• Gegroet!
    Als ik het mij goed herinner, heeft mijn zus ooit een topic gemaakt over een youtube-kanaal dat ik samen met een vriendin begonnen ben.
    Vandaag hebben we een video gemaakt over onze ergernissen terwijl we aan het lezen zijn en ik wou die hier even delen.
    Dus bij deze!
    Geniet ervan (Y)


    If I were once a planet, you were the axis

    Leuk filmpje (:
    Een aantal dingen zijn inderdaad vrij herkenbaar haha


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    haha bedankt iedereen (flower)


    If I were once a planet, you were the axis

    Ugh ik herken dit zo erg. Of op school, en dan blijven mensen natuurlijk keihard praten. En aps mensen mij vertellen wie doodgaat word ik echt boos. Dat had ik bij The Divergent Series, toen stond er overal op Twitter wie er doodging. Was meteen minder leuk om te lezen, wetend dat diegene doodging


    Just doing what I can

    Wat een leuk filmpje, haha! Zo herkenbaar ook!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Smart_Idiot schreef:
    Ugh ik herken dit zo erg. Of op school, en dan blijven mensen natuurlijk keihard praten. En aps mensen mij vertellen wie doodgaat word ik echt boos. Dat had ik bij The Divergent Series, toen stond er overal op Twitter wie er doodging. Was meteen minder leuk om te lezen, wetend dat diegene doodging

    Het helpt altijd om niks over datgene op te zoeken. Als je op Pinterest, Google, Twitter en dergelijken ernaar gaat kijken, is er vaak nu eenmaal een grote kans dat je spoilers binnenkrijgt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…