• hallooo luitjes.

    zoals de titel zegt,
    waarom heb jij het niet meer voor je ex ?
    Je kan het hier kwijt.

    my story : het begon dus allemaal op een stormy day. Eerst was het fucking warm, was dan zo twee weken voor de exames juni en niemand kon zich concentreren op school. Voor die avond gaven ze veel regen en onweer. Oke, na al die regen en het onweer stond onze straat onder water. & guess wie daar stond, De jongen waarmee ik dus die relatie mee ben gestart. Zo heb ik hem dus leren kennen, bleek dat die kerel 2 huizen verder van mij woonde. 3 maand hebben we het gehad en toen had ie altijd maar buikpijn en buikpijn, en dat kwam door mij zei ie. maar waarom wou hij niet zeggen. Op een dag heb ik het eruit gesleurd en toen bleek dat ie niet meer van me hield enz. ik was in shock. Ik had al wel wat meer met hem gedaan dan braaf hem een kusje geven of zijn handje vasthouden. Enjaa, drie maanden later, nu dus; ben ik eindelijk over hem heen. & Nu loopt ie in school dus rond als een wannabe gangster, maar dan de mislukte versie en hij staat er altijd bij als een homo. & hij lacht verschrikkelijk, iedereen zegt dat ik hem had moeten leren lachen. -.- '


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    oke , niemand dus die zo iets heeft meegemaakt, ik ben weer speciaal -.- '


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Oowh ..
    Jha ik ben pas van vandaag eigk helemaal over m'n ex heen.
    Njah
    ..


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.