• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I solemnly swear that I am up to no good


    Bowties were never Cooler

    Present


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    PeterMaximoff schreef:
    I solemnly swear that I am up to no good


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Why did I have to get engaged again? || dress
    Het was allemaal gewoon vermoeiend geweest in de vakantie. Het kerstdiner was een pure uitputtingsslag geweest. Regulus was niet de slechtste gast om aan uitgehuwelijkt te worden, maar het was niet het meest prettige proces, zeker omdat we elkaar nog maar weinig kende. Ik had wel een idee om hem beter te leren kennen, in elk geval op een vlak. Hopelijk zou dit ook wat van de spanningen wegnemen die toch tussen ons speelden. Ik pakte nu mijn laatste spullen uit en borg mijn koffer op. Ik was vrij verveeld, maar keek uit naar het feest. Het zou in elk geval mijn haar wat los kunnen gooien en mijn hoofd leeg kunnen maken. Ik opende mijn kast weer en keek voor een jurkje voor vanavond. Ik vond er uiteindelijk eentje: Zwart, met veel doorschijnend kant. Bij het kopen had ik mijn moeder kunnen overtuigen dat het veel meer zou bedekken wat het eigenlijk deed. Het ondoorzichtige stuk bedekte echt alleen van halverwege mijn borsten tot precies onder mijn kont, meer was het niet. Toch leek het rokje en de mouwtjes meer te bedekken zo op de hanger, maar dat kwam omdat het dubbel hing. Die legde ik dus maar op het bed, met een stel hoge zwarte hakken eronder. Het was een 'prive' feestje, dus ik kon er zo hoerig uitzien als ik wilde, en ik nam het ervan. Ik keek nog even in de spiegel en liep toen maar naar de Common Room, om wat te drinken en nog wat met anderen te praten tot het diner. Ik liet me op een bank ploffen en keek even rond. Iets verderop zag ik Ada, die ik naar me toe wenkte, waarna ik twee koppen thee naar me toe liet komen. Ik wilde gewoon even rustig kletsen, de laatste dag goed afsluiten, voor de lessen zouden beginnen.








    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || I've got the boy wrapped around my little finger and it's fabulous || Severus
    Ik had wat rondgehangen op mijn kamer, en was in de bieb wat gaan lezen, maar het was saaier dan gedacht. Er waren weinig mensen en de train kwam pas later op de dag aan, waardoor het tot die tijd erg lang stil bleef. Toch werd het uiteindelijk wat drukker en ik verdween rustig terug naar de Common Room. De trein was duidelijk aangekomen en iedereen die weg was gegaan kwam terug met koffers en verhalen over thuis. Ik toverde maar gewoon nog een kop thee voor mijzelf en eek op mijn telefoon. Er was een grote chaos, maar hetgeen wat me het meest opviel was Severus die zijn cool verloor, iets wat ik nog nooit echt had gezien. Ik vroeg hem dus al snel of ik hem moest helpen om wat stoom af te blazen. Zelf had ik echt wel zin in een opstootje en op een of andere manier had ik Severus zo ver gekregen dat hij als was in mijn handen was. Het verbaasde me dan ook weinig dat hij direct van plan was om hierheen te komen. Ik stopte mijn mobiel weer weg en dronk rustig mijn thee op, terwijl ik wachtte op de jongen die duidelijk een uitlaatklep nodig had. Net toen ik mijn mok leeg had, liep er een jongen de Common Room in zonder koffer of tas. Ook pakte hij zijn telefoon en bijna meteen erna kwam er bij mij een berichtje binnen. Ik hoefde eigenlijk geen andere bevestiging te hebben dat het Severus was die niet probeerde op te vallen. Ik stond op en liep op de jongen af met lange stappen. Ik had op het moment geen schoenen aan, waardoor ik nog een stuk kleiner was dan de laatste keer dat we elkaar hadden gezien. "Kom je mee naar boven?" Ik ging op mijn tenen staan, waardoor ik net een kus in het kuiltje van zijn nek kon drukken, maar hoger kwam ik zeker niet. Intussen liet ik een hand zacht van zijn biscep naar beneden glijden tot ik zijn hand kon vastnemen. Mijn kamer was gelukkig niet ver, maar dat betekende niet, dat ik hem in die korte tijd niet een beetje gek probeerde te maken. Nu droeg ik vandaag redelijk bedekkende kleding, skinny jeans en een shirt met half-lange mouwen, zelfs al waren die niet helemaal volledig van stof. Toch moest het wel lukken, gezien hoe makkelijk het eigenlijk wel niet was geweest op het feest.




