• Naam: Mykie
    Bijnamen: Myx, Mox, Maan [die komt van mijn hele echte geboortenaam af]
    Leeftijd: 20
    Waar: Nederland



    Hobby's: Ik lees graag boeken, het liefst dagen achter elkaar om me er volledig in te verliezen en me erna zo leeg te voelen omdat het verhaal dan al uit is.
    Ik schrijf graag verhalen, maar alleen als mijn fantasie dat toe laat want soms zit er gewoon niets in mijn hoofd.
    ik speel volleybal en doe aan fitness. Stiekem wil ik enorm graag weer gaan dansen (wat ik jarenlang gedaan heb) maar geld groeit niet aan het rozenstruikje in de tuin
    Ik kijk graag series en films, het liefst in dezelfde genres als waar ik in lees. Binge watchen zou je wellicht als hobby kunnen beschouwen denk ik?


    Studie: mijn schoolcarrière is nogal hobbelig. ik heb, vervelend genoeg, besloten om met mijn tweede HBO studie te stoppen, omdat het niet bij me past. Dus ik heb een half jaar de tijd voor schrijven, aan mijzelf werken en begin met een thuisstudie Sportmassage. In september wil ik Fysiotherapie studeren aan het HU.
    Schrijfgenres: (Dark) Fantasy, Sci-Fi, Paranormaal, Thriller
    Schrijftaal: Engels en Nederlands. in het Engels kan ik me veel makkelijker uitdrukken op de een of andere manier

    Wat zou ik lezen op Q: Ik lees het liefste verhalen die helemaal zelf bedacht zijn. Harry Potter fanfics zou ik ook nog wel lezen, maar ik ben best kieskeurig geloof ik. ik lees in de genres waar ik zelf ook in schrijf, dus als je wat leuks hebt --> GB/PB

    Wat inspireert mij: Klassieke muziek, foto's met veel kleuren, de kleur blauw, koffie (ja heus), een lange douche nemen, dromen die ik kan onthouden.


    Tags & Likes: Harry Potter | Kensington | Fantasy | Witches | Black | Brunette | Ballet | Cupcakes | Dreaming | Writing | Student | Piano | Vans | Blue | Literature | Winter




    COMING SOON


    Titels waar ik "Behind the Scenes" aan werk:

    #1 HEIRS of SALEM | Zwart Water
    {dark fantasy}
    #2 La Garde d’Élite serie | Kroon Belofte

    {Dystopia / Historie}

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 13:54 ]


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat