• Hallo allemaal!

    Voor mijn commissie zoek ik een zwartwit-plaatje waarop een 'gunshot' overgaat in een vloeistof dat geschonken wordt. Zie onder de spoiler een zeer lelijk getekend voorbeeld om een idee te krijgen. Ik heb het best wel snel nodig, dus zou iemand me zsm kunnen helpen? :$ Ik zou jullie echt eeuwig dankbaar zijn.

    Dit is een beetje het 'idee', maar ik heb het pistool al en het glas ook al dus het gaat echt puur om het schot/de straal:



    Het is echt een hele lelijke versie, het is de bedoeling dat er een gunshot 'overgaat' in een waterstraal.
    Voorbeeld gunshot:



    Voorbeeld waterstraal:



    Het gaat er dus om dat het gunshot moet overgaan in een waterstraal... Is er iemand die me kan/wil helpen? Ik denk dat het niet het moeilijkste is voor iemand die goed kan photoshoppen, maar ik ben er echt slecht in :'). Als jullie vragen hebben - ik heb niet het gevoel dat ik het duidelijk heb uitgelegd - stel ze gerust!

    Groetjes,
    Marjanne.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hey, is dit enigszins wat je zoekt? Mocht je iets willen veranderen, ik kan alles nog aanpassen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, is dit enigszins wat je zoekt? Mocht je iets willen veranderen, ik kan alles nog aanpassen!



    Aah die is vet! Zoiets zoek ik inderdaad, ik ga kijken of ik 'm in mijn plaatje kan zetten! Dankjewel!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain