• heey <3
    ten 1e bedankt voor het maken van me quiz. Er valt mij iets op , ik krijg steeds meer inspiratie om te schrijven en om er steeds meer quizen op de gooien. maar 1 ding houdt me tegen.. de quiz wordt minder gemaakt. En dat vind ik jammer, dus al maak je de quiz en je stuurt geen reactie, stuur vanaf nu reactie's ! want daardoor ga ik meer schrijven en als de reactie's minder worden dan stop ik ermee.
    ohja al heb je tips. wil je ze dan hieronder even posten! nog een klein dingtje zouden jullie het leuk vinden als ik nog een serie zou beginnen?
    xX.

    oke. reageert het helemaal niemand? want dn weet ik het goed gemaakt

    neej jij mag niet stoppen!!
    mensjes haar quiz is super!!
    ik ben verslaafd XD


    Dead but delicious

    ik vindt hem goed en ik laat altijd een reactie achter!! Stop nou niet!!:(

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    kyk hij wordt steeds minder gemaakt.en dat vind ik echt jammer. en net op deze pagina kreeg ik ook geen reactie's :S

    kyk hij wordt steeds minder gemaakt.en dat vind ik echt jammer. en net op deze pagina kreeg ik ook geen reactie's :S

    de mensen zijn tegenwoordig LUI!! echt waar! ik zeg het je! LUI!>.<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ga reclame voor jou maken bij mijn quizjes ofzo XD niet dat dat veel gaat helpen want ze worden ook maar door een paar mensen gemaakt ><


    Dead but delicious

    maar als ik wel verder ga hebben jullie dn tips?
    ik vind hem een beetje saai!
    maar bedankt voor jullie reacite DarkAngelTom en DevilxEye

    umh... laat me ff denkexD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    laat iets gebeuren!:D iets spannends! zoals een ...umh...iets van dat ze een auto-ongeluk krijgen ofzo...en ze niet zeker weten of ze het reden of niet!:P
    of iets anders spannends!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik heb al 1 mega spannend iets wat niemand verwacht. maar de manier waarop ik schrijf of minder uitgebreid ofzo?
    en moet ik nog een serie beginnen of niet . ik zit echt met zo veel vragen. maar ik heb nu 21 reactie's maar er zijn maar 2 mensen die op dit forum reageren:S

    als ik iets weet voor in jou ding moet ik het hier op zetten of PBtje sturen ? want anders leest iedereen het mee ><


    Dead but delicious

    srry ik heb ff geen idee!
    en als je een nieuwe serie wilt beginen moet je zelf weten!;)
    ik zou zeggen; Laat je creatieve bui werken en doe dat gewoon!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hahah <3
    'zou jy hem dan lezen?
    als hy boeiend genoeg is.

    als ik iets weet voor in jou ding moet ik het hier op zetten of PBtje sturen ? want anders leest iedereen het mee ><

    uhu.. doe maar in een pb <3
    alvast bedankt (H)

    niet meer mensen? want ik word nu echt gek!