    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || Herbology Green House || outfit || Freaking out

    Ik stond nog even te wachten op Gwen en probeerde James, Remus, en Sirius tips te ontfutselen. De meesten waren niet echt van toepassing, en sommigen maakten me alleen maar meer gespannen. Zij dachten dat ik seks wilde hebben met Gwen. Natuurlijk, ze was prachtig en ik hoopte dat ze me ooit daarmee blij zou maken, maar dat was niet eens in me opgekomen. Ik was nog maagd, erg maagd, en als ik vanavond ook maar een kus op mijn wang kon krijgen van haar, zou mijn maand al beter zijn gegaan dan ooit tevoren. Wat als Gwen wel dacht dat ik alleen op seks uit was, zoals de meeste jongens hier. Niets tegen die jongens, maar ik had veel minder ervaring of bravoure, zelfs al was ik een Gryffindor. Uiteindelijk kreeg ik toch wat echt advies en hielpen ze me een beetje met mijn kleding voor vanavond, waarna ik mijn mobiel wegstopte en mijn handen weer tegen de tafels met Mandrakes zette, om geen zweetplekken achter te laten op mijn broek. Niet veel later zag ik buiten een schim verschijnen. Ik zag rode haren, waardoor mijn hart in overdrive ging. Ik kreeg het warm en koud tegelijk en wist het gewoon allemaal niet meer. Mijn hoofd probeerde te bedenken wat ik ook alweer wilde zeggen, maar er kwam niets uit, en zodra de deur open ging was het goed dat ik mij aan een stabiel object vasthield. Gwen was prachtig als altijd. Ik wist een klein nerveus glimlachje op mijn gezicht te toveren. Ik kon mijn ogen intussen niet van haar af halen, tot ze redelijk dichtbij stond en wat tegen me zij. Toen merkte ik eigenlijk pas dat ik aan het staren was geweest en keek blozend naar mijn voeten, waardoor mijn wangen roder kleurde dan mijn haren. "H-h-h-h-h-h-hi, G-g-g-g-g-g-g-gwen." Het kwam er nog lastiger uit dan normaal, misschien wel omdat mijn hart in mijn keel racete en mijn brein compleet was kortgesloten. Het duurde dan ook even voor het helemaal tot me was doorgedrongen. Ik richtte mijn ogen naar haar op, een klein beetje zonder mijn hoofd ver op te richten. "I-i-i-i-ik w-w-w-wilde v-v-v-v-v-vragen o-o-o-o-of j-j-j-j-j-je m-m-m-met m-m-m-m-m-m-me n-n-n-n-n-n-naar h-h-h-h-h-h-h-het f-f-f-f-f-f-f-feestje w-w-w-w-w-w-wil v-v-v-v-v-v-v-vanavond?" Het stotteren was zo erg dat ik niet eens wist of ze het had kunnen verstaan. "S-s-s-s-s-sorry" mompelde ik er nog achteraan. Ik liet mijn hoofd weer hangen en staarde naar mijn versleten schoenen, terwijl ik me klaarmaakte op een afwijzing. Wie wilde er nu met iemand naar een feestje die niet eens een woord normaal kon uitspreken?


    Bowties were never Cooler

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    PeterMaximoff schreef:
    I solemnly swear that I am up to no good


    I just caught the wave in your eyes

    CHLOE MALIETTE PORTER

    De meiden in de coupé leken niet echt geïnteresseerd in mij, wat ergens ook niet echt heel erg verbazingwekkend, gezien wat ik te vertellen had überhaupt niet echt interessant was, maar er leek echt amper aandacht naar bij te gaan. Ook Lana leek veel minder enthousiast tegen me dan dat ze eerder was. Ik wist dat ze nu een vriendje had of een date of wat dan ook en dat we de laatste tijd amper dingen samen gedaan had, maar nog steeds. Natuurlijk voelde ik me ergens sowieso nogal rot.
    Toen we aangekomen waren, een paar meiden hadden de trein al verlaten, stond ik ook op om de coupé te verlaten zonder nog een woord te zeggen. Ik twijfelde of wanneer ik werkelijk "afscheid" van ze zou nemen, daar reactie op zou komen. Ik wist niet precies waar ik heen zou gaan, ja naar school, maar toen ik op het perron stond, stond ik daar enigszins besluiteloos, zoekend naar een persoon waar ik misschien een gesprek mee kon beginnen, al had ik hier echter slechte verwachtingen over. Aan de ene kant had ik wel zin om gewoon even met iemand te kunnen praten en mezelf af te kunnen leiden van mijn negatieve gevoelens, maar aan de andere kant was ik ook bang dat ik sociaal op dit moment niet met velen overweg zou kunnen.
    Na een laatste blik over het perron, ik zag wel bekenden, maar op de één of andere manier waren zij niet echt waar ik behoefte aan had op het moment. Dat klonk misschien enigszins als foute boel als je bekijkt wat ik hierna deed, maar goed, laten we het zo maar niet bekijken. Hij was gewoon een goede vriend van me, tenminste, dat hoopte ik. Ik pakte mijn telefoon erbij om via whatsapp op te zoek waar mijn beste vriend zich op het moment bevond.

