• Tijdens een warme zomernacht waren alle jongeren in de buurt van het stadje Shadelake. Goedkope bier vloeit de natte aarde, muziek trilt de toppen van de bomen en iedereen wilt gezien worden. Tot er plots een storm op zet. De open plek waar het feest gehouden werd wordt geraakt door de bliksem en raakt hierbij ook een aantal van de feestgangers. Iedereen vlucht en de groep geraakte jongeren wordt achtergelaten, tot ze plots wakker worden met opmerkelijke krachten of eigenschappen.

    Om te voorkomen dat hun geheim uit komt zal de groep samen moeten werken om hun gaves onder controle te krijgen en er achter te komen hoe ze hier in godsnaam aan zijn gekomen.
    Zullen hierbij nieuwe vriendschappen ontstaan? Of wordt de druk teveel en dreigen de gaves de jongeren te overheersen?

    Regels:

    - Er wordt minimaal 1 keer per week gereageerd, lukt dit niet geef het op tijd aan!
    - Per post wordt er minimaal 250 woorden geschreven.
    - Geen perfecte personages! We zijn niet perfect.
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Geen ruzie buiten het spel, in het spel is toegestaan!
    - Naamsveranderingen aangeven.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, daarna vervallen ze.


    Rollen:

    Meiden: Vol!
    - Gereserveerd door Pebble [fc: Katherine McNamara] [Teleportatie]
    - Gereserveerd door Kenopsia [Pyrokinese]
    - Gereserveerd door PaperTownsMargo [fc: Janel Parrish] Telekinese]
    - Gereserveerd door Morgen [fc: Lauren Talli] [IJskrachten]

    Jongens:
    - Gereserveerd door Pebble [fc: Lucky Blue Smith] [Tijd beheersen]
    - Gereserveerd door Wastelander [fc: Nico Tortorella] [Metaal manipulatie]
    -
    -


    Invullijst:

    Volledige naam:
    Geboortedatum:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gave:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 11:38 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Volledige naam:
    Piper Blue Lee
    Geboortedatum:
    24 april 1997. Dat betekend dat ze 18 jaar is. Piper is twee minuten jonger dan haar broer Aaron.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Gave:
    Ze kan teleporteren.
    Geschiedenis:
    Extra:






    Volledige naam:
    Aaron Noah Lee
    Geboortedatum:
    24 april 1997. Dat betekend dat Aaron 18 jaar is. Hij is twee minuten ouder dan zijn tweelingzus Piper.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Gave:
    Hij kan de tijd beheersen.
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 13:12 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een man, met als FC Joe Collier en als kracht metaal manipulatie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wastelander schreef:
    Mag ik een man, met als FC Joe Collier en als kracht metaal manipulatie?


    Sure! Ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje reserveren met de gave Pyrokinese? Dit is echt een heel leuk idee!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 10:50 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Mag ik een meisje reserveren met de gave Pyrokinese? Dit is echt een heel leuk idee!


    Sure, je staat erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje met als FC Janel Parrish en als gave Telekinese?


    all because i liked a girl

    Zou ik een meisje mogen? Fc Natasha Negovanlis. lauren talli
    Ijs krachten

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 15:21 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Meisje met telepathie pour moi?
    FC denk ik nog over na


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    PaperTownsMargo schreef:
    Mag ik een meisje met als FC Janel Parrish en als gave Telekinese?


    Sure, je staat erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Morgen schreef:
    Zou ik een meisje mogen? Fc Natasha Negovanlis. lauren talli
    Ijs krachten


    Ja hoor ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    VaIe schreef:
    Meisje met telepathie pour moi?
    FC denk ik nog over na


    Sorry, de meiden zitten vol. Er zijn nog twee jongens vrij..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Sorry, de meiden zitten vol. Er zijn nog twee jongens vrij..


    Laat maar zitten dan...
    Ik vind het een beetje jammer, maar oh well


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik wil mijn FC even veranderen naar Nico Tortorella :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wastelander schreef:
    Ik wil mijn FC even veranderen naar Nico Tortorella :Y)


    Sure, ik verander het!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel


    Calista Bellacourt
    When you bury a secret, you cut a hole in your heart. And you cover it over with cruelty, with loneliness, with lies.
    With whatever will keep it hidden.



    Volledige naam: Calista Bellacourt

    Geboortedatum: 21 mei 1998 (17 jaar oud)

    Innerlijk: Calista is vriendelijk, lief en heel enthousiast. Heb je een slechte dag? Calista vrolijkt je wel op. Ben je jarig? Calista versiert je kluisje en zorgt dat er een cupcake voor je wacht in je eerste les.
    Calista is iemand die het altijd druk heeft, maar altijd tijd voor je wilt vrij maken. Ze vind mensen helpen en gelukkig maken belangrijk en ook heel leuk. Calista is iemand die zichzelf wegcijfert om anderen te helpen tot het extreme toe. Ze zal tegen een ander zeggen dat ze geweldig zijn en dat ze geen slechte gedachtes over zichzelf zouden moeten hebben terwijl ze zichzelf haat.
    Calista heeft een eetstoornis en een ongelofelijk slecht zelfbeeld. Ze werkt heel hard om dit voor mensen verborgen te houden. Ze wil anderen namelijk niet lastig vallen en ziet het niet eten als een manier om dunner te worden maar als een straf aangezien ze zo'n verschrikkelijk mens is. Uit haar omgeving vind ze allerlei rechtvaardiging voor de manier waarop ze met haar zelf om gaat. Haar ouders zouden de hele tijd weg zijn omdat ze niet bij haar in de buurt wilden zijn, niemand vraagt ooit hoe het met haar gaat aangezien het helemaal niet belangrijk is of het goed met haar gaat.
    Cal is iemand die het beste in anderen, maar het slechtste in zichzelf.

    Uiterlijk: fc. Lauren Talli
    Cal ziet er behoorlijk jong uit. Iets waar haar lengte niet mee helpt aangezien ze behoorlijk klein is. Cal heeft de uitstraling van een puppy; ze is klein, lief en heeft een heleboel energie. Ze stuitert vaak meer rond dan dat ze loopt en ze straalt een heleboel enthousiasme uit.

    Gave: IJskrachten
    Calista's kracht is ijs. Iets waar ze geen controle over heeft. Doordat ze voor iedereen behalve zichzelf klaar staat kropt ze veel emoties op. "Het ijs" vind dit niet leuk en haar omgeving begint te bevriezen als ze haar emoties op kropt of negeert.
    Een ander onderdeel van haar krachten is dat ze een enorm lage lichaamstemperatuur heeft. Ze heeft het daardoor altijd koud, maar de kou kan haar niet schaden. Ze zou ingevroren kunnen worden en het overleven.

    Geschiedenis: Calista is het enige kind van een druk zaken stel. Haar ouders zijn haast altijd weg en reizen de wereld rond voor hun werk. Vroeger lieten ze haar achter bij een nanny, maar sinds haar twaalfde is ze meestal alleen thuis. Om zich niet zo alleen te voelen zorgt Cal dat ze het altijd druk heeft. Zo heeft ze feestcommissie, schoolkrant en leerlingen bestuur gaande en het feit dat ze weigert iets een lager te halen dan een 8 houd haar wel bezig. Op haar zestiende kwam ze uit als biseksueel. Haar ouders waren geschokt en zeiden dat ze normaal moest doen. Homoseksualiteit was iets slechts en biseksualiteit bestond niet.

    Extra: Cal is biseksueel, iets wat ze ooit aan haar ouders verteld heeft, maar door hun reactie nooit meer aan een ander.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 14:14 ]


    In my defense, I was left unsupervised.