• Deze RPG is gebaseerd op de game Until Dawn.

    Until Dawn

    “Every choice you make in your terrifying search for answers – even the seemingly trivial ones – will carve out your own unique story.”


         
         
    Als tien vrienden vast te komen zitten op een afgelegen berg en als ze het gevoel krijgen dat er iets sinister gaat gebeuren, beginnen ze te vermoeden dat ze niet alleen zijn. Gegrepen door angst, spanningen in de groep lopen hoog op en ze worden gedwongen om overhaaste beslissingen die het leven of de dood, voor alle betrokkenen zou kunnen betekenen. Elke keuze die je maakt in je angstaanjagende zoektocht naar antwoorden beslist wie het overleeft tot zonsopkomst.
         
         
    Verhaallijn
    Op 2 februari 2014, besluiten 12 vrienden om naar een cabine te gaan op een berg voor hun jaarlijkse winter getaway. Tijdens het vieren besluiten ze om een grap bij Hannah uit te halen, die romantisch geïnteresseerd is in één van de jongens. Vernederd loopt Hannah uit de cabine en de besneeuwde bossen in. Beth, haar zus, gaat Hannah achterna. Beth vind haar huilend in het midden van een kleine clearing en troost haar. Plotseling horen ze een hoop lawaai van een ongeziene achtervolger. Ze worden in het nauw gedreven aan de rand van een klif, Hannah glijd uit en valt, Beth met zich meetrekkend. Hannah en Beth vallen op hun schijnbare dood, om nooit meer te zien. Op de eerste herdenkingsdag van de verdwijning van Hannah en Beth, accepteren de overige 10 vrienden de uitnodiging van Hannah en Beth hun broer om terug te gaan naar de berg. De groep scheidt om hun eigen ding te doen, hun schijnbaar idyllische vakantie begint snel sinister te draaien.. in meer dan één opzicht. Helaas lijkt onheil wederom de groep te treffen, gezien een psychopaat het gemunt heeft op de groep. Het is niet mogelijk voor de groep vrienden om eerder te vertrekken omdat een sneeuwstorm dit onmogelijk maakt.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.

    – Dione Kyra Davis – 1.3 – Illicit
    – Gereserveerd voor Vrataski
    – Gereserveerd voor Dormiveglia
    – Emilia Arianna Ramos – 1.1 – LanieH
    – Nerine Florencia Moreno – 1.2 – Sciles

    – Damian Kai Harrison – 1.1 – Abstergo
    – Jaff Vincent Anderson – 1.2 – Voiles
    – Gereserveerd voor FIash
    – Lucas Zain Santino – 1.2 – Cotrona
    – Gereserveerd voor coven
         
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minimaal 200 woorden, oftewel 7 regels.
    – Als je niet van horror/survival RPG's houd, dan adviseer ik je om niet mee te doen.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Afwezigheid doorgeven.
    – Alleen Illicit maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Praten in het praattopic, ga niet offtopic posten in het speeltopic!
    – Sluit niemand buiten en lees ook de andere posts!
    – Denk goed na voordat je mee doet, niet dat je stopt voor dat we begonnen zijn.
    – 16+ is toegestaan.
         
         
    Topics
    Rollentopic – je bent nu hier!
    Speeltopic
    Praattopic
         
         
    De cabine






    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 13:54 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    Dione Kyra Davis

    “No, no, I'm listening. It just takes me a minute to process so much stupid all at once.”


    Volledige naam Dione Elysia Athanasius
    Dione — dh ee aw n ee — Greek name meaning "the goddess."

    Kyra — k ay r uh — Feminine form of Greek Kyros, meaning "like the sun."

    Davis — d ai v ih s — beloved

    Leeftijd
    Dione is eenentwintig jaar oud en ze is geboren op negentien september.

    Nationaliteit
    Amerikaans.

    Uiterlijk
    Haar — Dione heeft lang, honingbruin haar die tot haar borsten komen. Vaak heeft ze deze los hangen met eventueel een leuke accessoire er in, ook wilt ze wel eens haar lokken in een paardenstaart, een vlecht of een andere leuke hairdo doen.

    Ogen — Haar ogen zijn groot en hebben een amandelvormige vorm. Ze hebben een bruine kleur die je wel eens doet denken aan die van een hertachtigen.

    Lengte en gewicht — Dione is circa 168 centimeters lang, waardoor ze niet één van de langste is. Haar gewicht is rond de 55 kilogram.

    Bouw — Atletisch.

    Extra — Dione heeft lichte sproetjes die haar neus sieren, echter zie je deze alleen wanneer je haar gezicht van dichtbij bestudeerd.

    Innerlijk
    Spontaan, sarcastisch, redelijk actief, avontuurlijk, snel jaloers, bescheiden, behulpzaam, vrolijk, intelligent, beschermend, muzikaal, creatief, eigenwijs/koppig, nieuwsgierig, eerlijk, eigenzinnig, snel geïrriteerd, perfectionistisch, kieskeurig, zorgzaam, respectvol, sociaal, levendig, brutaal, dankbaar, gevoelig, charmant, passief.

    Geschiedenis
    Alexis Johnson — moeder
    Elliot Davis — vader
    Harvey Davis — broer
    William "Will" Davis — broertje

    Relaties

    Extra
    Likes — movies, books, singing, painting, rock music, pizza, birthdays, Christmas, dancing, the beach, hugs, cuddles, sound of the ocean, kisses for no reason at all, French bulldogs, flowers, nice food, pretty colors, rain, having fun and dusk.

    Dislikes — rude people, gossip, pedants, sour candy, thunder, hospitals, spiders, moths, needles, racists, animal abusers, bullies, drugs, liars, waking up early, crying, wasting food, fake people and Uggs.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik bedacht me: moet ook niet een van de jongens zijn waar die Hannah een crush op had?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    Ik bedacht me: moet ook niet een van de jongens zijn waar die Hannah een crush op had?


    Klopt! Iemand moet ook de broer van Hannah en Beth zijn. Ik was van plan om dat dadelijk te bespreken. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Misschien een praattopic dan :Y)?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    Madison Felicity Campbell

    _________________________________________________


    Volledige naam
    Madison,
    Felicity,
    Leeftijd
    Tweeëntwintig
    Nationaliteit

    _________________________________________________


    Innerlijk

    _________________________________________________


    Uiterlijk

    _________________________________________________


    Verleden

    _________________________________________________


    Relaties

    _________________________________________________


    Extra


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik snap het niet.. Ik wil wel meedoen maar hoe? xD


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Zover het nog enig nut heeft om het door te geven

    Sciles --> Rhysre


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.