• Hallo!
    Het is 16 uur.
    Dat betekend dat de meesten terug naar huis mogen.
    Daarom vraag ik jullie die irritante vraag: Hoe was het op school?


    You are my piece of paradise.

    Hallo! Ik heb stage gehad en wij zijn naar een voorstelling geweest. Het was een erg leuke dag. Hoe was jouw dag?


    Pretty is just a pretty word.

    Projectdag :) over (niet keihard lachen) AARDAPPELS. Ja hoor je me? Aardappels. We hebben zetmeel gewonnen uit aardappels. En aardappel soorten geproefd. Ook mooie aardappel stempels gemaakt! Naja wel een raar project eigenlijk voor een 2e klas XDXD


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Ik had geen school, vakantie ^^


    I don't think you quite understand, honey

    Vakantie!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had les tot kwart na elf, dus mij hoor je niet klagen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb geen idee, want ik ben klaar met school. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Buh. Geen ander woord voor.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Disgust schreef:
    Hallo! Ik heb stage gehad en wij zijn naar een voorstelling geweest. Het was een erg leuke dag. Hoe was jouw dag?


    Leuk dat je het vraagt!
    Ik zat de hele dag op quizlet aangezien ik fackantie heb.
    Oke flauw van me, vakantie natuurlijk.


    You are my piece of paradise.

    TheGirlOnFire schreef:
    (...)

    Leuk dat je het vraagt!
    Ik zat de hele dag op quizlet aangezien ik fackantie heb.
    Oke flauw van me, vakantie natuurlijk.

    Haha, lekker dat je vakantie hebt. Ik heb.. weekend. Dat is ook iets. Yay. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Vrijdag is de beste dag, want ondanks veeeeel huiswerk denk ik altijd "hierna is het weekend, hierna is het weekend"


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik had mijn laatste tentamen en ik heb te horen gekregen dat ik mijn project met een voldoende heb afgerond :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Livton schreef:
    Ik had geen school, vakantie ^^


    <3

    Ik had vandaag mijn voorlaatste practicum chemie van dit schooljaar ^^

    Vandaag werden we ook nog ondervraagd op praktische kennis, en mijn begeleider vroeg me wat ik zou doen als ik net een bunsenbrander had aangestoken en het alarm af ging. Omdat ik niet echt de veiligheidsvoorschriften had gelezen, antwoordde ik gewoon dat 'Ik mijn bunsenbrander zou afzetten en naar buiten zou lopen.'
    Ze ging er blijkbaar van uit dat ik het wel zou overleven, want ik kreeg 3,5/4 :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik had een A- voor sociology en dat was het enige wat de dag een beetje leuk maakte :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik had tot tien over twee les en ik heb in een deuk gelegen met mijn wiskunde docent :')


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."