    TO JASE
    hey jasiebasie, what's up?


    Ik begon ondertussen maar naar school te lopen en besloot ook Ollie een berichtje te sturen. Voor de vakantie hadden we het erg gezellig gehad tijdens het feest. Ik had verder niet echt contact meer met hem gehad, maar had weleens aan hem gedacht. Ik vond het best grappig dat zulke leuke mensen je soms eerst helemaal niet opvielen.

    TO OLLIE
    hey, how are ya


    Ik hoopte dat één van de twee zo snel mogelijk zou reageren, zodat ik mijn eerste uren in dit nieuwe jaren niet alleen door zou hoeven brengen al zou het me verbazen als Jase niet met Blake was en ik verwachtte ook dat Ollie eigenlijk wel iets beters te doen zou hebben.



    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 18:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caleb Brody Hughes
    “Girl, you know I want your love, your love was handmade for somebody like me.”



    Volgens mij krijg ik nog een hartaanval van Lana.
    Vanuit het niets drukt ze het vage plaatje dat zij 'plaktattoos' noemt op mijn hand met een handvol sneeuw. Ik bevries – letterlijk en figuurlijk – van de schrik en voel gelukkig hoe onze lichaamswarmte de sneeuw langzaam laat smelten.
          ‘Sorry,’ grinnikt ze. Ik kijk haar quasi-verontwaardigd aan om vervolgens een zielig puppy gezicht op te zetten. ‘Maar het moet nat worden en dit smelt.’ Waar heeft ze het in Gods naam over? Volgens mij zijn plaktattoos een stuk minder leuk dan ze eruit zien. Na een minuut haalt ze de sneeuw van mijn hand af en trekt ze het kartonnetje van de rug van mijn hand af.
          ‘En n–’ Oh. De slak met de zonnebril op van het plaatje van zonet – zit nu op mijn hand. Gebiologeerd bekijk ik mijn hand en het plaatje, wat gaaf. Koud en een heuze marteling, maar gaaf.
          ‘Trés bon, tu es mon escargot.’ Ik kijk haar aan en merk dat ze ongeveer het zelfde zegt als wat ik had gezegd tegen haar, maar dat het echt heel anders klinkt. Veel... Franser. Mijn wangen worden weer rood en ik lach zachtjes.
          ‘Mijn Frans klinkt zo kneuzig vergeleken jouw Frans.’ Ik kijk naar mijn hand. ‘Is dit muggle magie?’ vraag ik dan nieuwsgierig en blader door de plaktattoos die ze me heeft gegeven. Mijn oog valt op een leuke. ‘Ik ga het eens zelf proberen.’ Ik plaats 'm op haar hand, precies zoals zij had gedaan. Een speelse twinkeling verschijnt er in mijn ogen terwijl ik even grijns – nu krijg je karma, princess. Op mijn beurt pak ik een homp sneeuw en druk het op haar hand. ‘Sorry, maar het moet nat worden en dit smelt,’ herhaal ik haar woorden plagend en grinnik zachtjes. Na een poosje veeg ik de sneeuw weg en trek ik het kartonnetje weg. ‘Kijk, nu matchen we!’ Ik glimlach enthousiast en kijk naar haar hand. Ze heeft nu een slakkenstelletje op haar hand en het mannetje drukt net een kus op de wang van het vrouwtje, de roze hartjes missen uiteraard niet.


