• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 18 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Alt-J - Every Other Freckle

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    - Gail met David Bisbal - Quien Me Iba A Decir
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 15:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2015 - 1:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Scira schreef:
    Ja, maar die is vast ook weer zo duur.

    Daar vrees ik ook voor. Dan maar wachten op korting.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)
    Daar vrees ik ook voor. Dan maar wachten op korting.


    Yeah... Die accessoir pakketten zijn nu ook in de winkel heb ik gezien, echt handig! Maar allemaal samen, dus er hangt ook weer een prijsje aan.


    16 - 09 - '17

    Ik snap school weer eens niet..
    Waarom krijg ik met de tweedejaars interactief? Hallo. Ik ben toch wel degelijk een examenkandidaat en die echt totaal niet.. Die moet nog een jaar. Ik vond het juist zo prettig om maar met vier klasgenoten die les te hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    Ik snap school weer eens niet..
    Waarom krijg ik met de tweedejaars interactief? Hallo. Ik ben toch wel degelijk een examenkandidaat en die echt totaal niet.. Die moet nog een jaar. Ik vond het juist zo prettig om maar met vier klasgenoten die les te hebben.


    Weird


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    (...)

    Weird

    Precies. Maar mijn school is wel vaker niet te begrijpen. Gelukkig ben ik daar vanaf 14 juli van af. (13 juli is namelijk de diploma-uitreiking, maar dan moet ik wel nog de examens halen)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Precies. Maar mijn school is wel vaker niet te begrijpen. Gelukkig ben ik daar vanaf 14 juli van af. (13 juli is namelijk de diploma-uitreiking, maar dan moet ik wel nog de examens halen)


    Ja, maar dat is nu nog wel lang, he Ö


    16 - 09 - '17

    Harris schreef:
    (...)
    Precies. Maar mijn school is wel vaker niet te begrijpen. Gelukkig ben ik daar vanaf 14 juli van af. (13 juli is namelijk de diploma-uitreiking, maar dan moet ik wel nog de examens halen)


    Dat is nog 10 maanden ongelukkig zijn. Ja, ik heb het echt even uitgerekend, haha (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ben mindfucked door Under the Dome..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is vanaf nu keihard werken om voor zoveel mogelijk examens een voldoende te halen.
    Ik moet er in ieder geval nog twaalf voor het einde van het schooljaar - Nederlands, Engels, rekenen en kerntaken - maar ik krijg er geloof ik nog meer dan dat.
    En ik wil gewoon zo graag goed doen en slagen, anders is weer alles voor niks geweest.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Abstergo schreef:
    Ik ben mindfucked door Under the Dome..

    Ik volg het ook sinds een paar dagen. Ik ben verslaafd, het is zo leuk om te kijken. Tot er met episode 8 season 3 heb ik gezien. Morgen de laatste twee! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Ik volg het ook sinds een paar dagen. Ik ben verslaafd, het is zo leuk om te kijken. Tot er met episode 8 season 3 heb ik gezien. Morgen de laatste twee! :'D


    Ik heb net episode 5 achter de rug en I seriously died... Junior, why :c
    You are so hot and, and... bluh. Betrayer!
    Ik ga nu episode 6 kijken.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 22:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Ik heb net episode 5 achter de rug en I seriously died... Junior, why :c
    You are so hot and, and... bluh. Betrayer!

    Wait, episode 5 van season 3? Kun je onder een spoiler zetten wat hij heeft gedaan? I mean.. ze doen nogal veel in die serie. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Wait, episode 5 van season 3? Kun je onder een spoiler zetten wat hij heeft gedaan? I mean.. ze doen nogal veel in die serie. (krul)


    Nou Junior is gewoon in de macht van die trut waarvan in de naam telkens vergeet :W
    Hij is gewoon zichzelf niet meer en dat is zo jammer, door dat stomme slijm is hij nu het slaafje van die trut en doet hij alles wat ze van hem vraagt. Zoals Nori en Joe vangen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Nou Junior is gewoon in de macht van die trut waarvan in de naam telkens vergeet :W
    Hij is gewoon zichzelf niet meer en dat is zo jammer, door dat stomme slijm is hij nu het slaafje van die trut en doet hij alles wat ze van hem vraagt. Zoals Nori en Joe vangen D:

    Ah, ja. Hij is helemaal in de ban van Christine. Ik dacht eerst dat ze echt uit die Dome waren. Het is allemaal heel erg mindfuck, you know. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Ah, ja. Hij is helemaal in de ban van Christine. Ik dacht eerst dat ze echt uit die Dome waren. Het is allemaal heel erg mindfuck, you know. x)


    Jup, I know the feeling. Too bad... :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.