• Precies zoals de titel het zegt; ik voel me echt vreselijk.

    Een jaar geleden begon ik met een jongen te praten, maar ik hield eerst de boot een beetje af. Ik heb best wel last van bindingsangst, omdat mijn ‘vrienden’ van vroeger me eigenlijk allemaal van de een op de andere dag hebben laten zitten. (Ga ik niet op in though.) Nou, hij wist eigenlijk een beetje door m'n muur heen te breken, en je raadt het al; een paar maanden later hadden we iets.
    Dit ging eigenlijk allemaal prima, tot vorige week. We kregen ineens ruzie – geen idee meer waarover – en hij negeerde me een aantal dagen. Toen begon hij maandag ineens weer tegen me dat het hem speet en hij het weer wilde proberen zonder ruzie. Fine. Ging op zich weer oké, tot gisteren.

    Hij was uitgenodigd voor een verjaardag in Leiden. Kwam hij er ’s avonds om 9 uur ineens mee dat ik ook moest komen. Ik zei daarop dat ik niet zo laat nog weg mag, om helemaal naar Leiden te fietsen. (Dat is nogal ver, zeg maar.) Hij weet dit, maar vond het onzin. Toen gaf ik nog als reden dat ik geen mensen ken van die verjaardag, en degene die ik er wel van kende, kan ik niet meer overweg. Hij weet dat ik me dan niet op m’n gemak zou voelen, maar hij ging helemaal tekeer met dat ik me aanstelde etc. etc. Hier kon ik echt niet tegen. Het kon hem gewoon geen zak schelen of ik dat een rotavond zou hebben; nee, ik zou hem in de steek laten en niets voor hem over hebben. Like whut? Naja, goed. Dit liep nogal uit de hand met uitschelden voor van alles en nog wat, en dus heb ik m’n telefoon maar uitgezet.

    Kreeg ik vanochtend een berichtje dat ‘ie langs wilde komen om te praten. Ik deed een beetje terughoudend, want ja, ik was gekwetst en boos. Uiteindelijk stemde ik toch maar in en zou hij vanmiddag hier zijn. Krijg ik een half uur geleden een berichtje dat hij daarnet met anderen heeft afgesproken en dus niet komt.
    Toen ik dat las, had ik het even niet meer. Híj wilde langskomen om te praten. Híj stelde dat voor, niet ik. Bovendien doet ‘ie nu gewoon precies hetzelfde als die anderen toen hebben gedaan, en hij weet verdomme hoe veel pijn dat bij me heeft gedaan.
    Ik kan hier zó boos om worden, en voel me tegelijkertijd echt zwaar rot. Ik snáp het ook gewoon niet.. Ja, ik ben misschien ook niet even aardig geweest gisteren, maar stel dan niet voor om te komen! Zeker niet als je blijkbaar al liever met anderen afspreekt. Ik voel me echt heel erg voor de gek gehouden en weet ik het allemaal nog meer.

    Zo. Dit moest ik echt even kwijt. Sorry voor het verspillen van een paar minuten van je leven..


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik vind eigenlijk dat je volkomen het recht hebt om boos te zijn en ik snap helemaal dat je je voor de gek gehouden voelt. Ik bedoel maar, zoals je al aangaf, was hij degene die wilde praten en niet jij. Daarnaast wist hij ook dat je niet graag naar dat feest wilde of zelfs als je wilde niet kon gaan. Hij mag het natuurlijk altijd vragen, maar had niet echt het recht om dan plots boos te worden.

    Ik vind het allemaal zo erg voor je. Hopelijk komt het nog allemaal goed en heeft hij een goede verklaring voor zijn gedrag!


    The soul needs autumn.

    Is hij je vader of zo, dat hij even beslist dat jij naar een feest gaat? Ik zou daar maar mee uitkijken, zeker als hij ook maar doet wat hij wil zonder rekening met jou te houden. Het beste kan je dit gewoon met hem bespreken. Hem bellen en eisen dat 'ie vanavond komt, en dan boos worden als hij niet kan/wil? (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Is hij je vader of zo, dat hij even beslist dat jij naar een feest gaat? Ik zou daar maar mee uitkijken, zeker als hij ook maar doet wat hij wil zonder rekening met jou te houden. Het beste kan je dit gewoon met hem bespreken. Hem bellen en eisen dat 'ie vanavond komt, en dan boos worden als hij niet kan/wil? (cat)


    Nou, hij zou dus gewoon zonder mij gaan zeg maar. Daar heb ik echt geen problemen mee ofzo.
    Ik stuurde hem net dus een sms'je , omdat hij geen whatsapp ontving. Nou, dat sms'je dus ook niet. Bellen heeft daarom ook geen zin, want dan krijg ik z'n voicemail. Dat heeft me echt alleen maar bozer gemaakt lol. Ben wel echt heel benieuwd wat hem allemaal bezielt op dit moment.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~