• Hoi!
    Ik start binnenkort met de opleiding tot verpleegkundige en nu moet ik een verpleegkundig jasje aanschaffen. Ik heb geen idee of ik deze gewoon op internet kan bestellen of via een bepaalde instelling moet kopen.
    Het iemand hier ervaring mee? Ik ga studeren aan de Avans.

    x


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik studeer ook verpleegkunde, maar ik krijg er een via school. Ik moet hem wel zelf betalen, maar op school kan ik ze passen etc. Ik zal kijken of ik de site voor je kan vinden die ze me toestuurde [als ik dit nou vergeet mag je gerust PB-en/GB-en :)]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat leuk , ik start ook aankomende woensdag met mijn verpleegkundige opleiding. Volgens mij kan je die bij zo'n bedrijf kopen. Staat er niet ergens in een brief een bedrijf en anders moet je het je eerste schooldag vragen aan medeleerlingen of een docent.
    Op welk niveau ga je het doen?


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Wat leuk , ik start ook aankomende woensdag met mijn verpleegkundige opleiding. Volgens mij kan je die bij zo'n bedrijf kopen. Staat er niet ergens in een brief een bedrijf en anders moet je het je eerste schooldag vragen aan medeleerlingen of een docent.
    Op welk niveau ga je het doen?


    Hey!
    Vanuit school heb ik alleen de info gekregen dat ik er een moet hebben en dus niet hoe ik eraan moet komen haha.
    Ik ga op hbo niveau studeren, de deeltijd variant dus ik ga 1 dag naar school en werk erbij.


    I was an angel living in the garden of evil

    xRoselyn schreef:
    (...)

    Hey!
    Vanuit school heb ik alleen de info gekregen dat ik er een moet hebben en dus niet hoe ik eraan moet komen haha.
    Ik ga op hbo niveau studeren, de deeltijd variant dus ik ga 1 dag naar school en werk erbij.


    Mag ik vragen waar je gaat studeren? :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waar je gaat studeren? :]

    In Breda!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik studeer Verzorgende IG - en wij kregen onze jasjes op school. De verpleegkundige ook (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.