• Oké hier komt een heel verhaal,
    ruim 6 jaar geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Eerst zijn we gewoon vrienden geweest, maar dit werd vanzelf meer en zo hebben we met een kleine break bijna 3 jaar een hele serieuze relatie gehad. Nu 3 jaar later zijn we nog steeds hele goeie vrienden.

    Maar ongeveer 10 maanden terug waren we beide begonnen met het zoeken naar een plek bij onze ouders vandaan. Dit blijkt nog best duur te zijn zeker als je niet je keuken en badkamer wild delen met anderen. Zo kwam hij op het idee om anders samen te gaan wonen... Nu wonen we al bijna 7 maanden samen in een leuke bovenwoning met 1 minpunt. Der is maar 1 slaapkamer waardoor we elke nacht samen in 1 bed slapen. Oké ik hoor je al denken dat gaat vast nooit lang goed. Dat klopt ook wel we hebben in het begin ook regelmatig sex gehad niks bijzonders de sfeer bleef in huis gewoon hetzelfde. Maar sinds december is er niks meer gebeurd, zelfs niet toen we in januari met zijn ouders op vakantie waren in het warme Spanje en het zo romantisch en leuk was.
    Nu heeft hij sinds kort iemand ontmoet en zit hij telkens te appen en ik voel me dan zo jaloers. Maar of ik jaloers ben omdat ik hem toch weer wil of omdat ik jaloers ben omdat hij misschien wel een relatie gaat krijgen? Daarnaast houd hij mij heel goed in de gaten als ik aan het appen ben en als hij me ziet lachen, dan vraagt hij gelijk met wie ik praat en of hij hem ken en gaat daar maar over door. De laatste tijd als ik wakker word licht hij ook helemaal dicht tegen me aan te slapen.

    Wat het punt dus is zou ik hem weer leuk vinden en hoe zou ik dat moeten uitvinden zonder dat het raar word? en of hij mij leuk vind.
    al met al tnx voor het lezen! ik hoop dat jullie me willen helpen.


    be who you wand to be

    Niemand die me wil/kan helpen??


    be who you wand to be

    Poeh, lastig geheel dit!

    Het enige wat ik me kan bedenken, is dat je toch het gesprek met hem aan kunt gaan. Vragen waar jij staat, en waar hij staat. Wat hij van jou verwacht en wil, en wat de beste manier is om vooruit te gaan. Het lijkt me dat er toch wel sprake is van te weinig communicatie tussen jullie twee, en het zou best kunnen zijn dat jullie samen tot de beste oplossing kunnen komen. Verder kun je ook voor jezelf na gaan wat je precies voelt en wilt, dat is altijd belangrijk. Heel veel succes in ieder geval!


    The truth is out there.

    Je kan er het best met hem over praten. Over wat je voelt als hij met anderen praat en wat je voor hem voelt. Het is belangrijk om dat duidelijk te hebben tussen jullie.

    Briseis schreef:
    Poeh, lastig geheel dit!

    Het enige wat ik me kan bedenken, is dat je toch het gesprek met hem aan kunt gaan. Vragen waar jij staat, en waar hij staat. Wat hij van jou verwacht en wil, en wat de beste manier is om vooruit te gaan. Het lijkt me dat er toch wel sprake is van te weinig communicatie tussen jullie twee, en het zou best kunnen zijn dat jullie samen tot de beste oplossing kunnen komen. Verder kun je ook voor jezelf na gaan wat je precies voelt en wilt, dat is altijd belangrijk. Heel veel succes in ieder geval!

    Communicatie goed punt tnx!! (Y)


    be who you wand to be

    Iig geen bed meer delen, dan zou ik nog liever op de bank in de woonkamer slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Passen er niet twee een persoons bedden in de kamer?


    You were born original, don't die as a copy.

    Samenwonen met je ex is over het algemeen niet zo slim volgens mij. Zou wat anders zoeken als ik jou was


    Sarah = ongewoon sexy