• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ja het bevalt me wel! Had gedacht dat het moeilijk zou worden voor me, maar het valt mee.
    Haha uhm nee hij maakt nog geen aanstalten naar Luna so kidnap him if ya like :")


    Dat is fijn.

    Ik heb eerst even antwoord op zijn vragen gegeven, bij de tweede vraag een uitgebreid antwoord en daarna heb ik hem mee genomen naar Luna toe. Misschien dat je dan met Luna een post kan schrijven?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is fijn.

    Ik heb eerst even antwoord op zijn vragen gegeven, bij de tweede vraag een uitgebreid antwoord en daarna heb ik hem mee genomen naar Luna toe. Misschien dat je dan met Luna een post kan schrijven?


    Ja tuurlijk! Kan ik het een beetje afwisselen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Iemand waar ik mn mannelijke personage heen kan sturen? Waarschijnlijk post ik wel pas vanavond laat of morgen/zaterdag


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Iemand waar ik mn mannelijke personage heen kan sturen? Waarschijnlijk post ik wel pas vanavond laat of morgen/zaterdag


    Misschien naar Luna, Helena en Axel?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh en Freya moet ook nog ergens heen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Er kan ook iemand naar Gleb en Mirem...


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Er kan ook iemand naar Gleb en Mirem...


    Misschien kan Aveyard, Freya naar Gleb en Mirem laten gaan. Ik heb bewust Helena niet naar hen toe gestuurd.


    Physics is awesome

    Hoezo schaam je je voor de post? Ja, er zit slecht geflirt in, maar voor de rest valt die toch best mee?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Hoezo schaam je je voor de post? Ja, er zit slecht geflirt in, maar voor de rest valt die toch best mee?


    Ik vind mijn post zo slecht :') gelukkig vind jij dat niet ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Heb veel slechter gelezen... en gepost


    Bowties were never Cooler

    Ik ben zo benieuwd naar Thomas as hell *try not to melt*


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb geen inspiratie whatsoever vandaag, dus ik reageer morgen met Tobias en Louise x'd


    Little do you know

    HarleyQuinnx schreef:
    Ik ben zo benieuwd naar Thomas as hell *try not to melt*


    But he's promised to Rowena. Bc cute gifs hehehehe :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    But he's promised to Rowena. Bc cute gifs hehehehe :Y)


    Fuckyes c:<
    Muahahah x'D


    Little do you know

    Hehe c:




    Little do you know