• De stelling van deze week luidt:
    Er zou een straf moeten komen voor mensen die vreemdgaan binnen een huwelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ^Hi Ned


    Anyhoooow.... hard for me to say, but no. Ik kan het moeilijk onder woorden brengen, maar inderdaad is trouw zijn verantwoording van het volk. Geen Saudi Arabië hiero.


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ Ik zal dit keer proberen m'n hoofd erbij te houden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Back to the Middle Ages. No.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cresseyde schreef:
    Oneens. Waar gaat de maatschappij zich mee bemoeien? Wat is er gebeurd met verantwoordelijkheid en vertrouwen?


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Founder schreef:
    Ik ben tegen vreemdgaan, maar mensen er voor straffen gaat erover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens, al snap ik het ergens wel. het is natuurlijk een rotstreek, maar ik ken genoeg mensen die misbruik maken van zo'n wet omdat het niet te bewijzen valt dat het niet zo is.


    obsessive rage

    Hahaha xd Dat zou wel erg makkelijk zijn xd
    Dat je bijvoorbeeld gwn een boete hoeft te betalen en dan ben je er vanaf xd
    Yeah, dit is iets persoonlijks en emotioneels en this will never work because of that.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oneens. Dan moet je vreemdgaan al heel specifiek gaan definiëren en het is iets wat privé opgelost moet worden.


    The soul needs autumn.