• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Jaaaaa! Ik zocht al zo lang naar dit soort rpg maar niet veel mensen maken een goeie, maar deze is echt perfect!!


    Aaahw, wat lief! Ik voel me zeer gevleid en mijn brein ook! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Aaahw, wat lief! Ik voel me zeer gevleid en mijn brein ook! :Y)


    Hehe you're welcome! Je brein is geniaal! ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Quokka schreef:
    (...)

    Ja, dat lijkt mij een goed plan. Anders kan hij een vriend zijn van haar andere broer, die wat serieuzer is en meer zoals zij.


    Dat kan ook ja, maar wordt dan het leeftijdsverschil niet te groot? (Dat was de jongste toch?)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe you're welcome! Je brein is geniaal! ^-^


    Ja, mijn geniale brein heeft altijd geniale plannen. Serieus ik heb altijd wel ideeén, haha :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat kan ook ja, maar wordt dan het leeftijdsverschil niet te groot? (Dat was de jongste toch?)


    Misschien wel, ja. Aangezien die 18 is en goed onthouden dat hij de jongste is.


    Physics is awesome

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Ja, mijn geniale brein heeft altijd geniale plannen. Serieus ik heb altijd wel ideeén, haha :')


    Soms heb ik ineens een idee, maat kan ik hem niet goed uitwerken dus wordt hij echt saai enzo x'd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    @HarleyQuinn

    Vind je het goed als ik Helena naar Axel laat gaan?


    Physics is awesome

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Soms heb ik ineens een idee, maat kan ik hem niet goed uitwerken dus wordt hij echt saai enzo x'd


    Aaawh dat is balen. Nee, bij mij wordt het dramatischer of heb ik hem helemaal in mijn hoofd, alleen heb ik dan niemand om daarmee te RPG' en. -.-


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Aaawh dat is balen. Nee, bij mij wordt het dramatischer of heb ik hem helemaal in mijn hoofd, alleen heb ik dan niemand om daarmee te RPG' en. -.-


    Omg ja dat is echt kut. Ik had echt ooit een geweldige rpg die echt goed liep en toen kreeg ik struggles in real life en moest ik hem sluiten T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Quokka schreef:
    (...)

    Misschien wel, ja. Aangezien die 18 is en goed onthouden dat hij de jongste is.


    Okee vijf jaar is niet extreem, maar misschien net te veel, dus vrienden met de tweeling dan?
    ik heb eerder deze avond de rol nog even opgezocht, anders zou ik zulke dingen echt niet meer weten hoor :X


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Omg ja dat is echt kut. Ik had echt ooit een geweldige rpg die echt goed liep en toen kreeg ik struggles in real life en moest ik hem sluiten T-T


    Yup. N'aaaaw dat is ook niet leuk, balen.


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Yup. N'aaaaw dat is ook niet leuk, balen.


    Jaaa :c maar nu kan ik lekker genieten van andere mensen hun awesome rpg's en laat zelf rpg's maken een beetje achter


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Necessity schreef:
    (...)

    Okee vijf jaar is niet extreem, maar misschien net te veel, dus vrienden met de tweeling dan?
    ik heb eerder deze avond de rol nog even opgezocht, anders zou ik zulke dingen echt niet meer weten hoor :X


    Ja, misschien dat ze dan met z'n drieeën gek doen af en toe?

    Waarom heb jij dan de rol eerder deze avond op gezocht? Aha, dus ik ben niet de enige die af en toe wat vergeet.


    Physics is awesome

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Jaaa :c maar nu kan ik lekker genieten van andere mensen hun awesome rpg's en laat zelf rpg's maken een beetje achter


    Ja, precies. Lekker van genieten. :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Way more fun and less stressful ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †