• Ik ben super Onhandig.In de klas ben Ik al 2 keer op 1 dag van me stoel af gepleurt en lag iedereen weer in een deuk.en ik ben vaak genoeg bijna van de trap afgevallen.

    hoe onhandig ben jij?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heel erg, te veel om op te zeggen!


    it's ok to be gay!

    Niet xD.

    Meestal gaat alles wel lekker bij mij. Hoef weinig moeite voor iets te doen xD.

    Alleen ik laat wel f***ing vaak mijn blikje Dr.Pepper vallen en mijn telefoon :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Veel te erg. Te veel om op te noemen(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dude, dat wil je niet weten O_o'

    Niet xD.

    Meestal gaat alles wel lekker bij mij. Hoef weinig moeite voor iets te doen xD.

    Alleen ik laat wel f***ing vaak mijn blikje Dr.Pepper vallen en mijn telefoon :S.


    Tja dat heb Ik oook vaakxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Het valt opzich wel mee, maar ik heb dus wel een linkshandige schaar gekocht, en alle kaartjes erafgehaald zodat hij niet meer terug kan. En ik ben rechts. Dan voel je je ook echt dom hoor.


    blame the bully.

    Heel onhandig. x)
    Te veel om op te noemen. XD


    we were young but we were blind.

    Tis niet ernstig fzoowxD maar ik ben het wel..Ik laat heel veel dingen vallen:)Heel veel ouders vragen dan ; Wil je even helpen met afwasse? Maar de mijne doen dat niet=D nadat ik mijn moeders lievelings bord brak:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik val bijna iedere dag van de trap -.-' gevolg mijn arm is nu gekneusd

    ik val bijna iedere dag van de trap -.-' gevolg mijn arm is nu gekneusd


    lekker handig.Ik heb nog nooit iets gekneust of gebroken daardoor.hoe dat kan geen ideeej


    Ice-cream Rockt more than you x3

    nou veel te erg

    - ik ben gestruikeld over een tosti-ijzer
    - ik ben in een prullenbak gevallen
    - ik heb mijn schoen verloren op een rotonde. toehn heb ik bijna een file veroorzaakt

    en nog vele meer

    Ik laat heel vaak iets vallen en dan moet ik natuurlijk bukken en tadaa je ziet dan mijn onderbroek en dan moet ik mijn broek weer opheffen en dan komen mijn haren voor mijn ogen (omdat die lang zijn) en dan moet ik weer mijn haren in een staart of knot zetten maar dan heb ik geen elastiek en dan haast ik me weer en ..

    Is het al genoeg?


    So far away..

    (...)

    lekker handig.Ik heb nog nooit iets gekneust of gebroken daardoor.hoe dat kan geen ideeej

    Het is de eerste keer dat zoiets gebeurd normaal als ik van de trap val doet het niet eens pijn x]

    (...)
    Het is de eerste keer dat zoiets gebeurd normaal als ik van de trap val doet het niet eens pijn x]



    whahaha Okaaaj


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik laat heel vaak iets vallen en dan moet ik natuurlijk bukken en tadaa je ziet dan mijn onderbroek en dan moet ik mijn broek weer opheffen en dan komen mijn haren voor mijn ogen (omdat die lang zijn) en dan moet ik weer mijn haren in een staart of knot zetten maar dan heb ik geen elastiek en dan haast ik me weer en ..

    Is het al genoeg?


    Jup dat is zeker genoegxD


    Ice-cream Rockt more than you x3