• Heyy,

    Ik heb sinds 3 maanden nu een vriend, en hij is echt een schat, de liefste vriend die ik ooit gehad heb.
    Alleen is hij ook de meest eerlijke vriend die ik ooit gehad heb. Laten we even zeggen dat ons groepje bestaat uit D, V, P, J en ikzelf.
    Ik kreeg enorme ruzie met D, want zij en P (mijn vriend) waren al 5 jaar lang beste vrienden en ik werd kort na mijn vorige relatie verliefd op P, en daarbij was D bang dat ik P van haar af zou pakken (terwijl ze zelf een relatie met V heeft).
    Nou is die ruzie eindelijk voorbij (ook al ging ik niet meer mee op vakantie met hun want awkward) en toen ze terugkwamen van vakantie vertelde P dat hij nog niet helemaal over D heen is. Het mag nu wel weer goed zijn tussen mij en D maar ik heb inmiddels best een grote hekel aan haar gekregen. Ze maakte me namelijk helemaal zwart en zei tegen V (die al jaren mijn beste vriend was) om het contact te verbreken.

    Ik voel me nou enorm ongemakkelijk bij hem. Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden, maar hij zegt wel dat hij echt verliefd op me is. Elke keer als ik aan hem denk moet ik aan haar denken, en dat is waarom ik me echt niet meer comfortabel voel bij hem. Ik ga ook niet meer op Skype met hem, want hij is vaak met haar aan het Skypen en het is voor mij te ongemakkelijk om bij te zitten.
    Ik wil hem niet kwijt, want ik ben wel echt verliefd op hem maar door dit probleem denk ik er wel over om er een punt achter te zetten. Zowel achter hem als dat hele groepje. V is een verrader (en m'n ex) en J is een mogool die alleen maar wil stangen tussen iedereen. Ik voel me er steeds gefrustreerder door.

    Iemand adviezen? :c


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Bespreek dit alles met hem. Dan is zijn keuze wat hij ermee doet.
    Jij geeft aan dat je hem echt heel leuk vindt, hij geeft aan nog gevoelens te hebben.
    Ik zou het rustig bespreken waar alleen hij bij is. Misschien kunnen jullie er samen iets aan doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Bespreek dit alles met hem. Dan is zijn keuze wat hij ermee doet.
    Jij geeft aan dat je hem echt heel leuk vindt, hij geeft aan nog gevoelens te hebben.
    Ik zou het rustig bespreken waar alleen hij bij is. Misschien kunnen jullie er samen iets aan doen?

    + wacht even hoor, maar je hebt toch al een vriend? Of heb ik ergens overheen gelezen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw ingewikkeld al die relaties.

    Ik snap niet zo goed waarom V nu een verrader is. Heeft hij je in de steek gelaten voor haar? Ik denk dat het slimste idd is om er gewoon even met je vriend erover te praten (en wie weet ook wel met V). Zeg dat je het lastig vind en wie weet komen jullie er samen uit. Als dat niet gebeurt, kan je er altijd nog een punt achter zetten


    It's never gonna happen, Guys.

    Gayle schreef:
    Bespreek dit alles met hem. Dan is zijn keuze wat hij ermee doet.
    Jij geeft aan dat je hem echt heel leuk vindt, hij geeft aan nog gevoelens te hebben.
    Ik zou het rustig bespreken waar alleen hij bij is. Misschien kunnen jullie er samen iets aan doen?


    And, het is belangerijk om met dat vriendengroepje niet alles over je relatie te delen. Hoe close je ook bent. Wat ik zelf een beetje gek vind is dat hij niet stopt met skypen met die vriendin om eventjes prive met jou te praten. Het lijkt me gewoon het beste om al die twijfels met je vriend te bespreken en daarna pas met de groep over hoe jij je onder dit alles voelt.


    The truth is out there.

    Herakles schreef:
    (...)
    + wacht even hoor, maar je hebt toch al een vriend? Of heb ik ergens overheen gelezen?


    P is die jongen waar ik dus verliefd op ben een een relatie mee heb.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 16:12 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Meh, het maakt nu niet meer uit.
    Hij heeft het uitgemaakt.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Unity schreef:
    Meh, het maakt nu niet meer uit.
    Hij heeft het uitgemaakt.


    :c
    Sterkte!


    Alis volat propriis.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 22:15 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Unity schreef:
    Meh, het maakt nu niet meer uit.
    Hij heeft het uitgemaakt.

    Ah meid. Veel sterkte!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Unity schreef:
    Meh, het maakt nu niet meer uit.
    Hij heeft het uitgemaakt.


    Veel sterkte!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Unity schreef:
    Meh, het maakt nu niet meer uit.
    Hij heeft het uitgemaakt.

    Ah, wat rot. Sterkte!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…