• Lyle House

    Het is 1973. Er wordt nog geleefd zonder de misschien wel overbodige luxe van smartphones en andere luxe apparaten. Buffalo, New York lijkt een volkomen normale stad, maar er is één huis dat een heel stuk minder normaal is dan de anderen, Lyle House.
    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    De jongeren leiden zullen altijd op het terrein van Lyle House aanwezig zijn. De onderzoekers ziet hen als gevaarlijk voor de medemens. Dit wordt dan ook zo vaak gezegd dat veel van de jongeren er echt in gaan geloven.
    Een aantal onderzoekers zullen wel weten dat de jongeren paranormalen zijn, maar hier zijn ze niet allemaal van op de hoogte.
    Dat de jongeren altijd op Lyle House aanwezig zijn, betekent dus dat ze er slapen, maar ook dat ze er geschoold worden. Dit gebeurd met alle jongeren in één lokaal van één leraar/lerares. De niveaus zullen dus erg kunnen verschillen.

    De nodige informatie voor de inwonenden van Lyle House
    Regels van Lyle house
    • Houd je aan de tijden van het rooster
    • Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    • Niet buiten de hekken van het instituut komen
    • Alleen in de kelder komen voor de was
    • Voltooi je klusjes
    • Gedraag je volwassen en verantwoordelijk
    Wanneer de regels niet opgevolgd worden zullen hier straffen op liggen. Deze zal gebaseerd zijn op de ernst van je vergrijp.

    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster is natuurlijk anders in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.


    Accommodaties en overige Lyle House

    kamerverdeling
    Conan , Matt

    Forrest , Jace

    Frankie , Gabriel

    Aaron is even als reserve voor als iemand besluit alleen op een kamer te willen.
    Delilah, Skye

    Gaby , Eve

    Miles, Karmilla

    Camille, Liv, Isla

    Regels van de rpg
    • Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    • Post stukjes van minstens 200 woorden.
    • Schrijf in abn.
    • Bestuur geen personages van anderen.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    • Er ligt geen maximum op de hoeveelheid van de rollen. Wel is het niet de bedoeling dat je een rol neemt om deze dan vervolgens niet te spelen.
    • Ik heb geen zin in ruzies, dus doe dat maar lekker ergens anders.
    • Topics worden enkel aangemaakt door mij.
    • Verder gelden natuurlijk de Quizlet huisregels.
    Bij overtreding zal ik eerst een waarschuwing geven. Als het dan nog een keer gebeurd, zal ik je helaas moeten uitschrijven.

    Informatie voor je rol
    Mogelijkheden voor de duistere krachten/paranormaliteit van je personage
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed. Vraag het dan wel eerst alsjeblieft.

    Verder kun je nog altijd op deze site kijken voor een kracht.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 16 tot 24):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Topics
    praattopic

    Rollen - stop op jongens
    • Beaufort [weerwolf/coyote] • Cody Christian
    • Quokka
    • Aaron Keith Brown • Leithold [gedachten lezen] • Thomas Brodie-Sangster
    • Matthew 'Matt' Daniël Nacasia • Kenopsia [telekinese] • Leonardo DiCaprio
    • Gabriel Martinez • Morgen [cambion]
    • Penoza [Teleportatie&Telekinese]
    • Ziegler [pyrokinese]


    • Miles Catherine MCalarnyLeithold [mind control] • Nathalie Belmont
    • Skye Genevieve Burton • BeIIamy [electrokinese] • Lily Collins
    • Fukari [heks]
    • Delilah Vanessa Mclennan • Aveyard [pyrokinesis]
    • Curuxa
    • Camille America Johanssen • Gunnulfsen [precognitie]
    • Karmilla Alaina Lair • Facilier
    •Avarice

    Onderzoekers/personeel
    • Coral Adelyne Patrickson • BeIIamy
    • Beaufort
    •




    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 14:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    GABRIELLA PERRIE
    FORSELL










    “How ironic for a person to fancy the sight of a blooming rose, but can’t even bear the numbing pain of a slight scratch of its thorn.”








    “I won't be impressed with technology       until I can download food

         
    •      •      •

         
         
    Naam
    Gabriella — g ah b r ih eh l ah — Woman of God. An Italian form of the Hebrew name Gabriel.

    Perrie — p eh r ee — Perrie's root is French, and Perrie means "pear tree". Perrie is an alternate spelling of Perry (French): also variant of Peregrine (Latin) "wanderer."

    Forsell — f or s uh l — Swedish: ornamental name from fors ‘waterfall’ + -ell, a common suffix of Swedish surnames taken from the Latin adjectival ending -elius.

    Leeftijd
    Het meisje is negentien jaar geleden geboren op een warme zomerdag, ze verjaart op 20 augustus.

    Paranormale kracht
    Gabrielle is een heks.

    Uiterlijk
    Haar — Gabrielle heeft halflang, licht blond haar. Vaak heeft ze deze los hangen maar ze wilt ook wel eens haar lokken in een paardenstaart doen.

    Ogen — Haar ogen zijn groot en hebben een amandelvormige vorm. Ze hebben een bruine kleur die je wel eens doet denken aan die van een hertachtigen.

    Lengte en gewicht — Gabriella is 167 centimeters lang. Haar gewicht is rond de 55 kilogram.

    Bouw — Peervromig.

    Extra — Gabriella heeft een aantal tatoeages op haar vingers en onderarmen staan.

    Innerlijk

    Geschiedenis

    Relaties

    Extra

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 16:44 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Muh ben te laat :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Muh ben te laat :c


    Hoezo? Ik laat het moment nog iedereen meedoen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik twijfel , zou ik mijn jongen een Weerwolf maken of een ander wezen? Zijn Fc Word Cody Christian :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Leithold schreef:
    (...)

    Hoezo? Ik laat het moment nog iedereen meedoen.


    Ooh dacht dat jongens en meiden vol zaten xd
    Mag ik een jongen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Ooh dacht dat jongens en meiden vol zaten xd
    Mag ik een jongen? ^^


    Als jij op mijn bericht(en) in je gastenboek reageert. Leuk dat je meedoet! Ik zet je erbij.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Beaufort schreef:
    Ik twijfel , zou ik mijn jongen een Weerwolf maken of een ander wezen? Zijn Fc Word Cody Christian :3


    Oeh Cody, er is verder nog geen weerwolf, dus ik vind het wel leuk ^^ Je kan anders ook nog op deze site kijken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wil iemand al relaties met Skye? Heb karakter al.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alvast het praattopic


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zou graag teleportatie gepaard met telekinese willen als dat kan.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 19:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Ik zou graag teleportatie gepaard met telekinese willen als dat kan.


    Als dit je rol niet te krachtig maakt vind ik het oké. Verschillen in krachtsterkte mogen er zijn, maar als er eentje is die er echt met kop en schouder bovenuit steekt, vind ik het niet zo eerlijk.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    (...)

    Als dit je rol niet te krachtig maakt vind ik het oké. Verschillen in krachtsterkte mogen er zijn, maar als er eentje is die er echt met kop en schouder bovenuit steekt, vind ik het niet zo eerlijk.


    Nee, ik maak hem sowieso niet te powerfull. Ik maak hem een beetje zoals in een serie die ik kijk, die zijn wel sterk, maar zullen nooit kunnen moorden en zo (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Conan Tristan Holt



    Conan || Little Wolf
    Tristan || Sad
    Holt || Woods


    Leeftijd
    21__ 19/O5___ - Taurus

    Paranormale kracht: Werewolf/Coyote

    Hoewel het verschil niet zo groot lijkt zijn er wel degelijk enkele verschillen tussen weerwolven en -Coyotes. Beiden leven ze in packs en zijn symbolish sterker en verbondener met elkaar, echter is dit voor Conan niet het geval. Hij is namelijk een Omega, einzelgänger, eenzaam in zijn soort. Hij houd mensen ook liever buiten en word rap geïrriteerd door anderen, maar eigenlijk is dit eerder omdat hij jaloers is op mensen die wel vrienden of familie hebben. Mensen overleven amper als ze alleen zijn.

    WeerCoyotes zijn iets flexibeler dan weerwolven en kunnen dus makkelijker van gedaante veranderen , echter zijn ze ook gevoelig aan de volle maan en hebben ze dan een drang te transformeren. Een ander verschil is dat ze enorme bedriegers zijn, tricksters. Je kunnen laten geloven dat je speciaal voor hen bent, maar in werkelijkheid gebruiken ze je enkel. Conan heeft hierdoor ook enorm goed kunnen liegen en gelooft zich af en toe ook zelf. Hij kan acteren en gebruikt dit ook wel eens om gewoon aandacht te krijgen. Iets waar hij erg naar hunkert.

