• Gibbs -> ATF Special Agent Zoe Keates

    Why? Well, I can't tell you why. Because that's a spoiler.
    (Dus kijk maar even onder de spoiler als je het graag weten wilt. But seriously, het is een NCIS spoiler).

    Keates is gewoonweg ge-wel-dig (!) en ik was dan ook onwijs blij dat haar naam nog niet bezet was als username hier op Q! Want steeds meer NCIS namen worden al wél geclaimd, waardoor ik ze niet meer claimen kan, ghehe.

    Je ziet natuurlijk hier rechts op het plaatje agent Keates. Seriously, she's hot. Don't you think? xd

    Mijn profielfoto en profiel zijn overigens ook aangepast.

    ~ Like it? c:
    ~ Wat is jouw favoriete serie en wie is jouw favoriete personage ervan? ^^



























    ZOE IS DE VRIENDIN VAN TONY! ZE HEBBEN EEN SERIEUZE RELATIE EN ZE HEEFT ZELFS AL SENIOR ONTMOET! Niet dat dat zo super ging... MAAR KOMAAN! DIE TWEE ZIJN ECHT GEWELDIG SAMEN EN KEATES IS GEWOON EEN ONWIJS GAAF PERSONAGE! I want to see her more often on the show! D: She's gorgeous, funny, smart, just perfect!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 12:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooie naam. Voorlopig Vikings en daarin was Athelstan mijn favoriete character.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ~ Like it? c:
    YESSSH!
    ~ Wat is jouw favoriete serie en wie is jouw favoriete personage ervan? ^^
    Bones qua misdaad, en favoriet personage is Angela. Brennan is vanzelfsprekend, natuurlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nice! I like it!
    Mijn favo serie is The X-Files. En mijn favoriete personage daar in is toch wel Dana Scully. (:


    The truth is out there.

    Nou, je weet dus al dat ik je niet meer herkende. Sneaky Yolanda. (cat)

    Wacht, whut? Ik kijk NCIS niet meer echt, maar hoe komt Tony plotseling uit het niets aan een vaste vriendin? Allemaal schokkende berichten vanochtend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Holy, dat wordt wennen!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    oeeeh ik denk dat mijn favoriete serie of Skins is (dan Tony of Effy) of Sherlock (dan Mycroft)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou, zo ver zit ik nog niet, maar ik vind hem leuk, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zat de hele tijd te wachten tot Tony EIN-DE-LIJK eens een vaste vriendin zou hebben. And I know I'm not the only one, people.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thanks all! :3


    Square schreef:
    Nou, je weet dus al dat ik je niet meer herkende. Sneaky Yolanda. (cat)

    Wacht, whut? Ik kijk NCIS niet meer echt, maar hoe komt Tony plotseling uit het niets aan een vaste vriendin? Allemaal schokkende berichten vanochtend. :'D


    Nou, hij kwam haar tijdens een missie weer tegen en Ziva was weg en hij nam contact op met dr en ze hebben nu een relatie. Yaaaaaay! ;D


    Debbaut schreef:
    Holy, dat wordt wennen!


    Sorry not sorry. :Y)

    Perrette schreef:
    Nou, zo ver zit ik nog niet, maar ik vind hem leuk, haha. ^^


    Je komt dr vanzelf wel tegen. c:

    Morticia schreef:
    Ik zat de hele tijd te wachten tot Tony EIN-DE-LIJK eens een vaste vriendin zou hebben. And I know I'm not the only one, people.:Y)


    Though many people would have loved Tony/Ziva. I'm sure. Maar Keates is gewoon amazing, vind ik. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Thanks all! :3
    Though many people would have loved Tony/Ziva. I'm sure. Maar Keates is gewoon amazing, vind ik. C:

    In welk seizoen komt ze voor?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ze is inderdaad hot! Leuk, maar wel even wennen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Herakles schreef:
    (...)
    In welk seizoen komt ze voor?


    Als ik Google moet geloven komt ze voor het eerst voor in episode 6 van seizoen 12. Daarna ook gewoon random, want ze is niet een van de hoofdpersonages geworden zoals we het NCIS team kennen. Hopelijk gaat ze wel veel vaker voorkomen though. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaa, I like it. Ik ga Gibbs wel missen, maar ik denk dat die over een hele tijd wel weer terug gaat komen zeker. :Y)
    En mijn favoriete misdaadserie is castle/bones/rizzoli&isles/bodyofproof met iedereen, haha. Ik kan niet kiezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kijk/ken NCIS niet, maar vind het in ieder geval leuk dat je er zo blij mee bent! ^^

    Ik kijk geen misdaad- of politieseries behalve Flikken Maastricht (daarbij vond ik Daan de Vos toch wel het meest geweldig, hehe). Maar mijn favoriete serie over het algemeen is Doctor Who (duhh ;p), en mijn favoriete personage daarvan... Uhm... Ik heb de neiging om gewoon the doctor te zeggen. x) Om specifieker te zijn, de tiende. Het liefst in combinatie met Donna Nobel. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 13:56 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tony/Ziva, daar was ik ook voor. Zo jammer dat ze weg is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.