• Hello!
    Ik ben al een tijdje opzoek naar goeie betrouwbare sites waar je enquêtes kan invullen, in ruil voor geld.
    Nu heb ik al een aantal sites bekeken, maar die vind ik er maar vaag uitzien, en ik word doodgegooid met spam-mails.
    Heeft één van jullie hier ervaring mee?
    Zoja ; heb je een goeie aanrader?

    Wordt lid van het Consumerpanel! Dat is van GfK en daarmee kun je punten voor verschillende dingen sparen. Het is heel betrouwbaar, omdat ze overal hun informatie van consumenten vandaan halen en vervolgens anoniem verkopen aan supermarkten, grote bedrijven en energiemaatschappijen, bijvoorbeeld. Je kunt ook meedoen met een "tapper" op je internet (die bekijkt dan welke sites je bezoekt), een speciaal apparaatje voor je tv (die kijkt welke zenders en programma's je bekijkt) en een scanner. Met dat laatste kun je je boodschappen scannen en als je dat wekelijks doet, krijg je daar wekelijks punten voor terug en kun je daarmee ook weer speciale dingen kopen in de GfK-shop. Onder de 30 (dacht ik) krijg je zelfs tien euro per maand/kwartaal (weet niet precies wat het nu is) omdat die scanner ook nog stroom slurpt en dat kan je niet altijd betalen onder de dertig.
    GfK is een hele betrouwbaar "panel" voor verschillende enquetes, want mijn moeder zit er al jaren bij. Het kost wel wat regelwerk, maar ik vind het zeker waard (ook omdat je allerlei leuke spulletjes of cadeaubonnen ermee kan kopen). ^^

    Ik heb me overigens net aangemeld bij ConsumerScan en ben al een tijdje lid van ConsumerPanel. ^^ Je kunt beide gewoon intypen via google en ik denk dat je dan zo op de goede site uitkomt. Misschien handig om er soms GfK erbij te zetten. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ooh, dit is wel echt heel erg handig! (En eerlijk gezegd heb ik er echt nog nooit van gehoord, shame on me), maar ik ga er ook eens naar kijken ^^ Is het gemakkelijk om zelf uit te vinden van hoe of wat of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -mt-

    MT


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lolicia schreef:
    Ooh, dit is wel echt heel erg handig! (En eerlijk gezegd heb ik er echt nog nooit van gehoord, shame on me), maar ik ga er ook eens naar kijken ^^ Is het gemakkelijk om zelf uit te vinden van hoe of wat of niet?

    Ik neem aan dat je het tegen mij hebt en anders mag je mijn post negeren:
    Als je de site intikt, kom je vanzelf allerlei informatie tegen. Overigens is het niet consumerpanel, maar deze site: https://www.consumerjury.nl/
    Op de homepage staat ook een filmpje met uitleg. Hetzelfde geldt voor https://www.consumerscan.eu/welcome/


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik doe altijd alleen aan Euroclix. Je krijgt er wel emails van waar je op moet klikken voor punten (soms 1 per twee dagen, soms 2 per dag), maar je krijgt ook enquêtes toegestuurd die behoorlijk wat punten opleveren. Ik klik niet zoveel omdat ik lui ben, haha. Maar ik heb ondertussen bijna 30 euro. Je krijgt ook extra punten als je via hen dingen besteld, vaak bij bol.com, Wehkamp en alles.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 21:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik doe ook aan Euroclix, ik heb er tot nu toe ongeveer 150,- mee verdiend. Not bad. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ethan schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat je het tegen mij hebt en anders mag je mijn post negeren:
    Als je de site intikt, kom je vanzelf allerlei informatie tegen. Overigens is het niet consumerpanel, maar deze site: https://www.consumerjury.nl/
    Op de homepage staat ook een filmpje met uitleg. Hetzelfde geldt voor https://www.consumerscan.eu/welcome/

    Haha, nouja, het was meer in het algemeen, maar bedankt voor het uitleggen C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mt.


    You were born original, don't die as a copy.

    MT.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MT

    Furiosa schreef:
    Ik doe altijd alleen aan Euroclix. Je krijgt er wel emails van waar je op moet klikken voor punten (soms 1 per twee dagen, soms 2 per dag), maar je krijgt ook enquêtes toegestuurd die behoorlijk wat punten opleveren. Ik klik niet zoveel omdat ik lui ben, haha. Maar ik heb ondertussen bijna 30 euro. Je krijgt ook extra punten als je via hen dingen besteld, vaak bij bol.com, Wehkamp en alles.


    Hier heb ik nog nooit van gehoord! Dus eigenlijk kan je gewoon geld verdienen door op e-mails te klikken of enquêtes in te vullen?


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Hier heb ik nog nooit van gehoord! Dus eigenlijk kan je gewoon geld verdienen door op e-mails te klikken of enquêtes in te vullen?


    Yep, inderdaad. ;3 Het is heel simpel. Mijn moeder doet het heel actief, die heeft al meer dan 200 euro bij elkaar, haha.


    Your make-up is terrible

    Handig, haha. MT.


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    Handig, haha. MT.


    26 - 02 - '16