• Sorry, ja, alweer een nieuw topic.
    Deze gaat over de o-zo-bekende of so called: Trina
    Wat heeft iedereen tegen haar zeg? Ja, ze mag dan misschien wel een "one-night-stand" geweest zijn van Tom, maar dat maakt haar toch geen haat-persoon? Sorry, ik vind dat iedereen dan wel een beetje té jaloers reageert :').
    En oké, ik heb ook foto's van haar gezien die echt een beetje overdreven zijn, maar ik begin haar niet uit te schelden ofzeu :').
    En nu krijg ik vast van die reacties; Wtf, laat ons?
    Sorry, ik geef alleen mijn mening :'D


    I recycle my thoughts.

    Wie is trina?
    xD

    Ja ik schaam me soms echt voor andere fans.Serieus fucking debielen ze gaan al die zooi geloven dat zij hem dronken heeft gevoerd enzo.Maar als Tom 25 vrouwen afneukt,dan worden fans niet jaloers,maar als hij met iemand zoent wel¬¬'.Serieus ze wordt na die 2,5 jaar nog met de dood gedreigt,serieus ik vind al die motherfucking assholes zielig.Laat haar met rust,je kent haar niet en dan zeg je dat je haar haat&van Tom houd terwijl je hem ook niet kent?Nou straks is zij misschien een heel lief meisje en Tom gewoon een arrogant kutkreng..


    Mijn mening^^


    Lalalalalalalala.

    Ja ik schaam me soms echt voor andere fans.Serieus fucking debielen ze gaan al die zooi geloven dat zij hem dronken heeft gevoerd enzo.Maar als Tom 25 vrouwen afneukt,dan worden fans niet jaloers,maar als hij met iemand zoent wel¬¬'.Serieus ze wordt na die 2,5 jaar nog met de dood gedreigt,serieus ik vind al die motherfucking assholes zielig.Laat haar met rust,je kent haar niet en dan zeg je dat je haar haat&van Tom houd terwijl je hem ook niet kent?Nou straks is zij misschien een heel lief meisje en Tom gewoon een arrogant kutkreng..


    Mijn mening^^

    Als ik dat gescheld niet meetel, ben ik het totaal met je eens :').


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Als ik dat gescheld niet meetel, ben ik het totaal met je eens :').


    x'D


    Lalalalalalalala.

    Oké die Trina is een one-night-stand van Tom, daar is nu iedereen achter.
    Maar volgens mij wil de helft van quizlet ook wel een keer met hem naar bedxD. Vele ontkennen, maar stiekem zijn de fantasieen er toch wel:P Mijn mening over de fans die zo achterlijk reageren; ze zijn gewoon jaloersxD

    x.Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Oké die Trina is een one-night-stand van Tom, daar is nu iedereen achter.
    Maar volgens mij wil de helft van quizlet ook wel een keer met hem naar bedxD. Vele ontkennen, maar stiekem zijn de fantasieen er toch wel:P Mijn mening over de fans die zo achterlijk reageren; ze zijn gewoon jaloersxD

    x.Mo0n(K)



    ¬¬' waarom zou ik met Tom naar bed willen,ik ben kinda 12...


    Lalalalalalalala.


    Sorry, ja, alweer een nieuw topic.
    Deze gaat over de o-zo-bekende of so called: Trina
    Wat heeft iedereen tegen haar zeg? Ja, ze mag dan misschien wel een "one-night-stand" geweest zijn van Tom, maar dat maakt haar toch geen haat-persoon? Sorry, ik vind dat iedereen dan wel een beetje té jaloers reageert :').
    En oké, ik heb ook foto's van haar gezien die echt een beetje overdreven zijn, maar ik begin haar niet uit te schelden ofzeu :').
    En nu krijg ik vast van die reacties; Wtf, laat ons?
    Sorry, ik geef alleen mijn mening :'D

    ben het met je eeens!

    En trouwens als ik het zou doen,zou Bill de gelukkige zijn


    Lalalalalalalala.

    iedereen zegt ook dat ze een lelijke slet is :')
    maar weetje hoe mooi zij is :O


    don't Worry...Be gay.

    (...)


    ¬¬' waarom zou ik met Tom naar bed willen,ik ben kinda 12...


    Ik had het over 'de helft'xD


    I want my bloody cheese now!^^

    iedereen zegt ook dat ze een lelijke slet is :')
    maar weetje hoe mooi zij is :O


    dat heet jaloersheid x'D


    Lalalalalalalala.

    Nja is zij een one night stand dan?
    -komt uit de hoogt gevallen-
    heb precies iets gemist xD
    Nja, als het zo is leuk, of neit luek -hangt ervan af wat zij er vind natuurlijk xD, wie weet houdt ze niet vn one night stands, i dunno ik ken haar niet xD- voor haar^^
    Maakt mij niet uit, ik mag dan wel een fan van Tom zijn, maar hij moet zelf uitmaken met wie hij naar bed gaat, en als zij dat nu is dan is het zo^^
    i don't care met wie hij zijn bed deelt xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Volgens mij is er nog altijd geen bewijs dat ze seks met Tom heeft gehad dachtik...Er zijn enkel foto's waar ze erg close zijn maar voor mij is dat nog geen bewijs^^

    Volgens mij is er nog altijd geen bewijs dat ze seks met Tom heeft gehad dachtik...Er zijn enkel foto's waar ze erg close zijn maar voor mij is dat nog geen bewijs^^


    ja idd dacht ik nou ook al aan.


    Nvt

    Het is ook helemaal geen One-night-stand ze hebben die foto's laten trekken met toestemming oké Tom was wel een beetje zat maar dan nog, en trouwens als ze wel-maar dat is ze niet-een one-night-stand was geweest boeiend ik bedoel iedereen doet toch wat hij/zij wilt ja en dat Tom nu met haar naar bed wil zijn probleem dan ga toch lekker niet jeloers reageren, je krijgt hem waarschijnlijk toch nooit en zo wel ja geluk voor jou! dus ik ben zoals vele het eens met dit topic laat haar gewoon met rust!

    xXx
    Nixel
    xXx


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson