• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    @XDarkWingsX

    Vind je het goed als ik Helena naar Damian laat gaan?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    @XDarkWingsX

    Vind je het goed als ik Helena naar Damian laat gaan?


    Ik vind het prima. Alleen onthou wel dat hij met Tobias staat en Gayle haar personage. Ze kan er wel bij staan, dat is geen enkel punt. (:

    @Harley: Precies. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Ik vind het prima. Alleen onthou wel dat hij met Tobias staat en Gayle haar personage. Ze kan er wel bij staan, dat is geen enkel punt. (:

    @Harley: Precies. ^^


    Dat had ik dus even niet gezien.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat had ik dus even niet gezien.


    Bij deze, dus kijk maar of je haar naar hun stuurt. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Lieve schatjes ik ga pitten (doeg)
    Luna en Axel staan zeg maar open voor mensen, dus als iemand wilt, you're free to go :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Lieve schatjes ik ga pitten (doeg)
    Luna en Axel staan zeg maar open voor mensen, dus als iemand wilt, you're free to go :3


    Is goed, slaaplekker! ;3


    One Who Travels A Higher Path.

    HarleyQuinnx schreef:
    Lieve schatjes ik ga pitten (doeg)
    Luna en Axel staan zeg maar open voor mensen, dus als iemand wilt, you're free to go :3


    Welterusten! Dan stuur ik Helena dus toch naar Axel.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ja, misschien dat ze dan met z'n drieeën gek doen af en toe?

    Waarom heb jij dan de rol eerder deze avond op gezocht? Aha, dus ik ben niet de enige die af en toe wat vergeet.


    Vind ik goed (:

    Nou, omdat jij begon over of ze elkaar kenden en ik wilde weten wat voor personage jij had (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Vind ik goed (:

    Nou, omdat jij begon over of ze elkaar kenden en ik wilde weten wat voor personage jij had (A)


    Is prima. Hebben de tweeling en hij regelmatig contact? Ik vraag even voordat ik iets typ dat niet klopt in een latere post.

    Trouwens, kwam er net achter dat Montenegro ook dichtbij Italië ligt. Mijn topografische kennis is echt niet goed. Kennen jouw twee personages elkaar dan ook? Aangezien die dan ook praktisch haast of zelfs helemaal buren zijn?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Is prima. Hebben de tweeling en hij regelmatig contact? Ik vraag even voordat ik iets typ dat niet klopt in een latere post.

    Trouwens, kwam er net achter dat Montenegro ook dichtbij Italië ligt. Mijn topografische kennis is echt niet goed. Kennen jouw twee personages elkaar dan ook? Aangezien die dan ook praktisch haast of zelfs helemaal buren zijn?


    Ik zou zeggen van wel, aangezien ze goede vrienden enzo zijn.


    Echt? Mijn topografische kennis is echt verschrikkelijk en ik heb er ook niet echt op gelet haha. Dat is op zich wel een goede vraag, ik had eerst bedacht van niet, maar toen wist ik nog niet dat ze buren zijn :X Al houd ik het er denk ik op dat ze elkaar niet kennen, dan kan ik gesprekken met mezelf vermijden (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen van wel, aangezien ze goede vrienden enzo zijn.


    Echt? Mijn topografische kennis is echt verschrikkelijk en ik heb er ook niet echt op gelet haha. Dat is op zich wel een goede vraag, ik had eerst bedacht van niet, maar toen wist ik nog niet dat ze buren zijn :X Al houd ik het er denk ik op dat ze elkaar niet kennen, dan kan ik gesprekken met mezelf vermijden (A)


    Goede vrienden nog wel. :)

    Ken je de laars van Italië, waarin volgens mij Vaticaanstad ook ergens ligt en daar tegen over ligt Montenegro. Oké, dan weet ik dat. Is het goed als Helena, Mirem wel bij naam kent en ongeveer weet hoe ze eruit ziet?

    Wacht, ik zal een plaatje neerzetten.



    Montenegro


    Vaticaanstad


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Goede vrienden nog wel. :)

    Ken je de laars van Italië, waarin volgens mij Vaticaanstad ook ergens ligt en daar tegen over ligt Montenegro. Oké, dan weet ik dat. Is het goed als Helena, Mirem wel bij naam kent en ongeveer weet hoe ze eruit ziet?

    Wacht, ik zal een plaatje neerzetten.



    Montenegro


    Vaticaanstad


    Ik vind het goed (:
    Heb je liever gewoon vrienden?

    Aaahh, nu weet ik eindelijk waar Montenegro ligt. Vaticaanstad wist ik wel, maar Montenegro eigenlijk niet :X


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik vind het goed (:
    Heb je liever gewoon vrienden?

    Aaahh, nu weet ik eindelijk waar Montenegro ligt. Vaticaanstad wist ik wel, maar Montenegro eigenlijk niet :X


    Dat kan ook. Mirem leek mij iemand die meer op zichzelf is.

    Ik wist wel dat het ergens in de buurt van Italië lag, lang leve Suske en Wiske, maar ik wist ook niet precies waar. Je kan ook niet alles weten, anders ontploft je hoofd.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat kan ook. Mirem leek mij iemand die meer op zichzelf is.

    Ik wist wel dat het ergens in de buurt van Italië lag, lang leve Suske en Wiske, maar ik wist ook niet precies waar. Je kan ook niet alles weten, anders ontploft je hoofd.


    Haha ik doelde eigenlijk nog op Dante en de tweeling maar nu ik mijn bericht teruglees kan ik me voorstellen dat het op Mirem lijkt te slaan xd


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Haha ik doelde eigenlijk nog op Dante en de tweeling maar nu ik mijn bericht teruglees kan ik me voorstellen dat het op Mirem lijkt te slaan xd


    O, sorry. Goede vrienden vind ik juist een goed idee.


    Physics is awesome