• Liefste users,

    We zijn de laatste tijd met het idee aan het spelen om enkele kudoregels te versoepelen. Het gaat voornamelijk om de volgende regel:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.

    Deze zouden we in het volgende willen veranderen:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een quiz, ook niet in de quiz zelf.
    Het is toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story, mits dit alleen in de story zelf gebeurd.


    Het zou erop neer komen dat je weer om kudo's mag vragen (rekening houdend met de andere kudoregels), maar enkel maar in jouw eigen story. De volgende kudoregels blijven van kracht:

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    We hebben bewust gekozen om enkel de regel voor de stories te versoepelen en niet voor de quizzen omdat de regel anders zou kunnen aanzetten om een kudovraag als vraag in te stellen.

    Maar voor dat we deze regels zouden doorvoeren willen we graag jullie mening hierover horen. Dit omdat de regels er zijn om jullie te beschermen, in dit geval tegen een soort van spam en we dus een deel van die bescherming zouden wegnemen. Daarom dat we jullie willen betrekken in het eindoordeel.

    Dus wat zouden jullie van deze regelversoepeling vinden?
    (Het is de bedoeling enkel deze regel te bespreken. Als je een voorstel hebt voor een andere regel, mag je dit aan een moderator laten weten.)
    Je kan tot en met zondag 17 mei een reactie in dit topic achterlaten. Daarna gaan we de meningen verwerken en een eindoordeel maken.

    Groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 mei 2015 - 11:53 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm zou het dan niet 'je mag kudo's vragen mits je het niet als voorwaarde stelt voor een nieuw hoofdstuk' geen goede zijn dan? Dan kunnen mensen toch nog vrijwillig beslissen terwijl als je zegt 'bij vijf kudo's ga ik verder' meer dwang is zeg maar.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het wel een goed idee!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 11:59 ]


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    Hmm zou het dan niet 'je mag kudo's vragen mits je het niet als voorwaarde stelt voor een nieuw hoofdstuk' geen goede zijn dan? Dan kunnen mensen toch nog vrijwillig beslissen terwijl als je zegt 'bij vijf kudo's ga ik verder' meer dwang is zeg maar.

    Die regel staat al bij de huisregels:
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    We willen echter alleen de eerste (dikgedrukte) regel wijzigen. Dat betekent dat iedereen zich ten alle tijden zich moet houden aan de overige kudoregels.


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    Hmm zou het dan niet 'je mag kudo's vragen mits je het niet als voorwaarde stelt voor een nieuw hoofdstuk' geen goede zijn dan? Dan kunnen mensen toch nog vrijwillig beslissen terwijl als je zegt 'bij vijf kudo's ga ik verder' meer dwang is zeg maar.


    Dit. Als mensen om Kudo's vragen vind ik het geen probleem. Maar ik kan het behoorlijk irritant en dwingend vinden als mensen pas verder gaan als ze een bepaald aantal Kudo's hebben.
    Maar aangezien ik net zie dat dat een aparte regel Is, is dat geen probleem^^.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 10:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Khan schreef:
    (...)
    Die regel staat al bij de huisregels:
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    We willen echter alleen de eerste (dikgedrukte) regel wijzigen. Dat betekent dat iedereen zich ten alle tijden zich moet houden aan de overige kudoregels.


    Ik denk dat het een goed idee is om dat erbij in de beginpost te zetten. ;3 Want dan ben ik het gewoon met jullie voorstel eens.


    Your make-up is terrible

    Khan schreef:
    (...)
    Die regel staat al bij de huisregels:
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    We willen echter alleen de eerste (dikgedrukte) regel wijzigen. Dat betekent dat iedereen zich ten alle tijden zich moet houden aan de overige kudoregels.


    Ah, dat is mooi.(: In dat geval: Ik ben voor.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, vooral omdat ik vaak gewoonweg kudo's vergeet te geven. :')
    Verder ben ik het inderdaad met bovenstaande reacties eens, het moet niet gebeuren dat het geven van kudo's een voorwaarde wordt voor iets. ^^

    Edit: ik vind het heel tof dat er (weer) om onze mening wordt gevraagd. c;

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 11:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Is het misschien handig om dan toe te voegen dat ze niet om kudo's mogen vragen in ruil voor een hoofdstuk of iets dergelijks? Want ik vind het namelijk niet zo erg als mensen zeggen: laat je een kudo achter na het lezen?, maar wel als mensen alleen een hoofdstuk activeren als ze zoveel kudo's hebben. Zelfde geldt voor verhalen starten met zoveel kudo's. Nu ben ik dan ook het type die zo'n verhaal niet eens gaat lezen, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm, ik heb het idee dat er dan veel meer gesjoemeld gaat worden met de regel eronder. Mensen kunnen bijvoorbeeld ook gaan zeggen dat het hoofdstuk 'waarschijnlijk wat sneller *hinthint*' gaat komen bij een bepaald aantal kudo's of als het verhaal in de top staat. Ik vind het wel prima zo, eigenlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat het een goed idee is om dat erbij in de beginpost te zetten. ;3 Want dan ben ik het gewoon met jullie voorstel eens.

    Daarom dat er stond: rekening houdende met de andere kudoregels. =P

    Kan een andere mod dan even toch maar extra dat in de beginpost zetten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Daarom dat er stond: rekening houdende met de andere kudoregels. =P

    Kan een andere mod dan even toch maar extra dat in de beginpost zetten?

    Ik heb het toegevoegd!


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Is het misschien handig om dan toe te voegen dat ze niet om kudo's mogen vragen in ruil voor een hoofdstuk of iets dergelijks? Want ik vind het namelijk niet zo erg als mensen zeggen: laat je een kudo achter na het lezen?, maar wel als mensen alleen een hoofdstuk activeren als ze zoveel kudo's hebben. Zelfde geld voor verhalen starten met zoveel kudo's. Nu ben ik dan ook het type die zo'n verhaal niet eens gaat lezen, haha.


    wat was dit ookalweer

    Ik denk niet dat dit heel veel verschil gaat maken, dus waarom ook niet?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Ik denk niet dat dit heel veel verschil gaat maken, dus waarom ook niet?


    Precies. Maar misschien helpt het wel, zoals Bronn zei om mensen eraan te herinneren dat ze het kúnnen doen. Ik moet ook wel zeggen dat ik het zelf vrij weinig doe, hoewel ik het mensen wel gun. Dus misschien wel handig.

    Mag ik vragen wat jullie voor winst hopen te behalen op het versoepelen van de regel? Of vinden jullie hem gewoon achterhaald?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het wel een goed idee, maar stel nu dat iemand een directe link naar een kudo in de story zelf zet. Mag dat dan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried