• Haai, welk programma gebruiken jullie om covers te maken? Het liefst gratis of niet heel duur, alvast bedankt!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik gebruik voornamelijk GIMP, dat is een gratis programma.


    16 - 09 - '17

    Ik gebruik Picmonkey


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik gebruik altijd eerst pixlr editor en dan picmonkey ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fotoflexer gebruik ik. Het is online en redelijk uitgebreid en toch makkelijk in gebruik. Verder gebruik ik voor sommige functies picmonkey. Als je echt een wat uitgebreider programma zoekt raad ik GIMP aan, maar dat is wel een download (gratis dacht ik of in ieder geval vast wel ergens gratis te vinden ^^), maar dat vereist wel wat meer oefening.


    ©1998

    Pixlr Express, daarmee kan je effecten, filters en andere dingen toevoegen. De editor is normale photoshop, beide gratis.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 22:34 ]

    Photoshop Cs5.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Paint.net, dus niet de standaard die je op de computer hebt maar een meer uitgebreide versie. Het is gratis ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 6:34 ]


    obsessive rage

    Kun je met GIMP dus ook meerdere foto's bij elkaar toevoegen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Emeldir schreef:
    Kun je met GIMP dus ook meerdere foto's bij elkaar toevoegen?


    Ja dat kan, ik heb er geen ervaring mee maar het kan wel. Er zijn meerdere mensen die GIMP gebruiken en dat gebeurt met heel veel verschillende plaatjes, dus het kan ja


    obsessive rage

    Ik gebruik Photoshop CC maar dat is niet echt gratis of goedkoop haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik gebruik iPiccy.com, een vrij simpel opgebouwde site met verassend veel funtionaliteit. Als je de trucjes kent kun je er heel nette, coole dingen mee maken. Vooral de optie om verschillende foto's bij elkaar te voegen met de 'feather'-functie bij 'vector mask' vind ik heel fijn.
    Nadeel is dat de site soms het definitieve online samenvoegen behoorlijk verprutst, maar screenshots voor je op het vinkje klikt doen wonderen ^^

    Oh, maar titels doe ik niet met iPiccy, daar gebruik ik pixlr voor. Die heeft meer en mooiere fonts ^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 19:51 ]


    For those I love, I will sacrifice