    Side Effects

    P
    -Snelle heling
    -Versterkte zintuigen
    -Heeft vaak een beschermend en warm gevoel af
    -Verbondenheid met eigen soort
    -Iets sterker dan de normale mens, maar geen supersterkte
    -Sneller dan de normale mens en goede conditie


    O
    -Beenderen kunnen breken en vervormen,
    wat korte maar hevige pijn kan veroorzaken tijden het veranderen
    -De spieren passen zich aan, aan het nieuwe skelet
    -Zwakte voor Wolfsbane en elektriciteit shocks, zilver ook maar hier gaat hij niet meteen van dood
    -Woede uitbarstingen en onbewuste overname van innerlijke agressie - ze kunnen gekalmeerd worden door emotionele factor maar let op dat je het omgekeerde effect niet aanwakkert
    -Last van bloeddorst


    Looks:
    -Human Form
    Vorming van Klauwen en tanden, daarbij veranderd oogkleur naar een gelige kleur, voor Alphas is dit rood en voor shape shifters die gemoord hebben uit bloedlust krijgen blauwe ogen. Voor Conan is de kleur nog geel.

    -Coyote Form

    Een Coyote is iets kleiner dan een wolf en Conan heeft een zwarte vacht met blauwe ogen.


    Uiterlijk :

    Conan lijkt een op een normale jonge twintiger in zijn nopjes. Zijn lichaamsbouw en blanke huidskleur, die redelijk rap bruint in de volle zomerzon, toont aan dat hij van Noordelijke afkomst is. Conan is zo’n 1m70 lang, velen plagen hem om zijn kleine lengte en hij kan best chagrijnig worden als mensen hem ermee plagen. Hij is niet overdreven gespierd, maar is wel blij met zijn wasbordje die hij gekregen heeft door het vele oefenen van spieren zoals pushups en optrekken of andere dingen. Hij vind zijn conditie wel belangrijk en heeft niet door dat hij sterker is dan een normaal persoon.
    Conan heeft korte haren die lichtjes opstaan , in het huis willen ze graag zijn haren temmen maar meer dan de zijkantjes afscheren lukt hen niet, daarbij groeit zijn haar enorm , behalve op zijn borst of rug.
    Conan heeft een rondere gezichtsvorm en neigt naar hartvormig met toch een hoekige kaaklijn. Hij heeft een smalle kleine wipneus en grote hazelnoot bruine ogen die eerder een onschuldige blik met zich mee dragen, maar als hij mensen bedriegt zie je wel de sluwe blik in zijn kijkers. Zijn ogen worden wat aangesterkt door zijn donkere dikke wenkbrauwen die toch wel kenmerkend zijn aan hem.
    Qua lichaam versiering heeft hij amper iets op zijn lichaam na enkele littekentjes na van zijn jeugd en 1 groot litteken die hij niet kan verklaren. Op zijn linkerschouder is namelijk een groot cirkelvormig teken die uit verschillende mesjes lijken te bestaan. Alsof hij met een mesje de tekening heeft gemaakt maar dat is het niet, ook de onderzoekers kunnen er geen link aan verzinnen, het lijkt op een beet maar veel te veel tandafdrukken in een even patroon om dat van een wolf of coyote te zijn. De beet heeft hij namelijk op zijn 9de gehad. De dag dat hij wees is geworden, zijn familie werd aangevallen door enkele Wendigoos.( Kannibalistische wezens) Zij moeder stierf hierdoor, zijn vader… Dat is een onverklaard verhaal. De jongen wist wel te ontsnappen met behulp van een ander beschermend wezen.

    Fc: Cody Christian

    Innerlijk:

    - Sociaal & charmant naar de mensen die hij mag

    - Trouw naar mensen om wie hij lief heeft. Ook best betrouwbaar tenzij hij je niet mag, dan gebruikt hij het meestal tegen je.
    - Rustig, hoewel hij soms een stressbal kan zijn op volle manen, is hij best rustig en moeilijk kwaad te krijgen. Maar als je de druppel bent die de emmer laat overlopen dan mag je uit je doppen kijken.
    -Echte doorzetter
    -Jaloers
    - Hebzucht
    -Nonchalant & beetje lui
    -Zorgzaam

    Geschiedenis:

    Conan is de enigste zoon van de Family Holt en daarbij ook de laatste om de familie voort te zetten. Conan is opgegroeid met enkel zijn moeder en vader, andere familie leek de jongen niet te hebben. Het was een klein normaal gezinnetje, zijn vader werkte in een kantoor en zijn moeder was kuisvrouw en huismoeder dus was er meestal wel voor de jongen, dit is ook wel een reden waardoor hij zijn moeder meer mocht dan zijn vader. Hij ging gewoon naar school , deed sport en had zijn hobbies. Echter toen Conan 9 werd veranderde zijn leven en belande dan in het Lyle house

    Extra:
    Conan mag misschien een hondachtige zijn hij is dol op katten en weet hoe hij piano moet spelen.

    Relaties:

    Who vollunteers? :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 12:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 11:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen? Half-demoon, pyrokinese.


    Big girls cry when their hearts are breaking