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Platform, princess Lana

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 12:27 ]


    I just caught the wave in your eyes


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik kijk wijfelend naar de twee overhemden die ze omhoog houdt en weet bij God niet welke ik moet kiezen. Ja daar ben ik ook echt verschrikkelijk in: kiezen. Bovendien ben ik ook echt een hopeloos geval met kleurencombinaties maken. Mijn moeder is er nog steeds van overtuigd dat ik kleurenblind ben – wat ik overigens niet ben. Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed met kleuren en mode enzo.
          ‘Uh... Is er een verschil?’ Natuurlijk is er een verschil tussen rood en blauw Jase, sweet Jesus. ‘Nee ik bedoelde het niet zo. Ik b– ziet rood er anders uit dan blauw met dat jurkje?’ Ik zucht. ‘Laat maar.’ Ik lach zachtjes en bekijk het blauwe overhemd wat beter. ‘Hm, doe maar rood, die blauwe moet grondig gestreken worden volgens mij.’ Ik glimlach schaapachtig en doe 'm weer op de hanger voordat ik 'm terug ophang. ‘En ik weet niet wat er met Ollie is, hij doet alleen raar. Hij vroeg of wij al weg waren zodat 'ie in de dorm kon.’ Ik haal mijn schouders op en kijk naar wat ik aan heb. ‘Wil je dat ik wat anders aantrek? Ik zie er namelijk nogal matig uit nu, naast jou.’ Ik grinnik en hoor mijn telefoon afgaan.
    CHLOE
    >> hey jasiebasie, what's up?

    Ik lach zachtjes om de bijnaam en begin te typen.
    CHLOE
    << hey chloe... ik heb nog geen goede bijnaam, haha. Goed hoor, jij bent toch ook net aangekomen met de trein? Hoe was je vakantie?



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes
    Maybe I’m just a kid in love, oh baby, it’d be cool if it was the two of us. But I don’t ever wanna grow up, 'cause I got it all.


    Op de vraag of hij zich om moet kleden weet ik niet meteen een antwoord, dus haal ik mijn schouders op. "Als jij je daar lekker in voelt, moet je gewoon zo gaan..," ik druk een kus op zijn wang, "ik vind je hoe dan ook een lekker ding."
    Op zijn scherm zie ik Chloe's naam staan, en ik slaak een lichte zucht. Heeft dat meisje nou nog steeds niet door dat het niet de bedoeling is dat ze nog al te veel met mijn vriendje omgaat? Ach, zolang ze haar handen thuis houdt is er niets aan de hand, toch?
    "Ollie is vast bang dat hij binnenloopt terwijl wij seks hebben," lach ik dan, terwijl ik het rode overhemd van de hanger haal. De stof ruikt overduidelijk naar Jase's deodorant, maar de geur is vervaagd waardoor het niet al te agressief is. Het voelt warm om mijn armen als ik het overhemd aandoe, en ik ben meteen tevreden met deze keuze.
    Terwijl ik op zoek ga naar mijn toilettasje in de zee van kleren in mijn koffer neurie, en later zing, ik zachtjes een Beyoncé nummer - Flawless, natuurlijk. Mijn gezicht, besef ik als ik in de spiegel kijk, laat zien hoe moe ik ben. Daar moet ik dus wat aan doen.
    Met een paar vluchtige bewegingen druk ik een paar klodders foundation op mijn gezicht, die ik met mijn vingertippen uitsmeer. In de spiegel staar ik ook naar Jase, die half achter me staat, en ik steek mijn tong uit terwijl ik mascara aanbreng. "Scar heeft een nieuw vriendje trouwens, die ze graag wil voorstellen. Kun jij je gedragen?"


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    OLLIE GABRIEL REED


    18 | Hufflepuff | Muggleborn

          Het is ijskoud op het perron, dus stap ik vluchtig door. De ijzige wind snijdt in mijn gezicht, ondanks het feit dat ik volledig ingepakt ben.
    Het is vervelend, want ik heb totaal geen haast om weer op Hogwarts terug te zijn. Niet omdat ik geen zin heb, maar omdat ik niet terug kan - of wil - naar mijn dorm, aangezien Jase daar is met zijn waarschijnlijk halfnaakte vriendinnetje. En ik heb over het algemeen niets tegen halfnaakte meisjes, ware het niet dat het ontzettend ongemakkelijk is omdat ik er meer en meer achterkom dat mijn hart een domme keuze heeft gemaakt. Als Jase er achter komt dat ik een crush heb op zijn vriendin, maakt hij me af. Dus kan ik haar maar het beste ontwijken, zodat de gevoelens weg gaan. Toch?
    Mijn telefoon trilt in mijn jaszak en ik haal het ding tevoorschijn. Het ding besturen met handschoenen aan is lastig, maar het lukt me na een beetje kloten toch, en ik zie dat ik een berichtje heb van Chloe. Het verbaast me een beetje, maar ik vind het op zich niet vervelend. Ze is aardig, en aardige mensen zijn altijd welkom in he leven.

    To: Chloe
    Met mij gaat het goed! Fijne vakantie gehad?


