• en ja hoor mijn vrolijkheid is alweer weg.
    so'n wijf op msn sit heel fcking kut tegen me te doen.
    want ik sou dus eerst een hond krijgen maar da ging toch nie door omdat mijn broer waarsgynlyk da nie kan hebben
    en ik sou naar london gaan maar mijn ma heeft het te druk met der werk enz. en nu sit sij tegen mij te lullen datk alles bij elkaar lieg enz. ;l en ik heb geen sin in rusie met der want se heeft de hele klas aan haar kant staan ;l en ik heb haast niemand wedden ? ook niet de meisjes die mijn 'vrienden' souden moeten sijn want die sijn alleen mr vrienden met mij om haar :X en dat weetk ook heel seker want se slijmen allemaal bij dat wijf enz. en dat mens en ik sijn al sinds de basisschool 'vrienden' dus ik weet waartoe se in staat is enz. ze zet iedereen tegen je op,se scheld je uit,sorgt dat je het leven geen nut meer vind hebben en al dat soort dingen...


    We can only learn to love by loving.

    Lieffie(baby)
    Zulke mensen bestaan er [jammer genoeg]
    Je hebt Sas enzo toch nog?
    en als je het egt neit meer red kom je lekker bij mij :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mwaha x]Neem danaa mij géén voorbeeld x] Ik heb vandaag vette ruziegehad mt alle meisjes van me ex-klas buuuuuuiten1^^ Maar ikwin altyd want ik gebruik slchte methode's. zoals alles tege me zus zggen n dan zetmijn zus heel veel mense tge hun op :Y) But ikweet dus geen goede raad x]

    je hoeft er niet op in te gaan want jij weet dat het waar is. dan is er geen reden tot paniek.


    Life is hard and then we die

    Lieffie(baby)
    Zulke mensen bestaan er [jammer genoeg]
    Je hebt Sas enzo toch nog?
    en als je het egt neit meer red kom je lekker bij mij :P


    ja mr Sas sit op een andere sgool.. mr ik kan sas wel op se afsturen want da wijf isbangvoor sas want sas slaat der so in mekaar o_o x3


    We can only learn to love by loving.

    KutKindje :O da ze is


    Your Butt is Mine!

    Het is nog altijd jouw leven, als ze zegt dat je liegt, tja, ze kan dat dan wel denken, maar jij weet dat dat niet zo is!!
    Dus trek je er niet al te veel van aan.
    En ja, als je hele klas tegen je is, dan weet je ook weer wat voor een soort mensen in je klas zitten he! Dan weet je wie je kan vertrouwen en wie niet.
    Je zult ook wel echte vrienden hebben buiten je klas, dus trek je daar een beetje aan op. Die zijn nog altijd meer waard dan je klasgenoten die rot tegen je doen! trust me!
    xx


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Wat een stom wijf, zeg.

    Wat een K*TWYF x3

    Moet je je lkkr nx anntrekken vn dat mens , en doe gwn je ding
    Negeer haar gwn >.<

    en je hebt gelukkig ng altyd my (A)


    A. ikmisje.

    hoezo staan al de mensen van je klas aan je mama haar kant ?

    hoezo staan al de mensen van je klas aan je mama haar kant ?


    Het gaat wel niet ovr haar MA x3 !


    A. ikmisje.

    Ocharme, kheb medelijden mee u !!

    Men moeder is nu ook boos, en ik weet ni eens waarom -_-',

    ouders zijn Raaaarr

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    hoezo staan al de mensen van je klas aan je mama haar kant ?


    wtf het gaat nie eens over mijn ma x_x


    We can only learn to love by loving.

    Je moet haar negeren (:
    Ik heb hetzelfde probleem, ze zei tegen my hoer op msn terwijl zijzelf zwanger is geweest van een unknown jongen x'D
    Omg, die zijn zo laf! Ze durven het niet eens in je gezicht te zeggen!
    Nouja, NEGEREN dus!

    X


    Let's do this poo