• Ja, ik ben dik. En vandaag had ik ruzie met mijn broer. Hij kwam weer van iets, en ik moest de deur opendoen. Ik maakte eerst nog even iets af op de laptop. En dan zit hij op het raam te rammen, niet normaal gewoon. Dus, ik doe de deur open, hij loopt naar binnen, zegt niks. Hij loopt naar boven. En ineens. Doet internet het niet meer. ==' Ik was muziek aan het luisteren op de laptop, en hij gaat TV kijken. Hard. Toen zei ik ''Ja, doe de deur dan ook even dicht'' Hij zei niks. Toen begon ik te schelden. En hij ook. Hij dus met dat ik dik ben enzo, want hij weet niks beters te verzinnen. Hij zegt ook; ''...En dan kijk je in de spiegel en dat denk je, ow wat ben ik dik, en lelijk, en mollig.'' En nu voel ik me dus best wel kut. En ik denk dus aan anorexia. Ik weet het, dat is dom. Maar sporten helpt gewoon niet. Maar wat moet ik nou doen??

    x. <333


    What, if I were beautifull....

    Hmm

    dis echt moeilijk!

    maar trek je er niks van aan!

    Ga anders sporten!!

    en als je echt niet weet wat je moet doen

    ga dan met je moeder praten ofzo!!


    xxSucces ;)

    hem vertellen dat hij je gekwetst heeft,
    en ondanks alles toch proberen jezelf te accepteren hunn!

    Dat probeer ik ook, en ik weet hoe moeilijk het soms is, maar het is het belangrijkste.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ja, dat is kut voor je.
    Sorry, maar ik nu even totaal geen medelijden tonen. Eigenlijk zou ik je keihard voor je hersens moeten slaan dat jij je zo laat opfokken door je BROER!
    Kom op. Mijn zusje en ik hebben die ruzies ook. Maar ze meent geen woord van wat ze zegt. Het is niet voor niets familie.


    Bored.

    meid ik zou je heel graag helpen maar ik weet ook niks beters dan sporten en gezond eten en geen snoep enz...
    mijn broertje noemt mij ook altijd dik >< mja


    Dead but delicious

    Meidd! Ö
    dat is wel kutt,
    maar luister, Vroeger was ik ook dik, en nu, Lang niet meer zo als vroeger,! ik word ook niet meer uitgescholen, Toen dat nog wel gebeurde deed ik erniks mee, okee het doet best pijn van binnen maar gewoon denken dat ze jaloers zijn, Jij hebt tenminste nog wat aan je botten, hun niet, en dat is gewoon jaloezie! gewoon normaal blijven eten, laat alleen de tussendoortjes wat staan, en dan Komt het wel goed meidd,! ^^ echt waar, ik weet hoe het is! <3

    Sporten en gezond eten, en niks aantrekken van je broer? En onze namen lijken op elkaar. xP


    I'm falling apart..