• Het Topic voor alle onzin en besprekingen voor de Rp!




    Little do you know

    Philip schreef:
    (...)

    Joshua word hen offer x'D


    jij bent gemeen (krul) Josh is echt zo'n persoon van; hij bedoeld het goed maar iedereen snapt het verkeerd waardoor Joshua in hun verhaal de slechterik word :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    jij bent gemeen (krul) Josh is echt zo'n persoon van; hij bedoeld het goed maar iedereen snapt het verkeerd waardoor Joshua in hun verhaal de slechterik word :'o


    En dan binden ze hem vast in het bos en dan komen de wezens hem halen zodat hun weer naar huis kunnen. muhahha x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    En dan binden ze hem vast in het bos en dan komen de wezens hem halen zodat hun weer naar huis kunnen. muhahha x'D


    Dat zal niet gebeuren als Joshua sneller is en al zijn klasgenoten daar vastbind en alleen naar huis gaat :') mweh, al zijn klasgenoten, exclusief Isabelle :'D en misschien ook Elijah. Zodat Isa niet boos word op Joshua x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Joshua word hen offer x'D


    Wie weet zorgt Tobias wel dat hij één van hen word x'D
    Poor thing.. haha


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Wie weet zorgt Tobias wel dat hij één van hen word x'D
    Poor thing.. haha


    =(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Voor straf mogen jullie de tenten dragen, opzetten en water gaan halen. De eerste die ik nog hoor klagen slaapt buiten


    Hup, mevrouw carter
    U bent een heks x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hup, mevrouw carter
    U bent een heks x')


    Dat klopt, eventjes een lesje leren. *Evil laugh*


    Vampire + Servant = Servamp

    Als echt niemand zich geroepen voelt om te communiceren met Lars, kan ik me evengoed gewoon uitschrijven hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Als echt niemand zich geroepen voelt om te communiceren met Lars, kan ik me evengoed gewoon uitschrijven hoor.


    Ik weet niet of je er iets aan hebt om hem richting het bos te sturen? Zou jammer zijn als je stopt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Margherita schreef:
    Als echt niemand zich geroepen voelt om te communiceren met Lars, kan ik me evengoed gewoon uitschrijven hoor.


    Ik zou graag Matt al willen sturen, maar ik ben bang dat het daar nog te vroeg voor is. Dat het dan te snel gaat.
    En Juliet is net met een ruzie bezig, maar het zal niet lang duren hoor dat er rollen vrij komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Margherita schreef:
    Als echt niemand zich geroepen voelt om te communiceren met Lars, kan ik me evengoed gewoon uitschrijven hoor.


    Anders kan Lars naar Elijah? Elijah could really use a friend rn. :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Noelle zou naar hem toekomen, maar er wordt niets gepost, dusja.
    En het zou wel iets voor Lars zijn om 'per ongeluk' de wezens te ontdekken, maar hij zou het gewoon normaal vinden. Zo vreemd is hij wel :')
    Ik zit momenteel in de les, maar als ik hem later mag sturen, zeg je het maar (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Noelle zou naar hem toekomen, maar er wordt niets gepost, dusja.
    En het zou wel iets voor Lars zijn om 'per ongeluk' de wezens te ontdekken, maar hij zou het gewoon normaal vinden. Zo vreemd is hij wel :')
    Ik zit momenteel in de les, maar als ik hem later mag sturen, zeg je het maar (:


    je mag hem gerust naar Matt toe sturen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Matt is toch de overleden klasgenoot, he? En waar kan Lars hem precies vinden?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Matt is toch de overleden klasgenoot, he? En waar kan Lars hem precies vinden?


    Ja klopt. Hij is te vinden bij het meer. Ik stuur hem wel wat meer jaar Lars toe anders, dat ze tegenmoet komen.


    Vampire + Servant = Servamp