• Goededag!

    Omdat er een aantal mensen waren die graag nog een project van mij raden en daarna volgen, is hier een topic voor een nieuw project!



    Klik voor een grotere afbeelding op de afbeelding.

    Dit keer liggen er bolletjes garen bij, zodat jullie kunnen zien welke kleuren gebruikt gaan worden. Let op; deze bollen garen zijn voor dit ene figuur. Binnen dit project zal ik meerdere figuren maken.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 15:34 ]

    Egeltjes? Ziet er nu al gaaf uit!


    The truth is out there.

    Een schaap? Een olifant?
    Ik ben benieuwd, en ga dit dus volgen! ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een egeltje of een of ander zeedier?


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo'n ding met tentakels? (Ik ben even de naam kwijt.. oops.)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Geen egeltje(s), schaap of olifant.

    Leuk dat jullie dit gaan volgen!! Laten jullie bij de updates ook nog eens een reactie achter? (:

    Een ratje of muis?


    26 - 02 - '16

    Vorige was kat, dus nu hond? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen ding met tentakels, geen ratje of muis en ook geen hond. Ik ben wel met een ander project bezig dat een hond is trouwens :') Die is bruin.

    Een varkentje?


    26 - 02 - '16

    Een mol?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oeh, ik ga deze ook volgen! Durf zo alleen even niet te raden wat het kan zijn, gezien de eerste dingen die me te binnen schoten al genoemd werden (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nijlpaard?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een panda?? Een koala? Maar super leuk dat je weer iets gaat maken, dus ik ben benieuwd. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Eavan schreef:
    Oeh, ik ga deze ook volgen! Durf zo alleen even niet te raden wat het kan zijn, gezien de eerste dingen die me te binnen schoten al genoemd werden (:


    16 - 09 - '17

    Eavan schreef:
    Oeh, ik ga deze ook volgen! Durf zo alleen even niet te raden wat het kan zijn, gezien de eerste dingen die me te binnen schoten al genoemd werden (:


    I don't think you quite understand, honey