• Aan de users en crew -
    Ik weet dat ik de laatste tijd ontzettend afwezig was en mijn taak als bemiddelaar niet goed heb uitgevoerd. Ik hoorde er voor Quizlet te zijn, maar ik was er niet.
    Ik weet dat het niet valt goed te praten, maar ik wil toch graag uitleggen waarom het zo is gelopen.

    Het begin van mijn afwezigheid kwam door school – ik was geslaagd en zou beginnen aan een nieuwe opleiding, wat me dus druk hield qua voorbereidingen, maar ook door vakantie. Ik heb een hoop gewerkt zodat ik mijn ouders financieel kon steunen, aangezien de situatie thuis niet geweldig is.
    In die tijd kreeg ik een vriendin. Ze woont wat verder weg, en ondanks dat ik gelukkig met haar ben, hebben we beiden problemen. Zij heeft een eetstoornis en is depressief, en kan zich elk moment van het leven beroven. Needless to say, ik ben er om haar te steunen, maar dit gaat met veel ups en downs. Het gaat ontzettend slecht met haar en ik ben als de dood dat ze niet meer antwoord omdat ze in het ziekenhuis terecht is gekomen zonder dat ik het weet. Deze angst is er dag in, dag uit, en het vreet me op. Ik wil er niet te veel op ingaan, maar jullie hebben het recht om dit allemaal te weten. Daarnaast heb ik zelf ook wat persoonlijke problemen – thuis, maar ook met mezelf. Waar mijn vriendin nu doorheen gaat, ben ik zelf ook allemaal doorheen gegaan wat het alleen maar lastiger maakt. Ik wil hier geen pity party van maken, ik wil het niet als excuus gebruiken. Ik had het eerder moeten laten weten maar Quizlet ontglipte me gewoon volledig en het spijt me ontzettend, echt waar.
    Ik ben hier al jaren, Q is er altijd voor mij geweest maar ik was er niet. Ik voel me er verschrikkelijk bij en ik mis deze plek ontzettend, dus misschien dat ik af en toe nog te zien ben.
    Nogmaals, mijn excuses. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uit kunnen leggen.

    Ik heb geen idee waar ik dit moest posten, dus sorry als het verkeerd staat.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 19:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het heel goed dat je hiermee naar buiten komt. Ik vind je in dat opzicht een voorbeeld. Fijn dat je duidelijkheid geeft en zo eerlijk bent. Heel naar dat - dat zo gegaan is, met je vriendin en je afwezigheid en hoe erg je daarmee zit.

    Ik wens je heel veel succes met je studie en al het andere waar je nog mee te maken hebt en/of krijgt. Hopelijk zien we je nog vaak terug op Q met je geweldige horror verhaal en goede rpg personages! (:


    26 - 02 - '16

    Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt <3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 19:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heel veel sterkte en succes. (flower)


    The truth is out there.

    Awh ): Het is heel begrijpelijk dat je door die zaken afwezig bent. Wat mij betreft hoef je dan ook niet echt 'sorry' te zeggen; je kunt niets doen aan de dingen die je opnoemt. Ik hoop dat alles snel weer een beetje een goede kant optrekt voor je. Heel veel sterkte!(flower)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Epiphanies schreef:
    Heel veel sterkte en succes. (flower)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hamily schreef:
    Awh ): Het is heel begrijpelijk dat je door die zaken afwezig bent. Wat mij betreft hoef je dan ook niet echt 'sorry' te zeggen; je kunt niets doen aan de dingen die je opnoemt. Ik hoop dat alles snel weer een beetje een goede kant optrekt voor je. Heel veel sterkte!(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Epiphanies schreef:
    Heel veel sterkte en succes. (flower)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Epiphanies schreef:
    Heel veel sterkte en succes. (flower)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh, wat een lastige situaties. :c Ik kan alleen maar herhalen wat iedere keer wordt gezegd: je non-internet leven gaat altijd voor Q. Voel je niet al te schuldig dat je andere dingen dan Q boven aan je prioriteitenlijst gezet hebt, want dat is een heel logische en vaak ook verstandige keuze.
    Heel veel sterkte en succes verder. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Loughlin schreef:
    Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is super begrijpelijk dat je dan wat minder online bent! Ik hoop echt dat het zich allemaal oplost, heel veel sterkte, en hopelijk tot gauw.


    Tijd voor koffie.

    Veel sterkte, Michelle. Begrijpelijk dat je om die reden stopt. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aw, jullie zijn allemaal zo lief. <3 bedankt voor het begrip!

    Feline schreef:
    Ik vind het heel goed dat je hiermee naar buiten komt. Ik vind je in dat opzicht een voorbeeld. Fijn dat je duidelijkheid geeft en zo eerlijk bent. Heel naar dat - dat zo gegaan is, met je vriendin en je afwezigheid en hoe erg je daarmee zit.

    Ik wens je heel veel succes met je studie en al het andere waar je nog mee te maken hebt en/of krijgt. Hopelijk zien we je nog vaak terug op Q met je geweldige horror verhaal en goede rpg personages! (:

    Haha, ik hoop het wel. Ik miste vooral het schrijven, dus wie weet dat ik daar nog mee verder ga. En eerlijk, ik heb jullie allemaal gemist. Ik weet nog dat ik úren op Q spendeerde. Good ol' times

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 19:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blij om in ieder geval van je te horen, want stiekem begon ik me al een beetje zorgen om je te maken. :x Wat een nare situatie, zeg. Hopelijk gaan dingen binnenkort weer wat beter voor jou en je vriendin (en hoewel de situatie misschien nu een beetje rot is, hiephoi gefeliciteerd dat je een vriendin hebt gekregen! ^^).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Oh, wat een lastige situaties. :c Ik kan alleen maar herhalen wat iedere keer wordt gezegd: je non-internet leven gaat altijd voor Q. Voel je niet al te schuldig dat je andere dingen dan Q boven aan je prioriteitenlijst gezet hebt, want dat is een heel logische en vaak ook verstandige keuze.
    Heel veel sterkte en succes verder. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…