• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Stephen King is bae.


    I want a goat


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    @Fam: hoebedoel je waarin je gelooft?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Asdfgh ik zat er nog nooit zo dicht bij om een LJH te sluiten, moest ik natuurlijk weer als 299e reageren (':

    //Nevermind, ik had alleen maar honger.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Plisetsky schreef:
    @Fam: hoebedoel je waarin je gelooft?

    nou ja, bijv. je weet wel van mijn tante als je daarin gelooft zou dat een verklaring zijn, maar het kan ook zijn dat je vermoeid bent of zo.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    nou ja, bijv. je weet wel van mijn tante als je daarin gelooft zou dat een verklaring zijn, maar het kan ook zijn dat je vermoeid bent of zo.

    maar istg ik hoorde het over mijn anime geluid heen en toen ik het uit zette was het er nog en toen liep ik dichterbij en toen was het er nog en toen keek ik was het weg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    maar istg ik hoorde het over mijn anime geluid heen en toen ik het uit zette was het er nog en toen liep ik dichterbij en toen was het er nog en toen keek ik was het weg.

    vreemd, neem het anders op?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    tegen de tijd dat ik uit huis ga (wat hopelijk na de zomer is) ben ik echt masterchef


    i put the fun in funeral

    Ik wil een nieuw leven. Ik wil wat anders. Dit leven sucks. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik een nieuwe kan beginnen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Drama, drama, drama.


    <3

    Victuuri schreef:
    (...)
    vreemd, neem het anders op?

    Het is nu weg dus ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Grappig, stuur ik je een Snapchat van mijn eerste echte 'goede' tekening in well, ever, en je reageert niet eens voordat je over gaat op je eigen leven. Thanks much, een complimentje was aardig geweest. :W

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Het is nu weg dus ;c

    ik zou het anders goed in de gaten blijven houden.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    istg i'm losing it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmmm, misschien moet ik maar eens thee fixen.


    Happy Birthday my Potter!