• Om zelf ook weer wat actiever te worden post ik een leuk topic!

    Dinsdagochtend ben ik met mijn school Games & Interactie op studiereis naar Parijs gegaan. Gisteravond ben ik terug gekomen en het was hartstikke leuk!
    Dinsdagochtend om 7 uur moesten we met z'n alle verzamelen in Utrecht om vervolgens met 2 bussen een lange busrit naar Frankrijk uit te zitten. De busreis opzich was al hartstikke leuk, want zoals je bij een game opleiding wel kan verwachten waren de ds'jes ook allemaal ingepakt, dus de nodige Mario Kart en Party tournaments waren ook te vinden in de bus.
    Eenmaal we in Parijs aankwamen gingen we gelijk naar een museum: La Halle Saint Pierre. Een museum met kunst, wat modernere kunst, interessante dingetjes maar ook dingetjes waarvan je dacht hoe dat in godsnaam in een museum kan hangen. Het museum was best klein dus iedereen wad er met een uurtje/anderhalf uur alweer uit, opzoek naar, jawel, voedsel! Je krijgt namelijk best wel zin in een lekkere maaltijd na een busreis van 7 uur. Mijn groepje en ik gingen dus lekker naar de Italiaan. Wel echt hartstikke duur, we betaalde zomaar 20 euro voor een bordje pasta en wat drinken! Het was wel lekker. :Y)
    Daarna was het eindelijk tijd om naar het hotel te gaan, jammer genoeg lag het helemaal aan de buitenste rand van Parijs en konden we 's avonds niet ergens heen. Dus wat ga je dan doen? Cards against humanity in de lobby. Heel gezellig, alleen niet slim als je dat tot 1 uur 's nachts speelt, terwijl je de volgende dag om 8 uur aan het ontbijt moet zitten om vervolgens om 9 uur naar Disneyland te vertrekken...

    Woensdag dus, Disneydag! Natuurlijk het hoogtepunt van de hele studiereis. Zoals ik dus al zei, zouden we rond 9 uur al naar Disney vertrekken, dat was het plan tenminste... Het hotel heeft maar 1 lift en dan heb je spitsuur bij de lift hahaha. Ik was wel een kwartier onderweg om van de lobby naar de tweede verdieping te gaan (het hotel had geen trappen waar je zo gebruik van kon maken). In plaats van 9 uur, vertrokken we pas om kwart voor 10. Opzich niet erg, want we waren maar 40 minuten verwijderd van Disneyland, dus alsnog waren we daar heerlijk vroeg.
    Disney dus, als je dat muziekje al hoort bij de weg er naartoe gaat je mentale leeftijd van 18 naar 6 jaar. We hadden ook heerlijk weer, wel rond de 20 graden, meer kon je niet wensen om in Disney te lopen.
    Helaas was de Space Mountain in onderhoud, maar alsnog was het geweldig daar. Al heb ik nu wel het liedje van Small World in m'n hoofd... Het jammere was wel dat ik de hele tijd met mensen liep die bijna nergens in durven, dus echt enge attracties heb ik helaas niet gedaan. En vind maar eens een ander groepje in Disneyland. Uiteindelijk, als laatst, heb ik we de Tower of Terror gedaan, voor het eerst. Nou, een kwartier nadat ik eruit kwam stond ik nog met knikkende knieën. Wat een enge attractie! Ik heb er wel van genoten, want ik houd wel van dat soort attracties.
    En natuurlijk neem je altijd wat mee uit Disney, dus ik heb nu de meest geweldige Stitch knuffel thuis liggen. Toen was Disney helaas alweer voorbij, ik zou graag weer terug gaan!

    De laatste dag was ook wel leuk, maar erg kort. We gingen weer naar een museum, maar dan een soort van Nemo. Lekker spelen dus. We kwamen daar om 11 uur aan maar we moesten helaas om 1 uur alweer terug de bus in om naar Nederland te rijden. Toen waren we om 8 uur weer in Nederland, iedereen helemaal brak, ik ook, maar het wad echt hartstikke leuk. Superleuke schoolweek!

    En hoe was jullie schoolweek?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat fijn dat het leuk was!(:

    Ik had gewoon vakantie.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat fijn dat het leuk was!(:

    Ik had gewoon vakantie.:Y)

    Oh, dat is natuurlijk ook erg lekker. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    dat klinkt echt heel leuk x)

    Zo cool!!

    Ik had toetsweek:/


    I solemly swear that I am up to no good

    Oeh Disneyland Parijs is inderdaad leuk! Ik ben er geweest toen ik 6 of 7 was. :') Ik wil er nog eens heen, misschien wel deze zomervakantie met mijn vriend. ^^

    Ik heb momenteel 2 weken vakantie, geen school. :D


    Ik wil een tuin vol egels

    Klinkt gezellig!

    Ik had vorige week toetsweek en deze week alleen maar examentraining. Aah gezellig D:.

    Ik ga over twee weken naar Disney, maar ik heb ene vraagje: Mag je je eigen eten mee meenemen in het park? We willen namelijk zelf eten meenemen, want het is daar nogal duur.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Klinkt gezellig!

    Ik had vorige week toetsweek en deze week alleen maar examentraining. Aah gezellig D:.

    Ik ga over twee weken naar Disney, maar ik heb ene vraagje: Mag je je eigen eten mee meenemen in het park? We willen namelijk zelf eten meenemen, want het is daar nogal duur.

    Ik dacht wel dat de docent zei dat het niet mocht, maar iedereen nam gewoon eten mee en we kwamen er gewoon in, want zo streng controleren ze niet, ik zou het gewoon doen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ah, gezellig!

    Wij gingen vandaag met de klas mensen op het winkelcentrum lastig vallen haha. We moesten interviewen zodat we dat later met de antwoorden van de Engelsen kunnen vergelijken. Wel lekker in het zonnetje en het was het laatste uur dus we konden daarna naar huis :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klinkt hartstikke leuk! Soms zijn de busreisjes ergens naartoe al een heel evenement opzich haha. Ik ben ook in Disneyland geweest, in Los angeles. De space mountain vond ik echt rlemaal geweldig, jammer dat die nu dus dicht was bij jullie. Maar zie het als een goed excuus om nog een keer terug te gaan naar Disneyland! :]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wat gezellig! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga niet meer naar school gelukkig... Maar nu heb ik zin in Disney!!! Ik ben jaloers =)

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 16:53 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Chandler schreef:
    Klinkt hartstikke leuk! Soms zijn de busreisjes ergens naartoe al een heel evenement opzich haha. Ik ben ook in Disneyland geweest, in Los angeles. De space mountain vond ik echt rlemaal geweldig, jammer dat die nu dus dicht was bij jullie. Maar zie het als een goed excuus om nog een keer terug te gaan naar Disneyland! :]

    Ah, wauw, Los Angeles, stoer hoor. ^^
    Ik ben er ook wel in geweest in Florida, maar dat is inmiddels alsweer 4/5 jaar geleden, toen vond ik 'm echt superleuk! Maar inderdaad, goed excuus hahah


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.