• Mijn dateringen kloppen niet altijd meer, ik dacht ik meld het even, want ik heb hier nog niets over gelezen. Of ben ik de enige? Hebben jullie dit dus ook?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:12 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat is bij alle niet geactiveerde verhalen zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb dit ook wel eens gehad ja, maar dat was bij een inactieve story, dahct dta het daaraan alg


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Haha, nou dat is een bejaarde creatie. :')
    Ik heb dat soort dingen nog niet gezien... Bij welke creatie is dit dan?

    Edit: Oh wacht, de reacties boven me kloppen. Ik heb dat ook bij mijn inactieve verhalen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:15 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Starlord schreef:
    Dat is bij alle niet geactiveerde verhalen zo.


    16 - 09 - '17

    Dit is normaal. ^^ Als je het nog niet hebt geactiveerd, staat dit er, net zoals accounts waarop nog nooit is ingelogd ook voor het laatst lijken te zijn gebruikt door iemand met een tijdmachine. (krul)
    Op een of andere manier is het gemakkelijker voor Rutger om het dit te laten zeggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Homura schreef:
    Haha, nou dat is een bejaarde creatie. :')

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:16 ]

    Ah, daar had ik dus nog niets over gehoord. Het is inderdaad een niet - geactiveerde creatie, die heb ik normaal niet, of ja, ik kijk er nooit meer naar, dus vandaar dat ik het nog nooit eerder zal hebben gezien dan. (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Staat inderdaad ook in het topic van doorgevoerde suggesties oid.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Staat inderdaad ook in het topic van doorgevoerde suggesties oid.


    Ja, dat stond ook in het topic waarin men zei dat het was doorgevoerd. Omdat er nog geen datum is van activatie, maar er wel een datum moet staan, plaatsen ze dat maar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het zo jammer dat er tegenwoordig geen topic's meer aangemaakt worden waarin dit soort dingen staan, want als iemand het betreffende topic (het suggestie topic) niet gevolgd heeft, weet verder niemand het dus. ("Vroeger" werden hier aparte topics van aangemaakt als er iets nieuws was doorgevoerd).

    Maar goed zoals de rest dus al zei; het is normaal. Rutger heeft het zo ingesteld om ook de activeringsdatum in te kunnen stellen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    Ik vind het zo jammer dat er tegenwoordig geen topic's meer aangemaakt worden waarin dit soort dingen staan, want als iemand het betreffende topic (het suggestie topic) niet gevolgd heeft, weet verder niemand het dus. ("Vroeger" werden hier aparte topics van aangemaakt als er iets nieuws was doorgevoerd).

    Maar goed zoals de rest dus al zei; het is normaal. Rutger heeft het zo ingesteld om ook de activeringsdatum in te kunnen stellen.

    Dat komt nu allemaal in het doorgevoerde suggestietopic. =)
    Ook de extra uitleg. Ik doe daar speciaal moeite voor. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bayro schreef:
    Ik vind het zo jammer dat er tegenwoordig geen topic's meer aangemaakt worden waarin dit soort dingen staan, want als iemand het betreffende topic (het suggestie topic) niet gevolgd heeft, weet verder niemand het dus. ("Vroeger" werden hier aparte topics van aangemaakt als er iets nieuws was doorgevoerd).

    Maar goed zoals de rest dus al zei; het is normaal. Rutger heeft het zo ingesteld om ook de activeringsdatum in te kunnen stellen.


    Nah, vroeger kwam er lang niet voor alles een topic, alleen voor grotere dingen, of het werd enkel in het topic gezegd waarin de suggestie gedaan werd. Dit is veel overzichtelijker, want Scandal zorgt ervoor dat we nu wél alles weten.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Nah, vroeger kwam er lang niet voor alles een topic, alleen voor grotere dingen, of het werd enkel in het topic gezegd waarin de suggestie gedaan werd. Dit is veel overzichtelijker, want Scandal zorgt ervoor dat we nu wél alles weten.

    Danku =)

    Dit is trouwens het topic waar alle suggesties van het afgelopen jaar (en enkelen van 2014) in komen te staan. (want het is net iets overzichtelijker om alle doorgevoerde en afgewezen suggesties door Rutger op een rijtje hebben te staan)
    En inderdaad: als een suggestie is doorgevoerd die van users komt, dan heropen ik het topic indien het al gesloten is en post ik dat het nu doorgevoerd is en sluit ik het daarna. Ook staat dan in de titel een indicatie of het doorgevoerd is of niet (of eventueel iets anders).
    Dus normaal als je het suggestieforum opent zie je heel vanalles tussen haakjes haakjes in de titel staan. Zo weet je ook of je suggestie behandeld is of nog in behandeling is. =)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 11:04 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Same.
    Ik vind het wel grappig dus heb ik het niet gemeld. Het zou wel leuk zijn als je uit 1970 kwam :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pinkett schreef:
    Same.
    Ik vind het wel grappig dus heb ik het niet gemeld. Het zou wel leuk zijn als je uit 1970 kwam :Y)


    Ja hé. Vind ik dus ook, zo jammer dat het maar een systeemding is. Ik zag er nu net zo goed uit voor mijn leeftijd. (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.