• Hi!

    Ik ga dinsdag naar de kapper en ik wil er graag een nieuw kleurtje in, mijn oude kleur is er zo goed als uit en ik vind mijn eigen haarkleur niet zo mooi. (En ik ben mijn haar vaak na enkele maanden zat en dan wil ik weer wat anders). Maar ik weet niet wat voor kleurtje.
    Zoals te zien op de foto's heb ik nu donkerblond haar en ik heb het al blond, rood en bruin/rood gehad.
    Ik zat te denken aan heel donkerpaars/zwart.
    Wat zouden jullie mij aanraden?
    Hier wat foto's van mij. Ze zijn niet heel duidelijk, maar het zijn de enige foto's die ik heb van mijn haar sinds het kort is en natuurlijke kleur.



    Ik ben degene aan de linkerkant, met het wit/roze blousje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien maakt heel donker (dat zwart) je juist best bleek. Misschien alleen iets donkerder bruin ofzo. En anders een leuk kleurtje in de punten?


    The truth is out there.

    Martian schreef:
    Misschien maakt heel donker (dat zwart) je juist best bleek. Misschien alleen iets donkerder bruin ofzo. En anders een leuk kleurtje in de punten?

    Precies waar ik ook aan zat te denken, maar als je echt een kleurtje in je haar wilt dan zou ik iets van blauw doen. Niet alles natuurlijk, dat zou ik maar een paar punten of plukjes doen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 23:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou gewoon voor een andere kleur bruin gaan en anders paars.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 15:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Paars.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kastanjebruin, misschien? En anders paars, inderdaad. (:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 17:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ombre zou misschien ook wel mooi staan.
    Je zou misschien iets met oranje/rood/bruin kunnen doen in de punten. Past misschien ook wel leuk bij het seizoen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 20:00 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zit bij de kapper en heb met de kapper naar de kleuren gekeken. Ik ga nu voor een mix van donkerbruin /paars. Bedankt voor de tips!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rena schreef:
    Ik zit bij de kapper en heb met de kapper naar de kleuren gekeken. Ik ga nu voor een mix van donkerbruin /paars. Bedankt voor de tips!


    Klinkt gaaf! Laat je straks ook een foto zien? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. (:


    The truth is out there.

    Martian schreef:
    (...)

    Klinkt gaaf! Laat je straks ook een foto zien? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    Before


    After!


    Ik ben er heel blij mee, maar mijn moeder zal het wel afschuwelijk vinden.
    What do ya think?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik vind het leuk geworden! Mooie kleur. (:


    The truth is out there.

    Zwart met blauw of wit met goud

    Oeh wauw. Ik vind het je echt mooi staan en het is ook echt een hele mooie kleur!


    Happy Birthday my Potter!