• Hoi allemaal!

    Ik heb recent een blog aangemaakt op Wordpress, want ja, ik studeer journalistiek en aangezien ik binnen het opleidingssegment dit jaar mijn ei niet kwijt kan en ik toch iets portfolio-achtigs wil opbouwen. De handigste manier om volgers te vergaren is Bloglovin', heb ik al gemerkt. Nu ik eindelijk doorhad hoe ik mijn blog moest claimen, wilde ik dus de Bloglovin' button op mijn profiel. And then I had a wall, letterlijk, een 'wordpress currently not supported' wall. Heul vreemd, aangezien ik al een Nederlandse heb gezien die haar blog een week in de lucht heeft, gebruik maakt van wordpress én die button heeft. Als wordpress niet ondersteund, dan zou die van haar (en tig anderen) toch niet moeten werken? Ik heb al al wat uitgeprobeerd met domweg instructies volgen en hopen op een wonder, maar dat werkte niet. Toen werd ik gestuurd naar digbit (correctie: pipdig) of zo en daar kwam ik al helemaal niet verder mee. Mijn ICT-skills reiken niet ver en ik zit hier nu van hellup. Mijn vraag aan mensen die verstand hebben van de combinatie wordpress en Bloglovin': zou je zo vriendelijk willen zijn mij te helpen? c:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 16:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Normaal kon je dat doen waar je - je menu kan aanpassen en zo, als ik me niet vergis.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Normaal kon je dat doen waar je - je menu kan aanpassen en zo, als ik me niet vergis.


    Klopt, bij 'widgets'. Dan bij één van de footers kies je 'tekst' en daarin doe je de html die je werd. Maar dat wordt dus momenteel niet ondersteund. En dat begrijp ik dus niet, want k ben vandaag talloze wordpress-blogs afgestruind die die knop wél hebben. Als de knop niet ondersteund zou worden, zou die knop er niet moeten staan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waikiki schreef:
    (...)

    Klopt, bij 'widgets'. Dan bij één van de footers kies je 'tekst' en daarin doe je de html die je werd. Maar dat wordt dus momenteel niet ondersteund. En dat begrijp ik dus niet, want k ben vandaag talloze wordpress-blogs afgestruind die die knop wél hebben. Als de knop niet ondersteund zou worden, zou die knop er niet moeten staan.


    Dat is vreemd, want ik zie bij zoveel blogs op Wordpress dat ze die knop gebruiken, dus ik denk dat hij het wel zou moeten doen. Misschien is er momenteel een probleem, dat het daardoor niet werkt. Kan je het vanavond of morgen niet opnieuw proberen? Het kan zijn dat het dan wel werkt. Maar anders ja, dan snap ik ook niet waarom die knop er nog staat.


    16 - 09 - '17