• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meh, misschien later. Het is teveel werk :W

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 12:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT! Dit is echt gaaf c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Abstergo schreef:
    Meh, misschien later. Het is teveel werk :W

    Hehe, nou je hebt nog zeker een maand de tijd. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    BIack schreef:
    MT! Dit is echt gaaf c:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MT! Zo leuk dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MT, dit vul ik later in. Twijfel of ik uiteindelijk mijzelf doe of een fictief personage..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Hehe, nou je hebt nog zeker een maand de tijd. :'P

    Oké, hahah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, MT.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dit ga ik zo zeker doen. Chapeau voor het idee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    MT

    Basis
    Volledige naam: Nicole Maria Wiseflaw (achternaam overigens niet mijn echte, maar dat viel wel op denk ik)
    Leeftijd: 16
    Karakterbeschrijving:
    Ik heb een sterke mening en ben ook niet bang om die te uiten. Ik heb geen problemen met alleen zijn, of het nou voor een uurtje of voor een hele dag is. In de tijd dat ik alleen ben weet ik me helemaal te storten op mijn hobby's.
    Volgens vriendinnen kan ik ze vaak goed helpen als ze problemen hebben, maar laat ik me niet te veel meeslepen in andermans problemen want dat kan ik er niet bij hebben. (heb heel veel familie problemen)
    Ik houd van stilte en rust, ben ook erg op mezelf in grote menigten en raak vaak onzeker bij nieuwe mensen. Ik vind het alleen prettig om gesprekken bij te wonen, waar ik kennis of ontspanning uithaal. Ik haal eigenlijk niet zo van dom 'gelul' en ik raak dan ook snel geïrriteerd. Ik ben vaak heel close met maar een klein groepje mensen. Ik ben liever lui dan moe, maar ik kan wel mijn energie vinden als we dingen gaan doen die in mijn voordeel zijn. Ik weet over het algemeen wel graag wat ik wil en hoe ik dat wil bereiken. Ik ben niet bang om iemand te kwetsen nadat ze mij pijn hebben gedaan. Ik zoek liever creatieve oplossingen dan praktische. Ik heb een hekel aan vooroordelen en kan er niet tegen als mensen dingen roepen zonder gegronde redenen. Ik ben eigenlijk altijd gespannen, omdat ik me eigenlijk aan alles kan irriteren. Dit reageer ik echter niet af op mensen (behalve als ik op dat moment een ruzie heb) maar zoek in plaats daaraan een uitlaatklep zoals zingen of schrijven. Ik heb wel vaak last van hoofdpijn.

    Ik heb vaak het idee dat ik niet thuishoor bij mensen, aangezien ik het gevoel heb dat ik anders over dingen denken dan mijn leeftijds genoten en zelfs volwassenen. Dit heeft vooral te maken doordat ik vroeger er weinig tijd had om op te groeien en direct als de volwassene uit moest hangen in een zeer akelige thuis situatie. Ik heb een pessimistische kijk op het leven, maar kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen dat benoemen.

    Hobby’s: Acteren, schrijven, zingen in een band en lezen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? mijn wederhelft Elisa Sharay Palmer en Leah
    Heb jij een relatie? Nee
    Hoe ga jij met mensen van een ander geslacht om: Ik kan het eigenlijk even goed vinden met meisjes en jongens en ben niet bang om op iemand af te stappen als ik zeker ben van mijn eigen gevoelens (wat trouwens zelden gebeurd.) Ik ben soms ook one of the boys aangezien ik me ook jongensachtig kan gedragen ipv classy enzo. Toch heb ik jammer genoeg bindingsangst. Ik stel erg hoge eisen aan een levenspartner, want ik wil dat die persoon zowel zichzelf als mij goed kan behandelen en dat we op dezelfde lijn zitten vind ik erg belangrijk.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ik laat dat aan jou over, het is altijd of Slytherin of Ravenclaw namelijk.
    Welk huisdier heb je? Een zwarte rat, een oog blind en witte pootjes)
    Welk vak lijkt jou leuk? Potions en DADA
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Care for magical creatures/ voorspellend rekenen.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Een draak zien, een quidditch wedstrijd bijwonen. In de geheime afdeling van de bieb komen. :)

    Plaats hier een foto van jezelf:
    Manyfaced me *zucht*:




    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren:

    Ik sta hiervoor open. Maar dan wil ik geen knullige dood, struikelen en mijn nek breken ofzo is niks voor mij, haha :)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 22:08 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Basis
    Volledige naam: Margot Anne (ik wil denk ik niet mijn echte achternaam, want ik weet niet of iedereen dit straks dan vindt via google als je mijn naam intikt). Je mag dus een achternaam voor me verzinnen. Je mag ook een jongensversie van me maken als dat nodig is: Dan wil ik Roald Felix heten
    Leeftijd: 21
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?: Student
    Karakterbeschrijving: Ik word vaak omschreven als druk en enthousiast, luid en aanwezig en het is waar dat ik graag in het middelpunt van de aandacht sta, maar dan het liefst niet in al te grote groepen, want dan klap ik dicht. Mensen zien mij altijd als vrolijk, maar eigenlijk valt dat reuze mee. Ik word best vaak overvallen door verdrietige buien en die kunnen soms dagen aanhouden. Ik denk veel na en kom makkelijk voor mijn eigen meningen en gedachten uit. Ik probeer me vaak goed in te leven in wat anderen denken, maar dat wil niet zeggen dat ik het snel met ze eens ben. Ik ben redelijk intelligent (wow dit klinkt zo verwaand) en ik heb een passie voor geschiedenis en alles wat cultureel is (denk: architectuur, gebruiken, kunst, poezie, film, mode, literatuur etc.). Ik ben niet lui, maar ik vind het fijn om in mijn bed te liggen en van zelf sporten houd ik niet echt. Wel houd ik van bijna alle sporten om te kijken. Ik hou van eten en bakken en wil eigenlijk wel van alles proberen. Ik houd verder van dansen, rondhangen, huizen en mensen bekijken, spelletjes, woordgrappen, nachtelijke wandelingen en de sterren. Ik ben soms best brutaal en ik vloek redelijk veel, maar ik bedoel het eigenlijk altijd goed. Ik vind het heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, maar houdt niet van liegen.
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s: Bakken, dansen, lezen, schrijven, films kijken,

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Ik vul dit in zodra er meer mensen zich hebben opgegeven.
    Heb jij een relatie? Nee
    Hoe ga jij met mensen van een ander geslacht om? Makkelijk.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik houd wel van flirten, maar zodra dingen serieus worden vind ik het eng. Bovendien ben ik redleijk kieskeurig.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ik word meestal bij Zwadderich ingedeeld, maar Ravenklauw kan ook. Ligt eraan wat jullie nodig hebben.
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je? Kat. Een grijze kat met panterachtige trekjes en groene ogen.
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk? Toverdranken en Transfiguratie
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Dreuzelkunde en waarzeggerij
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Naar de wegisweg om alle magische dingen te bekijken.

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Zoek ik later op.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    Je mag me dus in een jongen veranderen.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?

    Als het echt moet haha. (dan wel tragisch)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Goed. Blijkbaar kan ik mezelf alleen omschrijven op een manier die op mij overkomt als hipster Mary Sue silly writer with own thoughts and een grote mond. Help. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ooh ga ik vanavond als ik thuis kom van de kennel ff invullen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jaaaaa, wat leuk! ^^ Ik ga hem zo ook even invullen. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.