• WEASLEYS RODDELHOEKJE




    Naar aanleiding van de Faking It • Lumione story, presenteren wij u het officiële bijbehorende topic voor alle trouwe lezers!
          Weasleys Roddelhoekje, een nieuw blad ontwikkeld door de enige echte Fred en George Weasley, die u op de hoogte houden van de laatste nieuwtjes binnen Hogwarts.
          Alle nieuwtjes, vers van plaats delict kan u sowieso officieel volgen vanaf de website, speciaal ontworpen voor Weasleys Roddelhoekje. Vergeet op de website niet om het wachtwoord fakingit in te vullen, anders kan u geen enkel bericht lezen uit het blad van de tweeling.

    Dit topic is bedoeld om te praten over de story. Hier mogen jullie ook al je bedenkingen, ideeën en commentaar delen. Wat denk jij dat nog gaat gebeuren? Op wie denk jij dat Harry valt? Wat gaan Hermione en Luna precies doen om populair te worden? Welke nieuwtjes zullen Fred en George nog meedelen? En zoveel meer. Laten we het samen leuk maken!
          Hieronder sommen wij de lezers van onze story op, die we hartelijk willen bedanken voor hun abo. Als je niet openbaar in de lijst wil staan op dit topic, dan kan je ons dat altijd melden.
          Aveyard
          Aware
          Backbiter
          Chasing1D
          FOxlove
          Hexagon
          Laleah
          Looney
          Madrigal
          Penoza
          Perdition
          PunkRockHV5SOSx
          Remo
          SirGwaine
          SPECS
          Starlord
          TheSmartIdiot
          TotalEclipse
          Wiarda

          Hoofdstukken tot nu toe:


    Groetjes
    Fred, George, Sharon en Sylvie

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 22:49 ]


    "We are up to no good"

    MT


    16 - 09 - '17

    MT!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vraag me wel echt af wat Hermione nou van plan is..
    Nouja eigenlijk niet maar ik wil vooral weten of het is wat ik denk dat ze wil doen
    Does that make any sense? :')

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 22:48 ]


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    Ik vraag me wel echt af wat Hermione nou van plan is..
    Nouja eigenlijk niet maar ik wil vooral weten of het is wat ik denk dat ze wil doen
    Does that make any sense?


    vertel het ons! We zijn nieuwsgierig!


    "We are up to no good"

    Ik heb het gezegd en ik ga het nog een keer zeggen: Het fandom loopt altijd grapjes te maken over dat Draco en Harry een haatliefde relatie hebben. Im gonna go with that :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb het gezegd en ik ga het nog een keer zeggen: Het fandom loopt altijd grapjes te maken over dat Draco en Harry een haatliefde relatie hebben. Im gonna go with that :')


    dat denken wij ook hahaha


    "We are up to no good"