• Serieus, waar is hij gebleven? Te druk met de datingsites? Heeft een van de mods nog van deze schobbejak gehoord?

    Maar als oprechte vraag, wie weet wat Rutger doet en wanneer was hij voor het laatst hier?

    I don't know. Ik weet alleen dat hij het druk heeft, althans dat heeft een van mods gezegd een tijdje terug.


    26 - 02 - '16

    Als je naar zijn profiel gaat is hij echt serieus op dit moment online :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rutger is meestal druk achter de schermen en heeft een priveleven :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Schraeder schreef:
    Als je naar zijn profiel gaat is hij echt serieus op dit moment online :'D


    Omg ik ben zooo de nieuwe uri geller

    IamSherlocked schreef:
    Rutger is meestal druk achter de schermen en heeft een priveleven :Y)


    wat is dat prive leven

    DavidBowie schreef:
    (...)

    wat is dat prive leven


    hij heeft een leven buiten Quizlet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)

    hij heeft een leven buiten Quizlet


    Hoe kom je buiten?

    Oh nee, hij is al zo lang niet online geweest! Zeventien minuten geleden! :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Oh nee, hij is al zo lang niet online geweest! Zeventien minuten geleden! :')



    Maar wanneer heeft hij iets gepost dan? Sarcastische knakker dat je bent.

    I lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat hij geen dingen post, wil niet zeggen dat hij niets doet. De mods en Emma zijn er voor de dagelijkse gang van zaken op Q. Rutger is vooral achter de schermen bezig. Daar komt inderdaad nog bij dat hij ook gewoon een gezin heeft en een leven buiten deze site, dus ergens vind ik het wel logisch dat hij niet veel rondhangt hier, waar toch vooral tieners zitten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rutger is enkel nog hier voor technische dingen, Quizlet wordt verder gerunt door de Mods/Krull :)


    Life is hard and then we die

    Dat is pech, Rutger weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Dat is pech, Rutger weg.


    Hahaha, Jammer, vond m zo sympathiek

    Square schreef:
    Dat hij geen dingen post, wil niet zeggen dat hij niets doet. De mods en Emma zijn er voor de dagelijkse gang van zaken op Q. Rutger is vooral achter de schermen bezig. Daar komt inderdaad nog bij dat hij ook gewoon een gezin heeft en een leven buiten deze site, dus ergens vind ik het wel logisch dat hij niet veel rondhangt hier, waar toch vooral tieners zitten. :'D


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.