• Het is niet zo'n hele bekende serie, maar i'm hooked on Orphan Black. Het is mijn favoriete serie. *.*
    Zijn er met mij ook mede Orphan Black kijkers, en zo ja, wie is je favoriete kloon en waar ben je? (Ik heb mensen nodig om mee over Orphan Black te fangirlen lmao.)


    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 0:38 ]

    Wie is je favoriete kloon?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jaaaaa! Helena is mijn favoriet, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Jaaaaa! Helena is mijn favoriet, hahaha.

    SAME. Ze is zo schattig en complex. En ze heeft alles over voor haar 'sestra's'. Daarin lijken Sarah en zij wel echt op elkaar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo onbekend is het niet, eigenlijk. Ik heb al meerdere malen van vrienden of kennissen te horen gekregen dat ze dit zo'n gave serie vinden.
    Zelf vind ik het dan weer een ander verhaal. Het is een kwestie van wennen, gok ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben een grote fan van de show. Alleen vind ik het wel spijtig dat er met zoveel (grote) verhaallijnen en personages 'niets' gedaan wordt. Zo is er nooit meer gesproken over de patenten in hun dna en Kira.
    De wetenschap achter OB vind ik ook geweldig interessant. Het lijkt technisch/biologisch allemaal mogelijk, ook met Kendall de chimera...
    ik kan niet zeggen wie mijn lievelingskloon is. Momenteel neigt het naar Krystal. Maar mijn favoriete relatie tussen de klonen is Sarah x Helena.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben bij seizoen een. Oeps.

    Maar Andria is fan van deze serie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het inmiddels een beetje laten verloederen toen het nieuwe seizoen uitkwam, maar ik kijk/keek het ook. :Y) Mijn favoriete kloon was Tony, maar ik heb zomaar het idee dat hij niet meer terugkomt. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alison! Al vind ik Marc ook leuk (:

    Momenteel ben ik aan het wachten op het volgende seizoen, ik kijk de afleveringen altijd gewoon wanneer ze uitkomen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 8:47 ]


    The soul needs autumn.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa I love this! Ik kan niet kiezen.. Sarah vind ik gewoon heel awesome, Alison vind ik heel grappig vanwege het feit dat ze zowel extreem braaf als extreem badass kan zijn en Helena is geweldig vanwege haar eerdergenoemde complexheid.


    everything, in time

    Ik kan me herinneren dat ik hier al ooit een topic voor aan heb gemaakt, maar dat is doodgebloed geloof ik, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb een hele tijd geleden seizoen één een keer gekeken, toen de laatste aflevering daarvan net uit was. Vervolgens begon seizoen twee en leek het me beter gewoon te wachten tot ik het allemaal achter elkaar zou kunnen kijken, en toen was seizoen drie bezig voordat ik dat had klaargespeeld, dus nu loop ik nog steeds hopeloos achter en roep steeds dat ik het nog moet inhalen. Dat ben ik ook wel van plan, maar... het gebeurt maar niet. :'D

    Het is in ieder geval wel een hele goede serie, ja. Wat ik ervan heb gezien, dan. :Y) Geen idee wie mijn favoriet is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helena is ook gewoon zo'n schatje, volgens mij heeft iedereen wel gewoon zo'n warm gevoel bij haar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.