:
    Ik heb vorige week een nieuwe laptop gekocht, een Asus. Tot nu toe ben ik er echt tevreden mee, want hij is heel licht, dus ik kan hem gemakkelijk mee naar school nemen. En hij valt zoals de vorige niet zes keer per dag uit.


    Take risks and conquer your fears.

    Morticia schreef:
    Oh, dat is heel lief van je vader! Bevalt je laptop? :Y)

    Momenteel leen ik de laptop van mijn zus zo nu en dan, omdat die van mij afgelopen jaar het af liet weten. Ik wil nog altijd een laptop kopen, maar weet niet welke goed is (en goedkoop, laten we dat vooral niet vergeten.) :'D

    Ja, en je zus irriteert zich er soms uitermate aan (cat)

    Heeeee! Wij hebben volgens mij zowat hetzelfde. Die van mij is ook zelfde uiterlijk (behalve kleur, van mij is zwart) en ook HP Pavilion. ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een HP 15 r185nd waar ik ontzettend blij mee ben, vooral aangezien de prijs steeds meer omhoog gaat en ik heb vrij goedkoop heb gekocht *O*


    Life is a beautiful struggle

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, en je zus irriteert zich er soms uitermate aan (cat)

    Heeeee! Wij hebben volgens mij zowat hetzelfde. Die van mij is ook zelfde uiterlijk (behalve kleur, van mij is zwart) en ook HP Pavilion. ;D

    Je hebt het zelf voorgesteld anders hoor. Anders had je het beter niet kunnen zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh hé, ik heb ook een HP Pavilion :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    wooow een HP nog wel, ben jaloers!


    No Music, No Life.