• Ik ben op zoek naar een cover voor mijn verhaal "The Way To Revenge". Dit is een op Teen Wolf geïnspireerd OP verhaal, dat zich ook afspeelt in Beacon Hills.
    Laatst heb ik ook al hier gevraagd om personages, maar het wordt nu ook hoog tijd voor een cover. Het enige probleem is enkel, dat ik niet precies weet wat ik wil, daarom wil ik jullie vragen om een cover te maken, misschien tegen een beloning (sowieso een vermelding in de beschrijving van het verhaal).

    Ik heb de volgende eisen:
    - De naam (The Way To Revenge) moet op de cover komen. Verder geen username o.i.d.
    - Op de cover moet een spiraal komen te staan.
    - De cover moet niet een "te lieve" uitstraling hebben. Iets als mysterieus mag wel.

    Personages hoeven niet per se op de cover te komen, maar mocht je een idee hebben met een of meerdere personages, dan zal ik eens kijken of ik wat faceclaims kan vinden.

    De (tijdelijke) samenvatting:

    Leah is uit op wraak.
    Na 10 jaar keert de nu 16-jarige Leah terug naar Beacon Hills, om af te maken waar ze mee begonnen is. Ze is vast besloten om iederen weerwolf in Beacon Hills uit de weg te ruimen, om de dood van haar moeder te wreken. Maar haar plannen worden overhoop gegooid wanneer haar neef, Dave, verdwijnt na een auto-ongeluk.

    Ondertussen lopen de gemoederen hoog op tussen twee packs die al jaren naast elkaar leven. George zal niet rusten voordat de moord op zijn vriendin, Sita, is opgelost. Voor hem is er maar één mogelijke dader: Michael, de enige andere Alpha in Beacon Hills. George is vastbesloten hem te laten boeten voor zijn daden.


    Alvast bedankt!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hii,
    Ik wil wel iets voor je proberen. Heb je misschien nog meer ideeën over wat je op de cover wil, behalve de spiraal en de titel?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Even mijn topics, ik ga zoals beloofd zo voor je kijken.

    Secrett schreef:
    Hii,
    Ik wil wel iets voor je proberen. Heb je misschien nog meer ideeën over wat je op de cover wil, behalve de spiraal en de titel?


    Ehh.. Door de vele dingen (en meerdere aparte verhaallijnen en grote hoeveelheid personages) is er eigenlijk best veel dat erop kan. Maar misschien dat je iets met een auto ongeluk kunt? Als fc voor die Leah heb ik Taylor Marie Hill, maar gezien zij niet per se het hoofdpersoon o.i.d. is en ik voor de andere personages (nog) niemamd heb kunnen vinden, wil ik liever geen personages.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is dit wat je zoekt? Ik kan alles nog aanpassen en als je het echt niets vindt, kan ik ook een nieuwe maken.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Is dit wat je zoekt? Ik kan alles nog aanpassen en als je het echt niets vindt, kan ik ook een nieuwe maken.



    De bovenste helft vind ik erg mooi! Over het onderste gedeelte ben ik niet helemaal enthousiast om eerlijk te zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja ik vond het erg lastig om een goede foto van een auto ongeluk te vinden... Heb je misschien een ander idee voor een afbeelding? Of zal ik toch nog even verder proberen te zoeken voor het ongeluk?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Ja ik vond het erg lastig om een goede foto van een auto ongeluk te vinden... Heb je misschien een ander idee voor een afbeelding? Of zal ik toch nog even verder proberen te zoeken voor het ongeluk?


    Ehm.. Kun je misschien wat met Beacon Hills High School? De school komt namelijk ook meerdere malen voor in het verhaal.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat vind je hiervan?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Nou, waarom zijn Leahs altijd zo'n bitchen in verhalen? :Y) Ik heb atm geen GIMP meer, maar wil je me waarschuwen als het begint?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Nou, waarom zijn Leahs altijd zo'n bitchen in verhalen? :Y) Ik heb atm geen GIMP meer, maar wil je me waarschuwen als het begint?


    Ik heb geen idee x) Maar ze kan aardig zijn hoor ^^ Zal je waarschuwen c:

    En die cover vind ik al een stuk beter ja! Bedankt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."