    Vlak nadat ik het berichtje verstuur spot ik een paar meter voor me een blond meisje, dat best Chloe zou kunnen zijn. Volgens mij is zij ook naar huis gegaan deze vakantie, dus zo raar zou het niet zijn. Ik versnel mijn pas een beetje en des te meer ik dichterbij kom, des te zekerder ik weet dat het meisje werkelijk Chloe is.
    Als ik op hoorbare afstand van haar loop roep ik dan ook maar haar naam. "Chloe? Wait up!"




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Caleb • Outfit

    ‘En n–’ Hij kijkt verwonderd naar het plaatje dat ik zojuist op zijn hand geplakt heb en ik moet lachen om zijn verbaasde expressie. Opnieuw worden zijn wangen rood en ik kan niets anders doen dan glimlachen. Heb ik zojuist de Caleb Hughes twee keer achter elkaar aan het blozen gekregen? ‘Mijn Frans klinkt zo kneuzig vergeleken jouw Frans,' zegt hij.
          'Dat komt omdat iek opgegroeid ben in Frankrijk, mijn Engels klinkt net zo kneuzig als jouw Frans,' zeg ik met mijn zware, Franse accent.
          ‘Is dit muggle magie?’ vraagt hij, terwijl hij door de plaktattoos bladert. ‘Ik ga het eens zelf proberen.’ Ze #shemale Hij legt de plaktattoo op mijn hand en dan besef ik dat hij het op mij wil gaan proberen. Ik wil protesteren, maar voordat ik dat kan doen heeft hij het ijs al op mijn hand gedrukt. Een hoog gilletje van schrik verlaat mijn mond. Koud. ‘Sorry, maar het moet nat worden en dit smelt,’ herhaalt hij mij en ik kijk hem half fake boos aan, maar kan een lach bijna niet onderdrukken. ‘Kijk, nu matchen we!’ Hij trekt het kartonnetje weg en op mijn hand staat een slakkenstelletje. Met hartjes. Ik kijk hem schaapachtig aan.
          'Thanks, Caleb,' zeg ik en ik lach zachtjes. Een rilling gaat over mijn rug en mijn handen zijn ondertussen bijna bevroren. 'Kunnen we naar binnen gaan?' vraag ik. 'Iek begin een beetje te eh... koud krijgen... geler. Pardon... je ne sais pas... woord... 'et Engelse woord,' zeg ik hakkelend. Ik bloos en haal een hand door mijn haar. Soepel Lana. 'Dan kunnen we misschien ook wat gaan eten want iek heb 'onger,' zeg ik, om snel over mijn onhandige zinsbouw heen te praten. Het helpt niet dat hij mij ook nog eens nerveus maakt, naast dat ik al zoveel moeite heb met de taal zelf.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 12:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian


    Gwen. Hij wil met Gwen bijpraten. Dat is een van de weinige dingen die ik hoor, de rest wordt een soort van verdrongen door haar naam die keer op keer op keer in mijn oren klinkt.
    Rustig aan, Fae, het is niet wat het lijkt. Hij heeft voor jou gekozen, meerdere keren achter elkaar. Als hij Gwen zou willen zou hij ondertussen wel voor haar gegaan zijn, denk je niet?
    "Hmmm, ja, Common Room is prima," mompel ik. Niet echt heel romantisch, aangezien daar waarschijnlijk heel veel mensen zijn, maar dan hadden we allebei maar niet moeten goedkeuren dat onze kamers werden gebruikt als een soort seksdungeons. We lopen samen naar binnen, hand in hand, alsof er nooit iets gebeurd is.

          Met een kop thee neem ik plaats op een van de stoelen in Dorian's Common Room. Het ding verwarmt mijn ijskoude handen, wat zeer aangenaam is, omdat ik er vanuit ging dat ik ze zou moeten laten amputeren.
    "Dus..," zeg ik dan maar, terwijl ik over de hete mok heen blaas om het wat af te laten koelen. "Moeten we.. praten?"
    Ik weet dat we het goedgemaakt hebben en weer een stelletje zijn, maar de jongen moet vragen hebben. Dat kan bijna niet anders, en ik wil niet dat er dingen onuitgesproken blijven. Die komen dan namelijk later drie keer zo hard terug. "Over.. je weet wel, kerst. Alles wat er die avond gebeurd is.."
    Ik staar naar mijn benen, die in een kleermakerszit samengevouwen zijn op de stoel. Ik wil weten wat hij te zeggen heeft, maar ik weet ook niet of ik de confrontatie aankan. In mijn hoofd kan ik het allemaal uitleggen, maar ik heb geen idee of het ook begrijpelijk uit mijn mond komt.




    everything you do is super fucking cute and I can't stand it


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted