• Nou... No words actually.


    Take me to wonderland

    Hahaha altijd zo heerlijk raar! Ik hou wel van raar. Neemt niet weg dat ik van die clip moet kotsen, maar ik waardeer het wel op een artistiek niveau.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Hahaha altijd zo heerlijk raar! Ik hou wel van raar. Neemt niet weg dat ik van die clip moet kotsen, maar ik waardeer het wel op een artistiek niveau.

    Ik heb dat eerder bij Lady Gaga. Vind ik meer artistiek en creatieve dingen en heeft een incredible voice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wrecking Ball, of ik het nou goed vond of niet laat ik in het midden, begreep ik. Ik begreep het naakt, ik begreep wat ze probeerde over te brengen. Maar dit... ik vind het jammer, zeker omdat ze - volgens mij - een geweldig mens is. Ik zie de artistieke kant van deze videoclip wel, al is hij niet al te smakelijk, maar het nummer er bij... Vooral dat hele "yeah, I smoke pot". We get it.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Ik heb het niet langer kunnen volhouden dan 1 minuut.


    Seasons will change, but I shall remain

    No. Just no.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik heb dat eerder bij Lady Gaga. Vind ik meer artistiek en creatieve dingen en heeft een incredible voice.

    Artistiek bedoelde ik ook niet echt serieus. ;P Lady Gaga heeft op dat gebied heel wat streepjes voor, inderdaad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vraag me gewoon af hoelang ze glitter gescheten heeft.


    If I were once a planet, you were the axis

    Westfall schreef:
    Ik vraag me gewoon af hoelang ze glitter gescheten heeft.


    HAHAHA, omg, zo droog! :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ergens is het nog best catchy maar ik verloor em wel helemaal bij de bridge.


    i put the fun in funeral

    En dit is eigenlijk ook weer een perfect voorbeeld van kindsterren die helemaal doorgeslagen zijn. Zonde, zonde, zonde. Ik vind het vooral heel jammer dat zij denkt dat ze iedereen moet choqueren en haar carriere weggooien om aandacht te krijgen.

    Hoe ironisch dat hier nu net een ad van Disney staat though. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo, die is wanhopig


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat was een ervaring.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat was een ervaring.

    Hahahahaha :'D Is het vreemd dat ik om jouw opmerking best hard moet lachen? Zo droog xp


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah, ik dacht al dat ik de enige was die totaal niet wist hoe ze een donut (of zo?) moest eten. Grappig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eddard schreef:
    (...)
    Artistiek bedoelde ik ook niet echt serieus. ;P Lady Gaga heeft op dat gebied heel wat streepjes voor, inderdaad.

    Haha oke, dan vatte ik dat verkeerd op. Then nevermind my comment c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.